(Заняття для дітей 6-7 років) "Гра - подорож"

Про матеріал

Щоб сформувати у дітей шести – семи років особистісний зріст, тобто вікову компетентність, потрібно організувати роботу таким чином, щоб забезпечити прояв індивідуальності, ініціативності, самостійності, творчості, умінні нестандартно мислити, знаходити нетрадиційні шляхи розв'язання задач, бачити цілий спектр рішень та прогнозувати їх наслідки. І, як найголовніший аспект засвоєння основних еталонних математичних понять, і обов'язково навчити користуватися знаннями в грі та в повсякденному житті.

Перегляд файлу

Складова системного підходу

в формуванні пізнавальної компетенції дітей 6-7років

C:\Users\Наталья\Desktop\Безимени-2.jpg

 

                                           Прусова Лідія Петрівна

                               вихователь

                               ЗДО  № 27 «Ромашка» м.Добропілля,

                               Донецька обл.         

 

Щоб сформувати у дітей шести – семи років особистісний зріст, тобто вікову компетентність, потрібно організувати роботу таким чином, щоб забезпечити прояв індивідуальності, ініціативності, самостійності, творчості, умінні нестандартно мислити, знаходити нетрадиційні шляхи розв’язання задач, бачити цілий спектр рішень та прогнозувати їх наслідки. І, як найголовніший аспект засвоєння основних еталонних математичних понять,  і  обов’язково навчити користуватися знаннями в грі та в повсякденному житті.

 

 

Гра  подорож для дітей 6 – 7 років

 

Мета:

  • сприяти урізноманітненню ігрових зв’язків, стимулювати розвиток творчих розв’язок в ігрових комбінаціях;
  •  виховувати вольові риси характеру: наполегливість,цілеспрямованість, відповідальність, самооцінку.

Освітні завдання:

  • розвивати пізнавальні здібності дітей, вміти використовувати надбані знання під час гри, в побуті;
  • цілеспрямовано розвивати пізнавальні процеси за допомогою вправ, завдань, розв’язань логічних задач та самостійного складання головоломок.

Розвиваючі завдання:

вправляти в умінні обґрунтовувати власні погляди.

Методичні прийоми:

  • запитання;
  • завдання;
  • інструкції;
  • ігри.

 

Попередня робота:

  • усна лічба з завданнями,
  • вирішення задач,
  • робота з геометричними формами.

Обладнання:

  • таблиці парусів,
  • схеми пароплавів,
  • стрічки з м’ячиками,
  • матеріал для складання головоломок,
  • готові форми листочків, папір.

Хід гри -подорожі

Вже Василь сигнал нам дав

Працювати час настав,

Тож і ви часу не гайте,

Працювати починайте!

1 завдання                                                                                                                       Хто назве, яка форма ховається між крапками?

G:\матем\IMG_1769.JPGG:\матем\IMG_1766.JPG 

 

 

 

 

 

 

Вийшли гарні  пароплави. Хочете ними помандрувати?

G:\матем\IMG_1771.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

 Відправляємось у путь? З собою візьмемо тільки одноцифрові числа. Ой, що там за стук? Це, мабуть, пірати нападають на наш пароплав.

2 завдання                                                                                                                       Гра «Ловимо оплесками тільки одноцифрові числа» :

7,  5,  10,  3,  1,  12, 9,  11,  20, 4,  6,

G:\матем\IMG_1772.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

Далі по черзі лічимо від 1 до 20 і хором навпаки від 20 до 1.

3 завдання                                                                                                                            На пароплаві штурвалом гарно керуємо. Цікавий маршрут вибираємо. Вірно числа додаємо, щоб пароплав йшов вірним курсом.

G:\матем\IMG_1773.JPG4 завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

G:\матем\IMG_1777.JPG5 завдання                                                                                                                          Щоб пароплав краще плив, треба додати ще парусів. Які ж геометричні форми можна вгадати в парусах?

 

                 

 

 

 

 

 

6 завдання                                                                                                                         І ще є один чарівний парус. Якщо всі трикутники знайдемо і перелічимо, він виведе пароплав на відпочинок.

 

 


 

 

 

Фізкульт-хвилинка «Україна»                                                                       Відпочиваємо та пограємо.

7 завдання                                                                                                                     Треба знайти, яка фігура відрізняється?

 

 

 

 

Зафарбуємо всі однакові м’ячики трьома фарбами і кожен по іншому та з’ясуємо скільки ж  можна ще замалювати в такий спосіб м’ячиків.

 

 

G:\матем\IMG_1781.JPGG:\матем\IMG_1778.JPG 

 

 

 

 

 

 

8 завдання                                                                                                                       Доки малювали Василько не лінувався, а вирішував «Логічні задачі» і зараз просить йому допомогти.

  1. Мама купила 1 десяток яблук і 2 зошити. Скільки купила мама яблук?
  2. Стоїть в полі дуб. На дубі 3 гілки. На кожній по 3 яблука. Скільки всього виросло яблук?
  3. Сашко і Андрійко зробили змія і кораблик. Що зробив Сашко, якщо він не робив кораблик?

На мій телефон надійшла SMS. Діти старшої групи з нашої подорожі просять привезти подарунки. Щоб ви запропонували?  Всі згодні зробити в дарунок головоломки?

G:\матем\IMG_1788.JPGG:\матем\IMG_1785.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

По закінченню роботи виберіть символ свого настрою з яким ви працювали під час подорожі – смайлик чи  хмаринку.

docx
Додано
7 березня 2019
Переглядів
2034
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку