Заняття для майбутніх першокласників 2

Про матеріал
Організація початку заняття Мотивація початку заняття Основна частина Слухання казки «Колобок» Загадка Хто кругленький і смачненький. Із віконця скік та скік Втік від баби і від діда До лисички на язик? (колобок)
Перегляд файлу

Заняття № 2

Хід заняття

Організація початку заняття

Мотивація початку заняття

Основна частина

Слухання казки «Колобок»

Загадка

Хто кругленький і смачненький.

Із віконця скік та скік

Втік від баби і від діда

До лисички на язик? (колобок)

 

Бесіда за ілюстраціями до казки

- - Спочатку покажемо, як баба місила тісто?
- Тепер скатаємо колобок і поставимо в піч.
- Виймаємо колобка із пічки. Ой, який він гарячий! Поставимо колобка на
віконце. Як смачно він пахне! Понюхаємо.
- А колобку нудно на віконці лежати, він стрибнув на доріжку й покотився.
Покажіть, як котиться колобок?
- Котився колобок, котився, а на зустріч йому.., хто? (зайчик).
- Так, зайчик. Який зайчик у казочці? (сіренький, маленький, має довгі вушка,
лапанчик).

Чому лапанчик? (бо в нього швидкі довгі лапки).

- Покажіть, як стрибав зайчик?

- Котився колобок далі і зустрічає... кого? (вовка).

- Вовк який? (сірий, сердитий, зубастий, голодний).

- Покажіть вовка, який він сердитий,, які в нього гострі кігті, як він ішов?

- І від вовка колобок утік. Покотився далі, а на зустріч йому... (ведмідь).

- Який ведмідь? (великий, вайлуватий, волохатий, коричневий).

- Покажіть, як ішов ведмідь, перевалювався.

- Так й від ведмедя колобок утік. Котиться колобок, а тут він зустрічається з ким?

(з лисичкою).

Яка лисичка? (руда, хитра).

Як ішла лисичка, покажіть?

- Що сказала лисичка колобку? (колобок, колобок, я тебе з’їм).

- Яким голосом говорила лисичка? (хитрим).

- А що ж відповідав колобок? (не їж мене, я тобі пісеньку заспіваю).

- Яким голосом говорив колобок? (лагідним, веселим).

- Лисичка й каже: «Ану, заспівай!». Допоможемо колобку заспівати пісеньку?

(так, діти разом із вихователем виконують пісеньку).

- Що далі сталося із колобком? (лисичка його з 'їла).

3.3. Дидактична гра «Чий, чий голосок?» (розвиток фонематичного слуху)

 

3.4. «Виконай за зразком»

Спочатку вам потрібно здогадатися, де чиї тіні, з’єднати тварин з їх тінями.

Перевіримо.

Обводимо по контуру яблуко та грушу.

Зараз продовжимо прописувати такі елементи письма.

Пряма похила лінія, починаємо писати з верхньої додаткової лінії до нижньої рядкової лінії, пишемо зверху вниз, під нахилом. Нахил співпадає з похилою лінією зошита.

3.5. Фізхвилинка

4. Заключна частина

4.1. Ліплення «Моя улюблена тварина»

1. Бесіда.

 Діти, ви бували у зоопарку, бачили звірів, які живуть у ньому. Де хто з вас бачив тварин у цирку, в кінофільмах, на кольорових фотографіях та ілюстраціях. Вдома ви граєтесь з іграшковими тваринами.

Гостроносенька, хвостата

Ця тваринка рудувата.

Хутро в неї гарне, пишне,

Особливо хвіст розкішний!

На зайців вона полює,

Бідолашних нюхом чує!

Мишу й птаха може з’їсти,

Може і в курник залізти!

Полюбляє і рослини:

Ягоди, плоди, насіння.

Взимку їй також не спиться,

А зовуть її... (лисиця).

(В. Бутрім)

 А яка лисичка за характером? Які риси її характеру лягли в основу багатьох народних та літературних казок? Назвіть відомі вам казки про лисичку-сестричку.

5.Підсумок заняття

Чи сподобалося вам заняття?

Чому?

Що саме ви запам’ятали?

Чому навчилися?

Дякую вам за зустріч, на все добре, до побачення!

 

 


hello_html_629984f9.jpg


 

 

hello_html_m83bb925.jpg


 

 

 

 

 

 

hello_html_m6e1628b3.jpg

 


https://i.ytimg.com/vi/SFkZORs7_QU/maxresdefault.jpg


 

docx
Додано
2 квітня 2019
Переглядів
976
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку