Заняття для молодшої групи "Фіолетова казка"

Про матеріал

Конспект інтегрованого заняття у цікавій доступній формі розповість дітям про фіолетовий колір. Також під час цього заняття діти ознайомляться зі способами утворення цього кольору. та тим, де цей колір зустрічається у природі.

Перегляд файлу

 

 

                 ДОШКІЛЬНИЙ  НАВЧАЛЬНИЙ  ЗАКЛАД № 1 «ДРУЖБА»

 

 

              Конспект заняття 

                           в молодшій групі

з пріоритетом художньо - естетичного розвитку

                         «Фіолетова казка»

                         Сфера «Культура»

 

 

 

 

 

 

 

                                                                       Підготувала і провела

                                                                         вихователь молодшої групи

                                                                                   Коханій О.В.

 

 

                                   м. Сміла

                                            2011р.

               Програмовий зміст :

фізичний розвиток : розвивати загальну і дрібну моторику,вправляти у основних танцювальних рухах,вправляти у використанні пальців для створення зображення;

соціально – моральний розвиток : формувати навички організованої поведінки; виховувати дружні стосунки;

емоційно –ціннісний розвиток: розвивати емоційну сферу,вміння виражати свої емоції;

пізнавальний розвиток : познайомити дітей з фіолетовим кольором,способом його утворення, сприяти розвитку пізнавальної активності,збагачувати досвід використання сенсорних еталонів, збагачувати враження про предмети навколишнього світу, розвивати мислення ,увагу, пам’ять;

мовленнєвий розвиток: збагатити словник дітей прикметниками,назвами кольорів та відтінків,вчити висловлювати свою думку;

художньо – естетичний : вчити виділяти у предметному довкіллі яскраве,вражаюче, продовжувати вчити розрізняти жанри образотворчого мистецтва, сприймати  літературні,музичні твори;

креативний  розвиток : стимулювати бажання дітей відходити від шаблонів,проявляти вигадку,фантазію; виховувати потребу проявляти елементи творчості  в різних видах діяльності,надавати дітям можливість експериментувати,виявляти творчу ініціативу,імпровізувати;

 

Обладнання : предмети фіолетового кольору, ілюстрації, гуашеві фарби, пензлики, підставки, серветки, папір, записи музики, предметні картинки.

 

 

 

 

 

 

 

                                          Хід заняття .

Діти заходять  до групової кімнати.

Комунікативна гра "Добрий день".
Добрий день, ручки! - виставляють руки, повертають долонями вгору.
Хлоп-хлоп-хлоп! -
Добрий день, ніжки! - пружинка.
Топ-топ-топ! - тупотять ногами.
Добрий день, щічки! - гладять долонями щічки.
Плюх-плюх-плюх! - 3 рази злегка поплескують по щоках.
Добрий день, губки! - качають головою вправо-вліво.
Чмок-чмок-чмок! - 3 рази чмокають губами. .
Добрий день, мій носик! - гладять ніс долонею.
Біп-біп-біп! - натискають на ніс вказівним пальцем.
Добрий день, гості! - простягають руки вперед, долонями вгору.
Всім привіт! - махають руками.

Вихователь: Діти ,ви любите казки? Сьогодні я хочу прочитати вам нову казку,якої ви ще не чули. Згодні ? Сідайте зручно,слухайте уважно, і потім розповісте мені,про який новий колір ви дізнались із казки.

Діти сідають на подушки,які лежать на килимі.

 Вихователь: -В одній фіолетовій країні,в фіолетовому палаці, жила – була маленька  принцеса. І звали її принцеса Фі . В її країні все було фіолетового кольору – і будинки, і дерева і навіть їжа. Вранці до вікон фіолетового палацу прилітали фіолетові пташки, і будили принцесу своїм співом. Принцеса  просиналась,відкривала віконце,і годувала фіолетових пташок фісташками. А потім вона їла фіолетову кашу на сніданок, і виходила в свій фіолетовий сад. Там росли  на грядках фіолетові  баклажани, на клумбах розквітали  фіалки,а на деревах достигали фіолетові сливи і виноград. Маленька принцеса брала свою фіолетові лієчку, і поливала фіолетовий сад.  (Педагог демонструє ілюстрацію ).

Сподобалась вам казка? Про який новий колір ви дізнались? Що було фіолетового кольору? Як звали принцесу?

А хотіли б ви потрапити до фіолетового королівства?

Діти , у мене для вас сюрприз – принцеса Фі передала вам гостинці із свого фіолетового королівства (виносить тацю, накриту серветкою).

Як ви думаєте,що це ?

Діти висловлюють припущення.

Вихователь знімає тканину,якою накрита таця, на ній  - фіалки, виноград,баклажан. Що це ? Якого кольору? 

Вихователь бере вазон з фіалками.

- Давайте понюхаємо фіалки,і дізнаємось,чим пахне фіолетовий колір.

(квітами,свіжістю,весною, фіалками.)

Вихователь бере баклажан .

- Давайте доторкнемось до  баклажана, і дізнаємося,який фіолетовий колір на дотик (холодний,гладенький, твердий).

Вихователь бере з таці виноград .

 - Тепер давайте дізнаємося,який фіолетовий колір на смак. (солодкий,смачний,соковитий).

Вихователь: Фіолетовий колір дуже гарний ,таємничий. А хотіли б ви дізнатись, як утворюється цей колір? Подумайте,і скажіть із яких кольорів ми можемо утворити фіолетовий?

Діти висловлюють свої припущення.

Вихователь : А вам хотілося б  погратися  з кольорами, і дізнатись, з яких кольорів утворюється фіолетовий?

Діти діляться на пари (хлопчик – дівчинка) і змішують кольори в пластикових стаканах.

 1 пара – жовтий і синій кольори;

2 пара – червоний і жовтий кольори;

3 пара -  блакитний і рожевий кольори;

4 пара –  білий і червоний

Вихователь :Які кольори утворились? Із яких кольорів утворився фіолетовий?

Фіолетовий колір утворюється,якщо змішати рожевий і блакитний.

 

                            Щоб фіолетовий колір створити

                             Рожевий з блакитним скоріше змішай,

                             І намалюй фіолетові квіти,

                            Або виноград – вибирай.

Вихователь: А зараз ми з вами пограємо в гру.

Дидактична гра « Що буває …»

Діти діляться на підгрупи (дівчата і хлопчики) і серед предметних картинок вибирають предмети блакитного кольору(хлопчики) і рожевого (дівчатка).

Вихователь:наші кольори зустрілись,і потоваришували.

Під веселу музику діти виконують імпровізований танок.

Вихователь :-А зараз ми з вами  утворимо фіолетовий колір на своїх палітрах і за допомогою наших пальчиків намалюємо фіолетовий натюрморт з виноградом в подарунок принцесі Фі.

Діти на своїх палітрах утворюють фіолетовий колір.

Діти розглядають зразок. Вихователь показує прийом малювання пальчиком.

Пальчикова гімнастика під музичний супровід  «Фіолетові квіти».

Фіолетові квітки -  роблять із пальчиків «квітку»

Розтулили пелюстки – розкривають пальчики

Вітер легко дихає – хитають руками

Квітки заколихує.

Фіолетові квітки

постуляли пелюстки – закривають  «квітку»

Тихо засинають,

Голівоньки схиляють - засинають.

Під музику діти малюють виноград за допомогою пальців.

Вихователь:  Принцеса Фі хоче з вами погратись. Вона заховала в нашій групі предмети фіолетового кольору, і хоче, щоб ви їх знайшли.

Діти шукають і знаходять іграшки фіолетового кольору.

Підсумок.

Діти повертаються обличчям до гостей . «Всім – всім до побачення!»

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Демидова Марина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2.  Marina
    Прекрасне заняття!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Микович Наталка
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Ігнатюк Ірина Олексіївна
    Чудове заняття. Було б ще краще та цікавіше дітям, якби текст казки яку читає вихователь, супроводжувався показом ілюстрацій через мультимедійний проектор.
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
doc
Додано
1 березня 2018
Переглядів
12367
Оцінка розробки
4.8 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку