Заняття для дітей середньої групи за темою: «Подорож лісом»

Про матеріал
Мета: Створювати умови для накопичування позитивних емоцій і почуттів у дітей; розвивати у дітей навички конструктивного спілкування і взаємодії в процесі спільної діяльності з дорослими і однолітками, слухового сприйняття, комунікативних здібностей; сприяти формуванню дружніх взаємовідносин. Розвивати у дітей вміння висловлювати свою думку в процесі спільної діяльності; активізувати словниковий запас; виховувати у дітей навички уважного слухання співрозмовника, не перебиваючи його. Збагачувати життєвий досвід дітей за допомогою подорожі; формувати у дітей уявлення про причини і наслідки неправильного поводження у природному довкіллі; розвивати у дітей допитливість і пізнавальну мотивацію, творчу уяву та активність, довільну увагу і пам’ять, слухове сприйняття; формувати вміння орієнтуватися у просторі, розуміти поняття: угорі, внизу, попереду, позаду, за, між, праворуч, ліворуч; систематизувати знання дітей про диких тварин;закріпити знання дітей про геометричні фігури, вправляти в умінні визначати форму предметів на основі порівняння її з геометричними фігурами. Розвивати у дітей координацію рухів, дрібну моторику рук. Продовжувати формувати у дітей навички колективної творчості; викликати почуття радості від створеного зображення; виховувати бажання радіти за оточуючих.
Перегляд файлу

ВІДДІЛ ОСВІТИ

МИРНОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ДНЗ №8 «Конвалія»

 

 

 

 

 

 

Заняття

для дітей середньої групи за темою:

 

«Подорож лісом»

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

вихователь ДНЗ №8 «Конвалія»

Шилєнок Лілія Василівна

 

 

 

м. Мирноград

2020

Мета: Створювати умови для накопичування позитивних емоцій і почуттів у дітей; розвивати у дітей навички конструктивного спілкування і взаємодії в процесі спільної діяльності з дорослими і однолітками, слухового сприйняття, комунікативних здібностей; сприяти формуванню дружніх взаємовідносин.

Розвивати у дітей вміння висловлювати свою думку в процесі спільної діяльності; активізувати словниковий запас; виховувати у дітей навички уважного слухання співрозмовника, не перебиваючи його.

Збагачувати життєвий досвід дітей за допомогою подорожі; формувати у дітей уявлення про причини і наслідки неправильного поводження у природному довкіллі; розвивати у дітей допитливість і пізнавальну мотивацію, творчу уяву та активність, довільну увагу і пам’ять, слухове сприйняття; формувати вміння орієнтуватися у просторі, розуміти поняття: угорі, внизу, попереду, позаду, за, між, праворуч, ліворуч; систематизувати знання дітей про диких тварин;закріпити знання дітей про геометричні фігури, вправляти в умінні визначати форму предметів на основі порівняння її з геометричними фігурами.

Розвивати у дітей координацію рухів, дрібну моторику рук.

Продовжувати формувати у дітей навички колективної творчості; викликати почуття радості від створеного зображення; виховувати бажання радіти за оточуючих.

 

 

- Діти, до нас у групу поштар приніс посилку. Як ви думаєте, хто міг надіслати це нам? Давайте подивимось, що всередині, може тоді дізнаємось від кого вона.

(всередині український віночок зі стрічками)

-Дітки, я здогадалася, цей віночок надіслала дівчинка Ганнуся. А ще вона написала листа, послухайте.

Любі друзі!

Запрошую вас до себе на гостини. Але живу я далеко за лісом. Спочатку треба проїхати поїздом три зупинки, далі пройти через чарівний ліс. На шляху вам траплятимуться несподіванки і пригоди. Але я вірю, що ви їх усі подолаєте.

До зустрічі!

-То що, вирушаємо у подорож?

Але спочатку нам потрібно приготувати подарунок для Ганнусі, адже з порожніми руками ми не можемо іти в гості. Ви пам’ ятаєте який дарунок найдорожчий? Правильно, який зроблено своїми руками. Ганнуся подарувала нам гарний український віночок, а ми зробимо для неї намисто.

(Виготовлення намиста з червоних намистинок).

-Ну що, подарунок для дівчинки у нас є, то ж  вирушаємо у подорож. Ще з собою візьмемо кошика.

Спочатку ми їдемо на поїзді три зупинки. (Грають три мелодії)

-От ми і доїхали до лісу. Подивіться, тече струмочок. Який він, широкий чи вузький?

 

C:\Users\Алекс\Desktop\20200228_104340.jpg

 

C:\Users\Алекс\Desktop\20200228_100732.jpg

 

 

Стрибаємо по камінцях через струмочок по одному.

-А ось і річка. Яка річка, широка чи вузька?

C:\Users\Алекс\Desktop\20200228_104251.jpg

 

 

  • Ходімо по місточку через річку за мною.

C:\Users\Алекс\Desktop\20200228_100825.jpg

 

- А це що тут під ногами? (шишки)

-Візьміть по одній шишці. Давайте з ними пограємося трохи.

C:\Users\Алекс\Desktop\20200228_101210.jpg

Візьміть шишку в долоньку і перекладіть в іншу долоню.

- Покатайте шишку між долоньками.

-  Стисніть шишку в правій руці, а тепер перекладіть в ліву і стисніть так само.

- А тепер давайте шишки покладемо у кошик, вони нам знадобляться у садочку.

- Діти, а що росте у лісі?

Давайте з вами створимо ліс із різнокольорових геометричних фігур.

 

C:\Users\Алекс\Desktop\20200228_103239.jpg

 

Ой, який чудовий ліс! А тепер відчуємо який він.

Психогімнастика (під звуки лісу)

Трава низенька-низенька.

(всі присіли)

Дерева високі-високі.

(руки вгору)

Вітер дерева колише-гойдає,

(оберти навколо себе)

То вліво, то вправо нахиляє

(нахили тулуба вліво-вправо)

То віти донизу опускає.

(руки в сторони і вниз).

-Діти, а хто мешкає в лісі?

(Дикі звірі)

- Як ви вважаєте, чому вони дикі?

- Діти, я пропоную вам пограти, ви згодні? Тоді вставайте в коло.

Один, два, три

Перевтілимось у звірів ми.

Загадування загадок.

- Хто загадку відгадає, той наголівник одягає.

1. Влітку носить сіру шубу,

Взимку – білий кожушок. (заєць)

2. Гострий носик вона має,

Слід рудим хвостом змітає. (Лисиця)

3. Не стрибаю, а літаю-

Хвіст мені допомагає. (Білка)

4. Влітку медом ласував.

Ягоди з кущів зривав.

А як випав білий сніг,

У барлозі спати ліг. (Ведмідь)

5. Сірий, зубатий, по полю гуляє,

Ягнят шукає. (Вовк)

6. Хто це ходить по ліску

У колючім кожушку? (Їжак)

-Діти, погляньте, на кого ми перевтілились?

Мовленнєва гра «Знайомство» (З м ячиком у колі)

-Хто ти?

- білка.

-Де живеш?

- Я живу у дуплі

- Яка ти?

- Я руденька, маленька, спритна, запаслива.

- Хто ти?

- Я Лисиця.

- Де живеш?

- Я живу в лісі, в норі.

- Яка ти?

- Я руда, хижа, хитра.

-Хто ти?

- Я Вовк.

- Де живеш?

- Я живу в лісі, в лігві.

- Який ти?

- Я сірий, злий.

- Хто ти?

- Я Заєць.

- Де живеш?

- Я живу в лісі.

- Який ти?

- Я маленький, взимку біленький, влітку сіренький.

- Тих то?

- Я Ведмідь.

- Де живеш?

- Я живу в лісі.

- Який ти?

- Я великий, сильний.

- Тих то?

- Я Їжак.

- Де живеш?

- Я живу в лісі.

- Який ти?

- Я маленький, колючий, сіренький.

C:\Users\Алекс\Desktop\20200228_103557.jpg

- Ось ми і познайомились з вами. А тепер, звірятка, розкажіть чим ви харчуєтеся?

Дидактична гра «Хто що їсть»

(на столі розкладені шишки, горішки, гриби, мед, цукерки, бублики…)

- Оберіть для себе корм.

- Хто ти? Який корм ти обрала?

- Я – Білка. Я їм шишки, горішки, гриби.

- Я Лисиця. Я їм мишей, пташок, зайчиків.

- Я Заєць. Я їм рослини, травичку, картоплю, буряк, ягоди.

- Я Їжак. Я люблю їсти молочко, мишей, комах, ягоди, гриби, жолуді, равликів, ящірок, черв’ ячків, гусінь, змійок.

- Я Ведмідь. Я люблю рибу, мед, ягоди, жолуді, горіхи, коріння.

- Я Вовк. Я люблю рибу, пташок, жаб, гусей, качок, можу загризти  дикого кабана, оленя, лося.

 

C:\Users\Алекс\Desktop\20200228_104101.jpg

 

- Молодці. А тепер перевтілимося з звіряток на діточок. Ставайте в коло.

1,2, 3 перевтілимося у діток ми.

- Час далі рушати. Наш шлях лежить через болото. Пробиратися через болото будемо по слідах . Діти, а ви пам’ ятаєте в чому небезпека на болоті?

(Соціально-орієнтовна гра «Через болото»)

 

C:\Users\Алекс\Desktop\20200228_101511.jpg

 

-Діти, подивіться яка гарна квітуча галявина.

C:\Users\Алекс\Desktop\20200228_101717.jpg

Скільки червоних квіточок? (5)

А жовтих? (4)

- Яких більше?

- На скільки?

- А скільки метеликів?

Три метелики літають

І на квіточки сідають.

Прилетів ось ще один,

Сів на квіточку і він.

Полічимо швидше всіх

Цих метеликів прудких.

 

C:\Users\Алекс\Desktop\20200228_101647.jpg

 

- Вирушаємо далі (по стежинці)

- Погляньте, яке маленьке лісове озерце. А в ньому рибки плавають. Давайте наловимо рибки.

Гра «Рибалка»

C:\Users\Алекс\Desktop\20200228_102242.jpgC:\Users\Алекс\Desktop\20200228_102135.jpg

 

  • Діти, погляньте скільки квіточок біля болота. Без чого не можуть жити квіти? (Без води)
  • Тож давайте всі ці квіти посадимо у водичку и таким чином прикрасимо озерце.

 (Вихователь роздає дітям картки з цифрами, пропонує взяти відповідну кількість паперових квітів і опустити їх у водичку)

 

C:\Users\Алекс\Desktop\20200228_101941.jpg

 

 

C:\Users\Алекс\Desktop\20200228_101956.jpg

 

  • Тепер люди будуть проходити повз озерце і милуватися його красою.

Гра «Комарі»

  • Стережіться, діти, на нас напали комарі. Ціла хмара налетіла. Зараз будемо їх відганяти. Я буду підказувати де їх найбільше, а ви плескатиме у долоні. Згодні?
  • Комарі над головою.
  • Внизу біля колін.
  • Прямо перед вами
  • Зліва.
  • Біля правого вушка.
  • Позаду.
  • Молодці. Всіх комарів порозгоняли. Можемо іти далі. А ось і хатинка Ганнусі. Вона на нас вже чекає.
  • Доброго дня, Ганнуся.

Ганнуся. – Доброго дня.

  • Дякуємо тобі за подарунок. А ми теж для тебе виготовили подарунок. Ось, тримай.

 

C:\Users\Алекс\Desktop\20200228_102742.jpg

Ганнуся. – Дякую вам.

(Діти дарують подарунок)

Ганнуся. – Діти, а що вам нагадують червоні намистинки?

  • Так, вони схожі на ягідки калини. А чи ви знаєте прислів я про калину?

Без верби і калини нема України.

Який кущ, така й калина,

Яка мати, така й дитина.

Любуйтеся калиною, коли цвіте, а дитиною, коли росте.

Дівчина, як у лузі калина.

У лузі калина з квіточками, неначе мати з діточками.

Оленка. – А давайте заведемо хоровод «Калина».

(Діти стають у коло)

Ой, на горі калина, (тричі плеснути в долоні)

Під горою малина, (тричі по колінках)

Ой, так, на горі калина, ( тупнути однією ногою тричі)

Ой, так, під горою малина. (тупнути другою ногою)

C:\Users\Алекс\Desktop\20200228_103141.jpg

Там зійшлася дітвора, (уперед чотири кроки, зменшуючи коло)

Танцювати почала, ( назад 4 кроки, збільшуючи коло)

Ой так, там зійшлася дітвора, (тупнути ногою тричі)

Ой так, танцювати почала. (другою ногою)

  • А зараз нам вже час прощатися з Ганнусею і повертатися у дитячий садок.

Ганнуся. – Зачекайте, я вас хочу пригостити цукерочками.

  • Дякуємо тобі, Ганнуся. Нам вже час повертатися. До побачення.

 

docx
Додав(-ла)
Шилєнок Лілія
Додано
20 травня 2020
Переглядів
708
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку