Заняття для молодшої групи ЗДО "У лісовій школі Тітоньки Сови"

Про матеріал
На занятті діти із захопленням переглянуть лялькові вистави повчального змісту, впізнають героїв у тіньовому театрі. Ознайомлятся з чеснотами які повинні бути у кожної людини. Дізнаются про риси характеру, якими повинна володіти дитина, щоб мати друзів. Дошкільники будуть вчитися говорити компліменти, вігадувати музичні інструменти на слух, оцінюватимутьь свій емоційний стан.
Перегляд файлу

                                                                     Хід заняття

Організаційна частина

  1 Привітання з гостями.

  2 Запрошення Тітоньки Сови.

  3 Стежина порад:

                   1Будьте уважні!

                   2 Відповідайте на запитання та виконуйте завдання.                                                                                                                              

                    3 Отримуйте задоволення.  

Основна частина

1 Одного дня Мудра Сова летіла над лісом та милувалася красою навколо. І зустріла вона …(На тіньовому театрі зображення зайчика. Діти мають відгадати кого побачила Сова.)

Лялькова вистава «Як побороти свій страх»

  - Добрий день, Зайчику. Чому ти тремтиш?

  - Зі страху….  У лісі так страшно… Хитра Лисиця та грізний Вовк у будь – яку хвилину можуть накинутись на мене.

  - Не бійся, Зайченятко. Ти маєш гарну шубку, яка чудово маскує тебе. А щоб зникли твої страхи, уяви, як вони перетворюються на маленьку  чорну кульку. Вона стає меншою і меншою, і злітає у небо. І от ти бачиш лише малесеньку цяточку, але й вона зникає, а разом з нею зникають всі твої страхи.

  - Я спробую.

  - Стрибаючи по лісу, завжди говори собі: « Я нікого не боюся! Я дуже сміливий і спритний!». От побачиш, тебе нічого не лякатиме, і ніхто не зможе наздогнати: ні Лисиця, ні Вовк.

   - Дякую. Я буду старатися нікого не боятися.                                     1

Запитання:

Яким було зайченятко?

Хто допоміг йому подолати страх?

Коли вам буває страшно?

 

Ви повинні пам’ятати, що біля вас завжди є рідні дорослі люди. Що не дадуть вас образити та завжди вас захистять.

Дитактична гра «Хто такий?»

Зараз я буду називати чесноти рідних вам людей, а ви маєте відгадати – хто це?

Добра, ніжна, ласкава, лагідна – мама.

Сильний, сміливий, працьовитий – тато.

Старенька, добра, роботяща – бабуся.

Старенький, мудрий, справедливий – дідусь.

2 Вирішила Сова прогулятися лісом (Діти ніби махаючи крилами слідують за Совою.)

Пролітаючи над галявиною, Сова побачила сумне звірятко, яке тяжко зітхало.

  - Допоможемо розпізнати Сові хто це? ( у тіньовому театрі діти впізнають вовка.

 Лялькова вистава «З чого починається дружба?»)

  - Привіт, вовченятко! Чому сумуєш?

  - Добридень. Тітонько Сова. Сумую, бо зовсім не маю друзів. Ні з ким погратися.                                                                                               2

  - Чому ж не маєш? У лісі живе багато звірят, які дуже люблять гратися.                                                                                                        

  - З ними не пограєшся.

  - Чому?

  - Лисеня – хитре, Ведмежа – неповоротке, Білченя – пихате, Їжаченя-колюче, а Зайченя – страшезний боягуз.

  - Шкода, що ти бачиш в інших лише погане. Так ти ніколи не знайдеш собі друзів. Щоб подружитись з усіма, ти маєш побачити в кожному щось хороше. Подивись уважно до звіряток: Білченятко – спритне, Лисенятко – сміливе, Зайченятко – доброзичливе, Ведмежатко – щедре, а Їжаченятко – гарний друг, який завжди прийде на допомогу. Пам’ятай : якщо хочеш, щоб з тобою дружили, стань сам хорошим другом. Треба бачити в інших хороше.

Запитання:      

Чому Вовченя зітхало ?                                                                                                                                                                                                  

Чому з Вовченям ніхто не хотів дружити?

Кожна людина повинна вміти розрізняти почуття та емоції. Я покажу вам зображення емоцій а ви повинні визначити, яка емоція відповідає емоції вовка на початку історії.

Вправа з морального виховання «Рученята»

Діти об’єднуються у пари і виконують дії згідно з текстом вправи.

  - Наші рученята вітаються, сваряться, миряться, жаліють одне одного, обіймаються, прощаються.

Вправа повторюється з прискоренням.

Для того щоб бачити в інших добре повчимося говорити компліменти.

Гра «Комплімент»(Щира, красива, добра, усміхнена, сильний, самостійний, слухняний, щедрий, розумний, допитливий.)                    3

Раптом Сова почула чийсь плач(У тіньовому театрі діти впізнають їжачка.)

Лялькова вистава«Як стати впевненим у собі і знайти друзів»

  - Чому ти так гірко плачеш?                              

  - Тому що я не гарний. І зі мною ніхто не хоче дружити.

  - Чому ти думаєш, що ти не гарний?                                                        

  - А як же інакше? Поглянь на мене і на інших. Он яка гарна і пухнаста шубка у Лисеняти, а яка м’якенька у Зайченятка! А білченя має пишний хвостик, ще й китички в вушках. А в мене лише бридкі гострі колючки…

  - Любе Їжаченя. Не сумуй. Я відкрий тобі велику таємницю: ніколи не треба думати про себе погано й порівнювати себе з іншими. Навпаки, говори собі щодня: «Я гарний», бо ти справді  такий. Сам поглянь. Твої чорненькі оченятка схожі на намистинки, а на голочках, які, до речі дуже милі, ти можеш носити яблучка,груші і сухі листочки для себе, і для інших звіряток. Ти дуже гарний і добрий. Я пам’ятаю, як ти врятував Равлика, який впав на стару лисячу нору. Якщо ти хочеш, щоб у тебе було багато друзів, щодня думай, що вони у тебе вже є і ти грай з ними в ігри, розказуй їм цікаві історії. Не забувай допомагати іншим і доброзичливо стався до всіх хто тебе оточує.

  - Спасибі тобі Тітонька Сова. Я все зрозумів.

Запитання:

Яким було Їжаченя?

Чому не треба думати про себе погане?

4 Отже, звірята зрозуміли, що для того щоб мати друзів, треба бути сміливим, не дивитись на погані риси інших і не комплексувати в собі.

В честь цього організували звірі оркестр.

Наше завдання за допомогою картинок дізнатися хто що робить.        4

Підсумкова частина                                                                                           

1Підкажіть де живуть: їжачок, вовк, зайчик?                                                                                                           

То де ми були?(у ліс)

Давайте для наших мам розкажемо про наше заняття(Кожна дитина говорить по реченню за навідними картинками. Виходить розповідь). 2 Оцінювання задоволення або не задоволення дитини через вираз смайлика веселого сумного.

3 Пригощення дітей печивом у вигляді горішків.                                                                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                 5

                                                                                                                             

                                                                                                                             

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шилкіна Наталя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 листопада 2022
Переглядів
524
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку