Заняття літературно-мистецької студії «Слово» на тему "Образні уявлення"

Про матеріал

Заняття літературно-мистецької

студії «Слово»

Тема. Образні уявлення

Мета: продовжувати формувати знання учнів про поетичний образ; розвивати уміння бачити і відчувати навколишній світ, відтворювати його у художньому слові; виховувати любов до рідного слова, творчої праці.

Перегляд файлу

    

    Заняття літературно-мистецької

                 студії «Слово»

Тема. Образні уявлення

Мета: продовжувати формувати знання учнів про поетичний образ; розвивати уміння бачити і відчувати навколишній світ, відтворювати його у художньому слові; виховувати любов до рідного слова, творчої праці.

                                                 Епіграф

                             Я дерево, я сніг, я все, що я люблю.

                             І, може, це і є моя найвища сутність.

                                                       Л. Костенко

                     Хід заняття

І. Мотиваційний етап.

                                Поетична творчість – це найвища сходинка 

                                культури мовлення.

ІІ. Вступне слово

   Виразність живої мови взагалі, а художньої тим паче не вичерпується зрозумілістю. Кожне слово, що злетіло з уст людини, виявляє її стан: спокій чи неспокій, байдужість чи тривогу, радість чи печаль, схвалення чи оскарження.

   Думки, почуття й воля в живій мові злиті воєдино.

   Письменник бачить створений ним образ, чує його, живе ним.

Поетичний образ – це не тільки те, що бачиш, а й те, що чуєш, що відчуваєш. Часом, це щось невловиме, як аромат квітки. Ставлення до явищ (а не самі явища) – ось загалом найпереконливіше в мистецтві.

    Поет розглядає явища дійсності крізь призму сприйнять своїх персонажів, мовби перевтілюється у своїх героїв, щоб їхніми очима подивитись на світ.

   Отож, образні перевтілення – предмет нашої розмови сьогодні.

 

ІІІ. Хвилинка – розминка

    Гра « Луна»

Ідея: луна повторює слова або закінчення їх. Уявіть, що ви луна, що недочуває і змінює слова, залишаючи правильними лише закінчення.

    Поети –

    Бузок –

    Плед –

    Кумир –

    Летіти –

ІV.  Коротке знайомство з учасниками студії

-Діти читають власні поезії ( обговорення використання у поезіях авторських неологізмів, опираючись на попереднє заняття).

V.  Практика

   Вправа « Квітка індивідуальності» ( з визначенням лідера)

Діти отримують пелюстки різних кольорів.

Завдання: записати поетичний рядок, пов’язуючи його з асоціаціями, які викликає колір пелюстки. Діти зачитують і складають квітку, визначають лідера.

VІ. Знайомство із збіркою поезій Л. Костенко. Прослуховування поезій, які читає автор.

Завдання: зібрати якнайбільше художніх образів до поетичної скарбнички

VІІ. Підсумок заняття

Впізнай образ (Діти слухають поетичні рядки і впізнають художній образ)

             Вечір сонце пшеничне розкраяв

             І окраєць над полем залишив

Відповідь: місяць.

-Який місяць на порозі?

VІІІ.  Домашнє завдання.

    Скласти поетичний діалог з груднем.

 

 

 

docx
Додано
18 грудня 2018
Переглядів
615
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку