Мета:Познайомити дітей з різноманітними квітами,закріпити назви весняних квітів-першоцвітів. Продовжувати знайомити дітей з ознаками пори року весни, Вчити розуміти мову музики ,передавати свої емоції в музично-ритмічних рухах,помічати красу навколишнього світу. Продовжувати знайомити дітей з технікою «квілінг»,за допомогою цієї техніки виготовляти квіти проліски та кошик. Розвивати креативні здібності,уяву,мовлення та дрібну моторику рук. Виховувати наполегливість та любов до природи .
Комунальна установа Сумський навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І ступеня №41 «Райдуга», м. Суми, Сумської області
«Квіти-першоцвіти»
Конспект заняття з художньої праці з використанням техніки «квілінг» (середня група)
Керівник зображувальної діяльності
Варавіна Наталія Іллівна
Мета:Познайомити дітей з різноманітними квітами,закріпити назви весняних квітів-першоцвітів. Продовжувати знайомити дітей з ознаками пори року весни, Вчити розуміти мову музики ,передавати свої емоції в музично-ритмічних рухах,помічати красу навколишнього світу. Продовжувати знайомити дітей з технікою «квілінг»,за допомогою цієї техніки виготовляти квіти проліски та кошик. Розвивати креативні здібності,уяву,мовлення та дрібну моторику рук. Виховувати наполегливість та любов до природи .
Матеріал:Великий аркуш паперу (ватман) із заздалегідь промальованими деталями,плівка-самоклейка для кошика,клей,пензлики,ємкості для клею, смужечки-квілінг,палички для накручування,серветки з тканини, серветки вологі.
Попередня робота:Спостереження за квітами, слухання музичних композицій,виготовлення квітів за допомогою техніки «квілінг».
Хід:(Діти стають в полуколо).
Вихователь запрошує дітей в студію,до якої завітали гості.
-Сьогодні до нас завітали гості. Давайте з ними привітаємось.
Вийшли ранком ми на ганок
І сказали «Добрий ранок»!
Сонцю,полю і травичці,
Добрим людям,тихій річці.
Добрий ранок,світе мій,
Мирний,чистий,голубий.
Посміхніться один одному,передаючи сонечко,яке подарує вам радість та тепло ваших долоньок,зігріє вас своїми промінчиками.
-Діти,скажіть будь ласка,яка зараз пора року?
Так,весна дуже красива пора року. Після холодної зими все навкруги оживає, змінюється.Весна дарує нам тепло,радість квітів. Ось чому у всіх тепло і радісно на душі,
-Подивіться,який сюрприз подарувала нам весна.Що це?(квіти).Давайте пограємо в гру «Впізнай знайомі квіти».Назвіть весняні квіти. Яка квітка розквітає найпершою?(пролісок).
-Давайте уявимо себе ніжним тендітним проліском під чарівну музику.
-Спала маленька квіточка взимку.Пригріло весняне сонечко,прокинулась квіточка,розправила свої пелюсточки,потягнулася до сонечка і посміхнулася всьому світу.Які гарні проліски квіти-первоцвіти.
-А ви знаєте,що у весни дуже багато роботи.Треба засвітити весняне яскраве сонечко.А що ще?(Діти називають ознаки весни).Так весні дуже важко впоратися з усіма справами.Давайте ми з вами допоможемо весні, виготовимо великий кошик з пролісками,а весні залишуться інші справи.
-А тепер усі сідайте працювати починайте.
Ми будемо користуватися знайомою нам технікою «квілінг».Не забувайте, як треба користуватися клеєм,паличками для накручування.А чарівна музика вам допоможе.(Діти працюють).
-Який гарний дивовижний букет ви виготовили.Ви дуже гарно попрацювали, допомогли весні,з явилися чудові квіти-первоцвіти проліски. Одразу стало тепло і весело в художній студії у всіх з явився весняний настрій. Тож давайте поділимось своїм гарним настроєм з усіма в групі.