Середня група «Акварелька» за програмою «Впевнений старт»
Степанюк О.А.
Місячник передового педагогічного досвіду
Заняття на тему:
«Прийняття участі у проекті МастерШеф»
Тема: «Прийняття участі у проекті МАСТЕРШЕФ»
Мета: Розвивати пізнавальну активність, мислення, пам’ять, уважність, зв’язне мовлення, дрібну моторику рук, комунікативні уміння. Формувати у дітей естетичне ставлення до навколишнього побуту, викликати інтерес до приготування найпростіших страв. Поглибити уявлення дітей про професію кухаря. Виховувати дружні відносини, працюючи підгрупами та самостійно; викликати бажання навчатися самим готувати смачні страви.
Матеріал: Ширма – Шиномонтаж, гра: «Знайди пару долонці»,
дид.гра «Що зайве», «Який чай?», «Що де росте?», квитки, уявний автомобіль, заготовки піци, клей, пензлики, серветки, смайлики веселі та сумні, звукові ефекти.
План:
Хід заняття
Вихователь: Доброго дня дітки, давайте утворимо велике коло та побажаємо один одному щось приємне.
Сьогодні нас запросили, взяли участь у проекті «МайстерШеф».
Хто знає що це за програма? (Відповіді дітей).
Але «МастерШеф» знаходиться далеко, пішком нам не дійти. Нам потрібно туди якось потрапити. Скажіть будь ласка, на чому ми можемо добратися? (Відповіді дітей). Що нам потрібно, щоб автобус нас довіз? (Квитки).
(Включити звук автомобіля, який не може завестися).
Щоб нам швидше впоратися, потрібно розділитися на команди, щоб полагодити автомобіль і швиденько вирушати.
Дид. гра: «Знайди пару долоньці». (розділення команд)
Одна команда заправляє автомобіль, друга лагодить колесо, третя миє автомобіль.
Ось тепер наш транспорт готовий, знаходьте свої місця та й поїхали.
(Включити звук автомобіля, який завівся).
Але, щоб зайти до зали майстер шефу нам потрібно виконати декілька завдань.
Гра “Що де росте?”. Дітям пропонується завдання на диференціацію фруктів та овочів, закріплення інформації про те, що овочі ростуть на городі, фрукти на деревах.
Дид.гра «Що зайве?» (знайти зайву картинку для приготування страви).
Дид.гра: «Який чай?» закріплювати вживання прийменників у мовлення, зокрема прийменників «з,із» (чай з малиною, чай з обліпихою); продовжувати навчати дітей утворювати прикметники від іменників (малиновий, банановий тощо). + вправа на дихання.
Ви б хотіли навчитись робити приємні,смачні сюрпризи для своїх мам і тат? Тоді я вас запрошую на кухню «Мастер шеф», спробувати себе в ролі кухарів! А гостей попросимо бути суддями. Ви не проти!?
Нам сьогодні пропонують приготувати піцу. Ви любите піцу?
Як ви думаєте, з яких продуктів ми будемо готувати піцу?
Піца, яку ми будемо готувати буде комбінована, адже кожен любить піцу з різною начинкою. Для цього нам потрібно поділитися на дві команди.
Отже, для початку пригадаймо, що слід зробити в першу чергу перед тим, як приступити до роботи?
Правила техніки безпеки та гігієни :
Практична частина.
Приготування піци. Діти під спокійний музичний супровід готують страву. Під час готування відбувається коментування дій.
- Страви готові!
- Смачне заняття підходить до завершення.
Гра: «Що найбільше сподобалося і запам’яталося?»
Судді оцінюють роботу дітей позитивними смайликами.