Заняття
Мета: розвиток логічних операцій: аналізу, порівняння, узагальнення, класифікації
Хід заняття
Вступна частина: Привітання.(2хв.)
Другу руку простягни,
Посмішку усім пошли.
Добрий ранок!
Добрий день!
Нашу зустріч розпочнем!
1.Дидактична вправа «Пара до пари».
Час проведення: 5 хвилин.
Дітям пропонується розглянути серію малюнків і сказати, що забув намалювати художник? Потрібні предмети необхідно вибрати з останнього квадратика
2.Дидактична вправа «Класифікація предметів».
Час проведення:5 хвилин.
Дітям пропонується розкласти овочі і фрукти по тарілочкам.
3.Фізкультхвилинка.(2хв.)
Забавлялись зайченята, (встають, руки піднімають вгору)
Виглядаючи маму і тата. (руки на поясі, повертаються праворуч-ліворуч)
Ось так лапку до лапки. (плескають в долоні)
Ось так шапку до шапки. (руки піднімають до голови)
Ось так — вусом потрусили.(хитають головою)
Так — так — так! (стрибають на місці).
4. Гра «Асоціації»
Час проведення: 5 хвилин.
Ведучий пропонує дітям відгадати слово-секрет, яке вона задумала. Щоб дітям було легше його відгадати, ведучий пропонує підказку про заданий об'єкт чи явище. Вже з першої підказки діти намагаються відгадати слово-секрет, висловлюючи різні припущення.
Наприклад:
Казкова героїня.
Дівчинка.
Казкова героїня.
З голубим волоссям.
Подружка Буратіно (Мальвіна).
5.Дидактична вправа «Загадкові малюнки».
Дітям пропонується знайти всі предмети, які заховані на малюнку.
Рефлексія заняття:(3хв)
Ритуал прощання(2хв) «Усмішка по колу». Діти усміхаються одне одному, і бажають щось приємне.