Заняття.Грамота."У королівстві звуків".(з елементами мнемотехніки)

Про матеріал
Цікаве заняття, особливо кінцівка, коли діти отримують масу задоволення. Адже поєднання мнемотехніки і азарт дітей, допомагає вихователю добиватись успішних результатів своєї роботи.
Перегляд файлу

Тема: «У королівстві звуків»

Мета: розвивати пам'ять, увагу; вчити запам’ятовувати вірш за допомогою символів; удосконалювати вміння придумувати слово, яке починається на заданий звук, розрізняти тверді і м’які  приголосні звуки; продовжувати вчити складати словосполучення, активізувати словниковий запас, закріплювати вміння роботи звуковий аналіз слів, використовуючи фішки,  складати речення  та викладати схему; виховувати самостійність, відповідальність, прагнення допомагати один одному .

Хід:

1. Вихователь: Діти, як ви гадаєте, хто для вас найголовніший  у світі ? Подивіться у люстерка і ви побачите найголовнішу людину на землі. ( діти дивляться) Хто ця людина ? (Я! ) Отже, найголовніша людина у світі – це кожен із вас і той хто поруч із вами, кому ви можете віддати тепло і радість свого серця в дитячому садку, удома.            

 – А  якими ми словами можемо привітати один до одного ? (відповіді дітей…)                                             

  • Я пропоную вам, вивчити вірш-привітання   М.Познанської              
  • «Я всміхаюсь сонечку» (   Діти заучують вірш за допомогою символів)
  • Я, всміхаюсь сонечку,         Я
  • Здарствуй ,  золоте,
  •  Я, всміхаюсь квіточці        Я
  •   Хай вона росте.

Я всміхаюсь дощику,        Я

 

Лийся, мов з відра,

 

Друзям усміхаюся,

 

Зичу їм добра.

 

 

 

 2. Вихователь: Всі ми, один одному посміхнулися, побажали добра, і з цим чудовим   настроєм  я запрошую вас до «Королівства звуків» .                                        

 Діти прийшли до  королівства звуків, але там зникло світло. В конверті завдання: щоб повернути світло в королівстві необхідно виконати всі завдання.

  Завдання 1. Дидактична гра «Тверді і м’які приголосні звуки»

 ( Два королівства) ­                              

Діти відбирають предмети, у яких зустрічаються м'які і тверді приголосні звуки і групують їх відповідно до королівства звуків

 " М’яких приголосних" (стіл, стільчик, крісло…);

"Твердих приголосних" ( диван, шафа, ложка, чашка…)

 

Завдання 2. Дидактична гра « Ланцюжок  слів». ( дитина промовляє слово МАК.  Наступна дитина повинна назвати слово, на який звук закінчується попереднє слово,  тобто КОРОВА-АНАНАС-СЛИВА)

 

Завдання 3. Дидактична гра «Добери слово»               

 Діти діляться на підгрупи:     

 1- підгрупа   (називають слова, які відповідають на запитання  ХТО? ЩО?)  

2- підгрупа ( ЯКИЙ ? ЯКА?   ЯКЕ? )

3 підгрупа ( ЩО РОБИТЬ ? )

Наприклад: Мама → Добра → Готує їсти.

 Собачка → Жвава → Гавкає …

 

 

 

 

 

 

Завдання4. Дидактична гра « Де чия схема ?»    ( Діти поєднують схеми звукових аналізів слів з відповідною картинкою )

 

Завдання 5.  Дидактична гра «Склади речення»                  ( Діти отримують картинку, складають речення за цією картинкою, і викладають його схемою)

Наприклад: Діти пішли гуляти .                                                               .

3.Діти разом з вихователем підводять підсумок заняття (похвала, відзнака правильно виконаних завдань, аналіз дітьми  виконаних завдань) .У королівствах з’являється  світло.

 

 

docx
Додано
4 квітня 2023
Переглядів
544
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку