Заняття на тему "МастерШеф" Середня група

Про матеріал
Заняття на тему "Прийняття участі у проекті МастерШеф" Середня група за програмою "Впевнений старт".
Перегляд файлу

Середня група «Акварелька» за програмою «Впевнений старт»

Степанюк О.А.

Місячник передового педагогічного досвіду

Заняття на тему:

«Прийняття участі у проекті МастерШеф»

Тема: «Прийняття участі у проекті МАСТЕРШЕФ»

Мета:  Розвивати пізнавальну активність, мислення, пам’ять, уважність, зв’язне мовлення, дрібну моторику рук, комунікативні уміння. Формувати у дітей естетичне ставлення до навколишнього побуту, викликати інтерес до приготування найпростіших страв. Поглибити уявлення дітей про професію кухаря. Виховувати дружні відносини, працюючи підгрупами та самостійно;  викликати бажання навчатися самим готувати смачні страви.

Матеріал: Ширма – Шиномонтаж, гра: «Знайди пару долонці»,

дид.гра «Що зайве», «Який чай?», «Що де росте?», квитки, уявний автомобіль, заготовки піци, клей, пензлики, серветки, смайлики веселі та сумні, звукові ефекти.

План:

  1. Ранкове коло побажань.
  2. Бесіда: «Хто вдома куховарить?»
  3. Перегляд мультфільму «Колосок»
  4. Гімнастика для очей
  5. Вирушення до проекту «Мастершеф» на автобусі
  6. Виявити несправність автобуса.
  7. Дид. гра:  «Знайди пару долонці» (розділення команд).
  8. Гра: «Ремонт автобуса».
  9. Дид. гра: «Що де росте».
  10.  Дид. гра: «Що зайве?» (розвиток уваги, мислення)
  11.  Дид.гра: «Який чай?».
  12.  Повторення правил техніки безпеки та гігієни на кухні, пальчикова вправа.
  13.  Практична частина. Виготовлення піци.
  14.  Підсумок. Судді оцінюють роботу дітей.

 

Хід заняття

Вихователь: Доброго дня дітки, давайте утворимо велике коло та побажаємо один одному щось приємне.

Сьогодні нас запросили, взяли участь у проекті «МайстерШеф».

Хто знає що це за програма? (Відповіді дітей).

Але «МастерШеф» знаходиться далеко, пішком нам не дійти. Нам потрібно туди якось потрапити. Скажіть будь ласка, на чому ми можемо добратися? (Відповіді дітей). Що нам потрібно, щоб автобус нас довіз? (Квитки).

  • Ось тримайте квитки та займайте свої місця згідно ваших квитків.

(Включити звук автомобіля, який не може завестися).

  •   Діти, що трапилося? (Відповіді дітей). Закінчується паливо та ще й в придачу спустило колесо. Що ж нам робити? Адже у нас зовсім немає часу. Нам пощастило, що поряд є заправка та шино монтаж. (Діти виходять з автобусу.)

       Щоб нам швидше впоратися, потрібно розділитися на команди, щоб полагодити автомобіль і швиденько вирушати.

Дид. гра: «Знайди пару долоньці». (розділення команд)

Одна команда заправляє автомобіль, друга лагодить колесо, третя миє автомобіль.

Ось тепер наш транспорт готовий, знаходьте свої місця та й поїхали.

(Включити звук автомобіля, який завівся).

Але, щоб зайти до зали майстер шефу нам потрібно виконати декілька завдань.

Гра “Що де росте?”. Дітям пропонується завдання на диференціацію фруктів та овочів, закріплення інформації про те, що овочі ростуть на городі, фрукти на деревах.

Дид.гра «Що зайве?» (знайти зайву картинку для приготування страви).

Дид.гра: «Який чай?» закріплювати вживання прийменників у мовлення, зокрема прийменників «з,із» (чай з малиною, чай з обліпихою); продовжувати навчати дітей утворювати прикметники від іменників (малиновий, банановий тощо). + вправа на дихання.

Ви б хотіли навчитись робити  приємні,смачні сюрпризи для своїх мам і тат? Тоді я вас запрошую на кухню «Мастер шеф», спробувати себе в ролі кухарів! А гостей попросимо бути  суддями. Ви не проти!?

Нам сьогодні пропонують приготувати піцу. Ви любите піцу?

Як ви думаєте, з яких продуктів ми будемо готувати піцу?

Піца, яку ми будемо готувати буде комбінована, адже кожен любить піцу з різною начинкою. Для цього нам потрібно поділитися на дві команди.

Отже, для початку пригадаймо, що слід зробити в  першу чергу перед тим, як приступити до роботи?

 Правила техніки безпеки та гігієни :

  • Вимити руки з милом;
  • Надіти фартушки та косинки;
  • Прибрати волосся під косинку.
  • Працювати охайно, не заважаючи один одному, за потребою              допомогти один одному;
  • Уважно слухати вказівки вихователя;
  • Після виконання роботи прибрати своє робоче місце.

Практична частина.

Приготування піци. Діти під спокійний музичний супровід готують страву. Під час готування відбувається коментування дій.

- Страви готові!

- Смачне заняття підходить до завершення.

Гра: «Що найбільше сподобалося і запам’яталося?»

  • Судді строго не судіть - наші старання оцініть!

Судді оцінюють роботу дітей позитивними смайликами.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Siverina Inga
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Степанюк Олена
Додано
15 вересня 2022
Переглядів
927
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку