Конспек інтегрованого зняття з художньої літератури та сенсорно-пізнавального розвитку (ранній вік)

Про матеріал
Заняття з використанням інноваційної технології «Педагогіка Амонашвілі». Система виховання та навчання за Ш.Амонашвілі – це "педагогіка цілісного життя дітей та дорослих", яка будується на началах гуманності й віри в дитину, вихованні творчістю і співпрацею педагогів із дітьми, де в якості педагогів розуміються також батьки. За Амонашвілі, дітям необхідно пропонувати такі справи, за які вони можуть братися не колись, а зараз же, і перші кроки мають приводити їх до перших успіхів, а не невдач. Я працюючи з дітьми раннього віку заохочую малюків до власного пошуку, власного шляху пізнання світу, навчаю їх самостійності, готую до дорослого життя, залучаючи до співпраці батьків. В цьому і полягає роль і обов’язок вихователя.
Перегляд файлу

 

Подорож Колобка

 

Конспек інтегрованого зняття

з художньої літератури та сенсорно-пізнавального розвитку

 (ранній вік)

 

Заняття з використанням інноваційної технології «Педагогіка Амонашвілі».

                Система виховання та навчання за Ш.Амонашвілі – це "педагогіка цілісного життя дітей та дорослих", яка будується на началах гуманності й віри в дитину, вихованні творчістю і співпрацею педагогів із дітьми, де в якості педагогів розуміються також батьки. За Амонашвілі, дітям необхідно пропонувати такі справи, за які вони можуть братися не колись, а зараз же, і перші кроки мають приводити їх до перших успіхів, а не невдач.

     Я працюючи з дітьми раннього віку заохочую малюків  до власного пошуку, власного шляху пізнання світу, навчаю їх самостійності, готую до дорослого життя, залучаючи до співпраці батьків. В цьому і полягає роль і обов’язок вихователя.

 

 

Мета: розвивати увагу, пам’ять, уяву, логіко – математичне мислення, дрібну моторику рук, мовну активність; розвивати вміння радіти своїм досягненням. Вчити дітей розрізняти і використовувати в діях площинні фігури круг, квадрат, трикутник; групувати предмети за формою та величиною; складати прості площинні зображення (великий квадрат) в цілу форму з декількох частин; удосконалювати вміння розігрувати сюжет казки, поєднуючи мовні та не мовні засоби виразності у супроводі наочності з допомогою дорослих. Виховувати співпереживання, співчуття персонажу казки, інтерес до казок.

 

Матеріал: розвивально – ігрове середовище за сюжетом казки «Колобок»,  іграшка Колобок , дидактичні ігри:  « Не оступись»,  «Склади фігуру»,  «Конструктор»,  «Кольорова  шнурівка» 

 

Хід заняття

 У групі облаштоване   розвивально – ігрове середовище  за сюжетом казки «Колобок».

До дітей у гості завітав колобок з проханням – допомогти йому  повернутися  до бабусі і дідуся.

Вихователь.  А чи можуть діти самі іти до лісу?

            Діти. Ні. Тільки з дорослими.

Вихователь. Давайте запросимо наших мам і тат нам допомогти . Діти погоджуються, до групи заходять батьки  і всі  готуються до подорожі. А колобка вихователь кладе на стіл де розкладена  д.гра «Кольорова шнурівка»

Звучить  весела мелодія і чути голос Колобка.

  Колобок: Допоможіть, мене  щось тримає і не відпускає (заплутався у шнурівках)

Вихователь.  Потрібно Колобку допомогти і пояснити , що його тримає.

Діти.  Це кольорові шнурівки, ними зав’язують черевики.

Вихователь.  Давайте покажемо колобку, як можна використати шнурівки

 

Проводиться дидактична гра «Кольорова шнурівка»

 

Мета: розвивати дрібну моторику рук,  зосередженість, самостійність.

Хід гри:  діти вибирають шнурівку,  називають колір, протягують її крізь 4 отвори до тих пір, поки не закінчиться шнурівка.

Вихователь. Пропоную взяти шнурівки з собою в подорож.

           Діти вибирають шнурівки і ховають у кишеньках.

Вихователь. Діти, давайте пригадаємо, кого Колобок зустрічав у лісі

Діти називають героїв казки, відтворюючи послідовність дій.

Сьогодні наші мами і тата перетворяться на героїв казки. Дітям пропонується обрати героя для своїх батьків і одягнути відповідні маски.

 

D:\Kopy\Мои документы\фото2016\день відкритих дверей\57258158_384627722392010_5354184326583943168_n.jpg

Проводиться  гра -  імітація «Впізнай, хто я?»

 

Мета: закріпити вміння дітей  впізнавати тварину за  показом жестів і рухів; відтворювати характерні особливості (рух,  голос)

Хід гри: вихователь показує тварину за допомогою жестів і міміки, а діти повинні впізнати тварину, назвати її і відтворити рух чи голос.

 

Вихователь. Давайте вирушимо до бабусі і дідуся.

Дітей зустрічає заєць, який показує дорогу Колобку, але потрібно пройти місток.

 

D:\Kopy\Мои документы\фото2016\день відкритих дверей\57261149_2057121414413903_2948303888299589632_n.jpgD:\Kopy\Мои документы\фото2016\день відкритих дверей\57096971_843106826055909_5903646291694452736_n.jpg

Проводиться дидактична гра «Не оступись»

 

Мета: закріпити вміння дітей ходити  «змійкою».

Хід гри: діти ідуть через річку по містку, наступаючи на всі камінчики – круги, які розташовані змійкою.

 

Дітей зустрічає вовк, який показує дорогу Колобку, яка лежить через високу замкнену гору.

 

 

 

F:\день відкритих дверей\57232032_1062839527251355_215974410459283456_n.jpgПроводиться дидактична гра «Склади фігуру»

 

Мета: удосконалювати вміння дітей групувати предмети за певною ознакою – форма і величина.

Хід гри: діти розміщуються на килимку, де  лежать розложені фігури. Потрібно вибрати маленькі  квадрати і скласти з них великий квадрат.

 

Дітей зустрічає ведмідь, який показує дорогу Колобку, але просить відбудувати зруйнований вітром будинок.

 

Проводиться дидактична гра «Конструктор»

 

Мета: вчити дітей  будувати споруди, використовуючи об’ємні  геометричні фігури.

Біля будинку діти викладають кольорову доріжку із шнурівок.

 

Дітей зустрічає лисичка, яка хоче з’їсти  Колобка.

Вихователь. Діти, давайте пригостимо лисичку смачним хлібчиком замість Колобка і вона нас відпустить. Діти разом з батьками співають пісеньку «Печу, печу хлібчик»

 

Вихователь. А ось і дідусь і бабуся, які виглядають Колобка.                            

         Бабуся дякує діткам і пригощає всіх запашними пиріжками.

 

D:\Kopy\Мои документы\фото2016\день відкритих дверей\57114795_1298110353675841_5069230082766143488_n.jpg

 

 

docx
Додано
5 квітня 2023
Переглядів
211
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку