Заняття на тему : " Всі професії важливі, всі професії потрібні"

Про матеріал
Ознайомлення з працею дорослих- один із способів формування у дітей працьовитості, позитивного ставлення до праці і трудівників. Ознайомлюючи з професіями, вихователь має можливість повідомити їм конкретні завдання про працю, сформувати певні уявлення про неї і на цій основі виховувати почуття поваги до праці дорослих.
Перегляд файлу

КОНСПЕКТ

проведення заняття в старшій групі №3 «ВЕСЕЛКА»

на тему: «ВСІ ПРОФЕСІЇ ВАЖЛИВІ, ВСІ ПРОФЕСІЇ ПОТРІБНІ»

 

Мета: Розширювати знання дітей про професії дорослих. Формувати уявлення про значимість праці дорослих, про роль предметів у трудовій діяльності людини. Розвивати інтерес до навколишнього, зв`язне мовлення, мислення. Виховувати у дітей шанобливе ставлення до праці дорослих.

 

Матеріал: Вірші та загадки про різні професії, прислів`я, атрибути до гри « Веселі кухарі», м`яч, дидактичні ігри «Кому що потрібно для роботи?», « Хто де працює?»,

» Хто чим займається?». Слайди та аудіозапис.

 

 

(голос за кадром)

- Шановні пасажири, просимо зайняти місця на борту літака Авіакомпанії «Веселка» рейс 2019 Красноград-Київ. Приємного польоту.

 

- Шановні пасажири, літак здійснив посадку в аеропорту Бориспіль в м. Києві. Просимо на вихід.

 

СЛАЙД №1

 (звучить мелодія «Знов цвітуть каштани»)

 

ВЕДУЧА: Добрий день діти, вітаю вас в столиці нашої України в м. Києві.

Я Наталія Іванівна, представник компанії «Дошкілля». Запрошуємо на конференцію на тему: «Всі професії важливі, всі професії потрібні».

 

ВЕДУЧА: Прошу сідайте, будь ласка. На нашій конференції присутні:

ВЕДУЧА: Сьогодні ми поговоримо про професії.

Що ж означає це слово? (це справа якою займаються щодня, яка приносить користь людям та суспільству).

 

ВЕДУЧА: Які ви знаєте професії? (шахтар, єгер, фотограф, водолаз, сантехнік, юрист, економіст, дизайнер, екскурсовод).

 

ВЕДУЧА: Ким мрієте стати в майбутньому?

 

Назар розповідає вірш.

 

Які ви знаєте вірші про професії?

 

Хвилювалось море, лащилось до скелі,

Бо на рейді якір кинув корабель

Ось зійшли на берег браві моряки

На вітрах засмаглі, горді та стрункі.

В моряків ще грає море у очах

І синіють смужки неба на плечах,

Звідки повернулись ці морські орли?

Сині смужки неба, де вони взяли

Мабуть морякам цим плавать довелось

Там де синє небо з морем обнялось!

 

 

Дід лісник по лісі ходить,

Чи ніхто дерев не шкодить,

Як живуть пташки і звірі,

Хто збирається у вирій,

Хто на зиму робить хатку,

Хто виходить на зарядку,

А хто спати довго звик

Бачить все дідусь лісник!

 

 

ВЕДУЧА: Відгадайте загадки про професії, представники яких присутні на конференції.

 

Хто в лікарні по палаті

Ходить в білому халаті?

Хто людей з біди рятує

Хто хвороби враз лікує?

 

Золоті у нього руки

Робить зачіски, перуки

Підстриже і пофарбує

Гарний настрій подарує!

 

Хто на кухні хазяйнує

Хто каструлями керує

Із ножем працює вправно

Хто смачні готує страви?

 

Хто садочки побудує

Школу й магазин?

Щоб було де людям жити

Він вам побудує дім!

 

У пілота Борі друг

Розфарбує все навкруг

На вікні малює дощик

Мабуть виросте…..художник

 

Будь який вогонь вгамує

Від пожежі нас врятує

Наче справжній чудо-вершник

Гасить полум’я….пожежник

 

 

 

Хто пливе на кораблі

До незвіданій землі?

Веселун він і добряк

А звуть його…..моряк

 

ВЕДУЧА: Пропоную гру «Кому що потрібно для роботи». Зверніть увагу на екран.

 

СЛАЙД №2

 

ВЕДУЧА: Назвіть предмети які бачите.

 

ВЕДУЧА: Запрошую до гри з м’ячем «Хто чим займається?»

Космонавт – досліджує космос

Ветеринар – лікує тварин

Поет – пише вірші

Садівник – вирощую квіти

Артист – знімається в кіно

Пілот – веде літак

Шофер – перевозе людей

Двірник – слідкує за чистотою вулиць

Будівельник – будує будинки

Кухар – готує справи

 

ВЕДУЧА: Запрошую кухарів до себе. І пропоную рухливу гру «Веселі кухарі».

 

ВЕДУЧА: Діти, а навіщо люди працюють? (щоб приносити користь суспільству, задовольняти свої потреби, відчувати радість)

 

ВЕДУЧА: Як треба працювати?

 

 

ВЕДУЧА: Які ви знаєте прислів’я?

 

«Без охоти – нема роботи» Ярік

«Будинки зводять не язиком, а сокирою» Аня Коломойцева

 

ВЕДУЧА: Як ти розумієш це прислів’я?

 

«Під лежачий камінь вода не тече» Кіра

«Хочеш їсти калачі не сиди на печі» Аріна

 

ВЕДУЧА: Як ти розумієш це прислів’я?

 

«Зробив діло – гуляй сміло» Денис

«Для нашого Федота не страшна робота» Ігор

 

ВЕДУЧА: Як ти розумієш це прислів’я?

 

СЛАЙД №3

 (Д/гра «Хто де працює»)

 

ВЕДУЧА:

Де працює тракторист? (у полі на тракторі)

Де працю пташниця? (на птахофермі)

Де працює продавець? ( в магазині)

Де працює вчитель? (в школі)

Де виступає жонглер? (у цирку)

Де працює вихователь? (в дитячому садку)

 

ПІСНЯ «Вихователь»

(діти та вихователь встають)

 

ВЕДУЧА:

Ми згадали сьогодні багато професій.

Чи є серед них найголовніша? Відповідь на це запитання дасть Марго.

 

ВІРШ

Знають це добре дітки-малята:

У світі професій дуже багато

Всі вони гарні, всі вони різні,

Всі для малят і дорослих потрібні.

І машиніст, той, що потяг веде

І будівельник, о стіни кладе

Лікар, лісник, перукар, продавець –

Кожен то доброї справи знавець

Кожен працює – так здавна велося

Щоб усім людям та й гарно жилося.

 

ВЕДУЧА: Шановні учасники конференції до вашої уваги танок «Професій»

 

ВЕДУЧА: Дорогі діти, я вірю, що коли ви станете дорослими то зможете обрати гідну професію і гордо сказати: «Моя професія країни, для людей і для родини».

 

ВЕДУЧА: На цьому конференція закінчена! Бажаю успіхів та вдалого польоту до дому. Всім дякую.

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бондаренко Наталя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
5 березня 2019
Переглядів
12095
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку