28 вересня о 18:00Вебінар: Формування навичок розв'язування задач із хімії засобами дистанційного навчання

Заняття для дошкільнят зі вступу до природознавства на тему: "Ліс. Дикі тварини."

Про матеріал

Вихователь показує дітям іграшку зайця і говорить: « Хто це?». Виберіть із корзинки ласощі для зайчика. Вірно. Заєць харчується морквою. Гра продовжується.

8. Гра « Хто де живе?».

В берлозі живе ( хто?)- ведмідь.

В норі живе ( хто?)- лисиця.

В нірці живе( хто?)- кріт.

В дуплі живе( хто?)- білка.

9.Підсумок заняття

- Про яких тварин ми говорили на занятті?

- Чому їх називають дикими? Наведіть приклади.- У яких казках зустрічаються дикі тварини?

Перегляд файлу

Ліс. Дикі тварини..

Гра « Потяг».

Вихователь починає :

- Ви - вагончики. Я - головний тепловоз. Прикріплюйтесь один до одного, і ми вирушаємо в подорож. Щоб вагончики рухалися разом, нам потрібно всім одночасно  піднімати праву ногу й відводити правий лікоть в бік потім підіймати ліву ногу й відводити лівий лікоть. Таким чином, ми спробуємо проїхати  по усій  кімнаті. Можна вимовляти звуки, які супроводжують рух потягів «Чух-чух…». У нас добре виходить. Молодці.

2. Вправа « Знайомство з тваринами».

Вихователь читає вірш.

В зеленім, зеленім, зеленім лісу

Зелений листок-прапорець я несу.

Пісня весняна поряд звучить,

Вода у струмочку ласкаво сюрчить.

Зозуля кує, на березі сидить,

У хащі в барлозі дрімає ведмідь.

В густім і зеленім лісі

Гуляють хитрющі лиси,

Тікають зайці боязливі.

Та рискають вовки сміливі.

-         Про що і про кого йде мова у віршику? (відповіді дітей.)

Вихователь виставляє малюнки із зображенням тварин, яких називають діти.

-         Погляньте ще раз на малюнки. До якої групи ми можемо  віднести цих тварин: диких чи свійських? Чому ви так вирішили? Назвіть ознаки, які допомогли вам у цьому. (Живуть у лісі ,їжу знаходять самостійно.)

3.Гра «Впізнай за описом».

Цю гру можна проводити колективно чи в парі. Одна дитина бере картку із зображенням тварин і, не показуючи малюнка іншим, розказує про її зовнішній вигляд, поведінку, смаки у їжі, місце проживання. Діти повинні за описом дізнатися, про яку тварину йде мова. Дитина, котра розказувала,  демонструє малюнок із зображенням тварини.

 4.Гра « Склади картинку».

 Дітям пропонується скласти картинку із зображенням якогось дикого звіра, яка  заздалегідь розрізана на частини.

 5. Фізкультхвилинка.

 

 Йшов по лісу їжачок,

 В нього шубка з голочок,

 Ніс багато грушечок,

 Аж болів йому бочок.

 Раз, два, три, чотири, п’ять!

 Зупинився спочивать.

 Піклувався їжачок

 Про маленьких діточок,

 Чарівних, непосидючих,

 Дуже милих і колючих.

6. Гра «Їжачки, зайчики,  лисички».

 Вихователь на вушко кожній дитині називає одну з трьох тварин (Їжачок, зайчик, лисичка). Після чого діти повинні тільки за допомогою жестів та міміки показати своїх тварин і зібратися в три групи. Вихователь звертає увагу дітей на те, щоб вони, імітуючи свою тварину, уважно спостерігали за іншими.

 7.Гра « Хто чим живиться?».

 Вихователь показує дітям іграшку зайця і говорить: « Хто це?». Виберіть із корзинки ласощі для зайчика. Вірно. Заєць харчується морквою. Гра продовжується.

  8. Гра « Хто де живе?».

 В берлозі живе ( хто?)- ведмідь.

 В норі живе ( хто?)- лисиця.

 В нірці живе( хто?)- кріт.

 В дуплі живе( хто?)- білка.

9.Підсумок заняття

 - Про яких тварин ми говорили на занятті?

 - Чому їх називають дикими? Наведіть приклади.- У яких казках зустрічаються дикі тварини?

1

 

docx
Додано
2 липня 2018
Переглядів
2247
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку