Тема: «Весела мандрівка»
Мета: продовжувати вчити дітей грати у квест-мандрівки; формувати екологічну компетентність, бережне ставлення до дерев, зокрема ялинок; викладати завдання за зразком, за уявою; вправляти в умінні орієнтуватися на мапі, читати її, закріпити правила безпечної поведінки взимку; закріпити знання про поняття «право-ліво»; вправляти у кількісній лічбі; розвивати увагу, мислення, пам'ять, окомір, уяву, збагачувати та розширювати активний словник; виховувати бажання працювати в колективі дружно допомагати один одному.
Матеріал: мапа, цифри, конверти, мольберт, лічильні палички, паперові рукавички, цукерки паперові, сніжинки на смужках, ялинка.
І. Організаційний момент
Вихователь.
Встаньте, діти всі рівненько ,
Посміхніться всі гарненько .
Посміхніться всі до мене
Посміхніться і до себе.
Привітайтеся: Добрий день!
Хай гарно розпочнеться наш день.
ІІ. Основна частина
(Дзвінок у двері)
Вихователь. Діти погляньте листоноша приніс нам листа. Цікаво хто ж нам написав? Тож це Сова нам написала. Вона пише: «Добрий день, мої малята, мої хлопчики та й дівчата. Я знаю, що ви всі дружні і працьовиті діти, завжди допоможете. Скоро велике свято і прошу прикрасити ялинку. У цьому вам допоможе мапа, виконавши всі завдання, ви зможете як найкраще прикрасити ялинку, яку я вам передала. Успіхів !
Вихователь.
Діти, будемо допомагати Сові? А ось і мапа, та на ній ми бачимо 4 завдання. Яке ж у нас перше завдання ?
Дітки, а яке свято наближається? А що ставлять обов’язково на Новий Рік ? Ялинки вирубують в лісі, а потім зайчикам і лісовим мешканцям не має, де ховатися від снігу, вітру та мисливців. Для того, щоб виросла ялинка потрібно дуже- дуже багато років. І щоб не вирубували ліси, щоб було де ховатися лісовим мешканцям, на свято потрібно ставити ялинку, але штучну. І цим ми врятуємо наші ліси та його мешканців. Ялинку штучну ставимо, хвойні ліси зберігаємо! Тож давайте виконувати перше завдання і викладати ялинку з лічильних паличок. Молодці! Завдання виконали можете відкрити конверт з цифрою 1. Що говорить мапа? Яке наступне завдання ?
Діти , що зображено на малюнку? А з чого вона складається ?(вода) А де ще є вода? ( озера, калюжі, моря, океани, водосховища). А що таке вода ? ( речовина без кольору та смаку) Взимку ви полюбляєте кататися на ковзанах, санчатах на річках та озерах. А ви знаєте безпечну поведінку на льоду? Тож давайте приступимо до виконання завдання та знайдемо пару рукавичкам. Завдання виконали, тепер давайте відкриємо конверт з номером 2.
Давайте зазирнемо у мішок Діда Мороза. Що там ? Різні солодощі та ще й які ? Різної форми ? Ваше завдання розкласти у різні мішечки різні форми цукерок ( коло, овал, прямокутник). Виконали завдання? Молодці! Давайте тепер відкриємо конверт під номером 3.
Вихователь. Малята ми перейшли до останнього завдання. Нам потрібно порахувати сніжинки. У кожного є своя смужка, де зображена різна кількість сніжинок. Вам потрібно порахувати сніжинки та підібрати правильну цифру до стрічки. Молодці! Завдання ми виконали та конверт із числом 4 знайшли.
Тепер ми підійшли до найголовнішої задачі Сові прикрасити ялинку. Тож уперед займатися цим! Молодці! Тепер ця ялинка буде радувати нас кожен день і нагадувати про новорічні свята.
ІІІ. Підсумок
Вихователь. Дітки, вам сподобалося мандрувати та виконувати завдання ? Що найбільше сподобалося? А ще Сова передала вам маленькі подаруночки – розмальовки та пісню, щоб ви гарно танцювали, дзвінко, голосно співали, ялинки штучні купували і Діда Мороза чекали.