Заняття: Логіко-математичний розвиток Тема: «Число і цифра 4.Геометричні фігури»

Про матеріал
Програмові завдання: продовжувати формувати знання про склад числа 4; вчити знаходити всі способи складання числа на основі практичних дій та за просторовим відношенням, використовуючи слова всередині, ззовні; вправляти в умінні встановлювати подібності й відмінності геометричних фігур: овала, круга, трикутника, квадрата, прямокутника; ознайомити з новим поняттям «чотирикутник»; розвивати творчу уяву; виховувати самостійність. Матеріали та обладнання: презентація.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Число і цифра 4. Геометричні фігури»

Номер слайду 2

гра « Привітаємося з сонечком»Сонечко, сонечко!Заглянь у віконечко. Ждуть тебе малята,Хочуть привітати.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Гордовита, ніби зірка. Ви вгадали? Це четвірка. Праву руку на бочок. І танцює гопачок.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Дидактична гра «Числова гусениця»У нас голова гусениці, а далі будемо розміщати по порядку цифри 1,2,3. Як ви думаєте після якої цифри ми поставимо цифру 4?

Номер слайду 11

Між якими цифрами стоїть цифра 2?

Номер слайду 12

Між якими цифрами стоїть цифра 3?

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Дидактична гра « Знайди і назви» Великий жовтий кругмаленький синій квадратвеликий червоний прямокутник

Номер слайду 15

Дидактична гра « Знайди і назви» маленький зелений трикутник,Великий фіолетовий овалмаленький помаранчевий конус

Номер слайду 16

По дорозі Іванко біг —Ніс п'ять яблук на пиріг. Одне впало, покотилось. Скільки яблук залишилось? (5-1=4)Задача

Номер слайду 17

Ось листок і грибок,Ще листок і грибок. Скільки тут усіх листків?Скільки є всього грибів?1+1=2 1+1=2 Задача

Номер слайду 18

Два індики. Пішли на музики: Танцювали, гупали... Скільки ніжок тупали?(2+2=4)Задача

Номер слайду 19

До побачення!!!

pptx
Додано
7 листопада 2023
Переглядів
1650
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку