Заняття гуртка "Світ мистецтва" з теми "Основи кольорознавства. Основні та похідні кольори. Способи утворення похідних кольорів. П/р «Лабораторія кольорів»

Про матеріал
Мета заняття: формувати мистецькі компетенції з теми: основні – похідні кольори, способи утворення похідних кольорів; закріплювати: знання з основ кольорознавства, види та жанри о/м, практичні навички роботи з живописними матеріалами; розвивати: творчі здібності, аналітико-синтетичну діяльність, окомір, дрібну моторику, асоціативно-образне мислення, координацію руки і ока, кольоросприймання; виховувати зацікавленість, самостійність, естетичний смак; коригувати зорове та дотикове сприймання.
Перегляд файлу

ЗАНЯТТЯ ГУРТКА «СВІТ МИСТЕЦТВА»

 

Дата    14.09.21                   Клас   1-5                 Заняття:  Гурток «Світ мистецтва»

Тема заняття:   Основи кольорознавства. Основні та похідні кольори. Способи утворення похідних кольорів. П/р «Лабораторія кольорів»

Мета заняття:  формувати мистецькі компетенції з теми: основні – похідні кольори, способи утворення похідних кольорів; закріплювати:  знання  з  основ  кольорознавства,  види  та жанри  о/м, практичні навички роботи з живописними матеріалами;  розвивати: творчі здібності, аналітико-синтетичну діяльність, окомір, дрібну моторику, асоціативно-образне мислення, координацію руки і ока, кольоросприймання; виховувати зацікавленість, самостійність, естетичний смак; коригувати зорове та дотикове сприймання.         

Тип заняття: комбінований

Інструменти та матеріали до заняття: живописні матеріали, склянки з водою для дослідів, відеоматеріали, сигнальні картки, роздатковий матеріал   з теми.

Хід заняття

І. Організаційний момент 

Емоційне налаштування «Кольоровий настрій»

  • Якого кольору був ранковий настрій?
  • Якого кольору був одяг на вчительці?
  • Якого кольору пенал  у сусіда (ки) за партою?                   

ІІ. Повторення раніше вивченого матеріалу

    «Відшукай  помилку» робота з роздатковим матеріалом  (жанри о/м)                       

ІІІ. Мотивація навчально-пізнавальної  діяльності

«Вгадай колір» робота з сигнальними картками

«Проблемне питання» від «Чомучки»: Як збільшити кольорову палітру новими кольорами, які кольори найголовніші?

ІV. Повідомлення теми і мети заняття       

 V. Сприймання нового матеріалу

Перегляд відеоматеріалів з теми. Пояснення вчителя.

VІ. Динамічна пауза, гімнастика для очей

VІІ. Коригування набутих компетенцій 

Практична робота (в парах)  «Лабораторія кольорів». Учні змішують основні кольори для утворення похідних кольорів.

VІІІ. Підсумок заняття   

Рефлексія «Веселка»     

 

docx
Додано
21 березня 2023
Переглядів
270
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку