Заняття на тему: " Пригоди Колобка"

Про матеріал
Стара казка на новий лад, де використовуються нетрадиційні прийоми, дозволяє дітям фантазувати, уявляти, спонукає дитину до пошуку винахідницьких завдань, до вирішення проблемних питань.
Перегляд файлу

Комплексне мовленнєве заняття для дітей дошкільного середнього віку

на тему:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала :

  Вихователь

Бородієнко Н.І

 

 

 

2019 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Мета: Вчити дітей  придумувати події до знайомої казки, змінювати характер , вчинки героїв, будувати діалог з вихователем. Спонукати дітей до розміркувань.

   Вправляти дітей в утворенні слів за допомогою суфіксів, у доборі означень, дієслів. Формувати правильну вимову звука (ж). Закріпити вміння утворювати прикметники способом складання слів (довговухий,куцохвостий,тощо).

   Розвивати творчу уяву, логічне мислення, інтонаційну виразність мовлення,пояснювальне мовлення,уміння користуватися мімікою та жестами для передачі настрою.

   Виховувати інтерес до народної творчості, мови та мовлення.

 

 

  Матеріал: хатка, три кубика (синій, жовтий, зелений), атрибути до гри „Ведмідь та бджоли”, картки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід заняття

(звучить тихенько музика , діти вітаються з гостями)

 

 

Вихователь: Скільки гостей до нашої групи завітало. Давайте привітаємось;

Добрий ранок!

Добрий день!

Здрастуйте!

 

Вихователь: Діти подивіться на цей будинок;

- Хто в ньому живе?

- А як ви здогадались?

(З нього смачно пахне)

 

 

Вихователь: Правильно, в цій хатці народився Колобок. Давайте ми розповімо цю казочку. Хто почне?

(Дитина починає розповідати, музика поступово стихає)

 

 

Вихователь: А тепер уявіть, що дідусь був дуже нетерплячий, взяв ножа порізав боки у Колобка та з`їв їх. На що став схожий Колобок?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь: Дійсно, наш герой став Колобком-кубиком. Подивіться в мене на столі три кубика- синій, жовтий та зелений. На який з цих кубиків став схожий Кубик – Колобок? Чому на жовтий?

 

Вихователь: Отже стрибнув наш Кубик з підвіконня, впав і лежить. А чому він не покотився по доріжці. Давайте придумаємо казочку про пригоди Кубика- Колобка.

 

Вихователь: Подивіться на малюнок, який настрій у Кубика? Так сумний. А чому він сумний? Давайте поміркуємо, хто і як може допомогти нашому героєві?

(Діти висловлюють припущення)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь: Летіли дві пташечки, помітили сумного Кубика і вирішили його розвеселити. Як вони це можуть зробити?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Кубик на рушнику, який тримають дві пташечки. Кубик переляканий)

 

Вихователь: Чи подобається Кубику літати? Чому ви вважаєте, що він переляканий? Так Кубик злякався, бо боїться висоти.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь: Він попросив опустити його на землю. А тим часом лісом йшов їжачок. Стомився і вирішив перепочити. Вийшов на галявину і сів на пеньок. А то був не пеньок, а наш Кубик. Як ви думаєте зручно було на ньому сидіти їжачкові?(Зручно, м`якенько, тепленько, ще й пахне смачненько)

Вихователь: А який вираз обличчя у їжачка? (Веселий, задоволений)

Вихователь: Покажіть його вираз обличчя. А чи сподобалося це Кубикові? (Його придавили, йому було важко тримати на собі їжачка, було образливо,що його прийняв їжачок за пеньок)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь: Як ви думаєте, про що попросив Кубик? А як він поросив?

(- Їжачок будь ласка встань з мене, мені важко тебе тримати)

(Дітям пропонується передати відповідну інтонацію)

 

 

 

Вихователь: Їжачок злякався й утік. Аж ось на галявину виходить зайчик. Як ми називаємо зайчика (Вуханчик, Лапанчик, Пострибайчик, друже пушистик, Білявчик). А скажіть одним словом про зайчика – довгі вуха, хвіст куций, косі очі, білі зуби. Ми знаємо, що зайчик боягуз.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь: Як ви думаєте , що було далі? Так Зайчик злякався Кубика і втік. А це хто виходить із-за куща? А який Вовк у казках? (Злий, хижий, сердитий). У Вовка гострі зуби. Як про нього сказати одним словом? А ось Вовк не злякався, а здивувався. Покажіть, як він здивувався.

( Діти за допомогою міміки і жестів відтворюють здивування)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь: Проте злякався Кубик! Коли це йде ведмідь з діжкою меду, а за ним летять… Хто може летіти за ведмедем та медом? (Бджоли)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Гра „ Ведмідь та бджоли”)

Вихователь: За грою ми і не помітили, як підкралася Лисичка. Яка вона? ( Руда, гостро морда, довгохвоста). Що ж сталося далі? Хто розкаже, або навіть покаже?

( Дитина імітує рухи хитрої лисички)

(Обнюхує Кубика Лисичка)

Дитина:- Ти хто?- запитує Лисичка
               - Я? Колобок!

Вихователь: Діти, а чому саме так відповів наш герой? Лисичка здивувалась, а потім хитро посміхнулась. Покажіть, як саме.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь: А що сталося далі? Чи зможе Лисичка проковтнути Колобка-Кубика? Чому? Отак і закінчується наша казка. Походила Лисичка навколо Кубика , пооблизувалась, а  проковтнути  так і не змогла , бо сторони та кути Кубика заважають . Розчарована Лисичка пішла своєю дорогою. А Кубик став потихеньку засинати , бо на землю прийшла ніч.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь: А як ви думаєте, що може йому наснитися?

(Діти фантазують)

 

Вихователь: Діти наш Кубик спить, а я пропоную вам подивитися мультфільм

„ Колобок”.

( Мультфільм „ Колобок”)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
5 березня 2019
Переглядів
2419
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку