Вихователь показує дітям іграшку зайця і говорить: « Хто це?». Виберіть із корзинки ласощі для зайчика. Вірно. Заєць харчується морквою. Гра продовжується.
8. Гра « Хто де живе?».
В берлозі живе ( хто?)- ведмідь.
В норі живе ( хто?)- лисиця.
В нірці живе( хто?)- кріт.
В дуплі живе( хто?)- білка.
9.Підсумок заняття
- Про яких тварин ми говорили на занятті?
- Чому їх називають дикими? Наведіть приклади.- У яких казках зустрічаються дикі тварини?
Ліс. Дикі тварини..
Гра « Потяг».
Вихователь починає :
- Ви - вагончики. Я - головний тепловоз. Прикріплюйтесь один до одного, і ми вирушаємо в подорож. Щоб вагончики рухалися разом, нам потрібно всім одночасно піднімати праву ногу й відводити правий лікоть в бік потім підіймати ліву ногу й відводити лівий лікоть. Таким чином, ми спробуємо проїхати по усій кімнаті. Можна вимовляти звуки, які супроводжують рух потягів «Чух-чух…». У нас добре виходить. Молодці.
2. Вправа « Знайомство з тваринами».
Вихователь читає вірш.
В зеленім, зеленім, зеленім лісу
Зелений листок-прапорець я несу.
Пісня весняна поряд звучить,
Вода у струмочку ласкаво сюрчить.
Зозуля кує, на березі сидить,
У хащі в барлозі дрімає ведмідь.
В густім і зеленім лісі
Гуляють хитрющі лиси,
Тікають зайці боязливі.
Та рискають вовки сміливі.
- Про що і про кого йде мова у віршику? (відповіді дітей.)
Вихователь виставляє малюнки із зображенням тварин, яких називають діти.
- Погляньте ще раз на малюнки. До якої групи ми можемо віднести цих тварин: диких чи свійських? Чому ви так вирішили? Назвіть ознаки, які допомогли вам у цьому. (Живуть у лісі ,їжу знаходять самостійно.)
3.Гра «Впізнай за описом».
Цю гру можна проводити колективно чи в парі. Одна дитина бере картку із зображенням тварин і, не показуючи малюнка іншим, розказує про її зовнішній вигляд, поведінку, смаки у їжі, місце проживання. Діти повинні за описом дізнатися, про яку тварину йде мова. Дитина, котра розказувала, демонструє малюнок із зображенням тварини.
4.Гра « Склади картинку».
Дітям пропонується скласти картинку із зображенням якогось дикого звіра, яка заздалегідь розрізана на частини.
5. Фізкультхвилинка.
Йшов по лісу їжачок,
В нього шубка з голочок,
Ніс багато грушечок,
Аж болів йому бочок.
Раз, два, три, чотири, п’ять!
Зупинився спочивать.
Піклувався їжачок
Про маленьких діточок,
Чарівних, непосидючих,
Дуже милих і колючих.
6. Гра «Їжачки, зайчики, лисички».
Вихователь на вушко кожній дитині називає одну з трьох тварин (Їжачок, зайчик, лисичка). Після чого діти повинні тільки за допомогою жестів та міміки показати своїх тварин і зібратися в три групи. Вихователь звертає увагу дітей на те, щоб вони, імітуючи свою тварину, уважно спостерігали за іншими.
7.Гра « Хто чим живиться?».
Вихователь показує дітям іграшку зайця і говорить: « Хто це?». Виберіть із корзинки ласощі для зайчика. Вірно. Заєць харчується морквою. Гра продовжується.
8. Гра « Хто де живе?».
В берлозі живе ( хто?)- ведмідь.
В норі живе ( хто?)- лисиця.
В нірці живе( хто?)- кріт.
В дуплі живе( хто?)- білка.
9.Підсумок заняття
- Про яких тварин ми говорили на занятті?
- Чому їх називають дикими? Наведіть приклади.- У яких казках зустрічаються дикі тварини?
1