Щоб сформувати у дітей шести – семи років особистісний зріст, тобто вікову компетентність, потрібно організувати роботу таким чином, щоб забезпечити прояв індивідуальності, ініціативності, самостійності, творчості, умінні нестандартно мислити, знаходити нетрадиційні шляхи розв'язання задач, бачити цілий спектр рішень та прогнозувати їх наслідки. І, як найголовніший аспект засвоєння основних еталонних математичних понять, і обов'язково навчити користуватися знаннями в грі та в повсякденному житті.
Складова системного підходу
в формуванні пізнавальної компетенції дітей 6-7років
Прусова Лідія Петрівна
вихователь
ЗДО № 27 «Ромашка» м.Добропілля,
Донецька обл.
Щоб сформувати у дітей шести – семи років особистісний зріст, тобто вікову компетентність, потрібно організувати роботу таким чином, щоб забезпечити прояв індивідуальності, ініціативності, самостійності, творчості, умінні нестандартно мислити, знаходити нетрадиційні шляхи розв’язання задач, бачити цілий спектр рішень та прогнозувати їх наслідки. І, як найголовніший аспект засвоєння основних еталонних математичних понять, і обов’язково навчити користуватися знаннями в грі та в повсякденному житті.
Гра подорож для дітей 6 – 7 років
Мета:
Освітні завдання:
Розвиваючі завдання:
вправляти в умінні обґрунтовувати власні погляди.
Методичні прийоми:
Попередня робота:
Обладнання:
Хід гри -подорожі
Вже Василь сигнал нам дав
Працювати час настав,
Тож і ви часу не гайте,
Працювати починайте!
1 завдання Хто назве, яка форма ховається між крапками?
Вийшли гарні пароплави. Хочете ними помандрувати?
Відправляємось у путь? З собою візьмемо тільки одноцифрові числа. Ой, що там за стук? Це, мабуть, пірати нападають на наш пароплав.
2 завдання Гра «Ловимо оплесками тільки одноцифрові числа» :
7, 5, 10, 3, 1, 12, 9, 11, 20, 4, 6,
Далі по черзі лічимо від 1 до 20 і хором навпаки від 20 до 1.
3 завдання На пароплаві штурвалом гарно керуємо. Цікавий маршрут вибираємо. Вірно числа додаємо, щоб пароплав йшов вірним курсом.
4 завдання
5 завдання Щоб пароплав краще плив, треба додати ще парусів. Які ж геометричні форми можна вгадати в парусах?
6 завдання І ще є один чарівний парус. Якщо всі трикутники знайдемо і перелічимо, він виведе пароплав на відпочинок.
Фізкульт-хвилинка «Україна» Відпочиваємо та пограємо.
7 завдання Треба знайти, яка фігура відрізняється?
Зафарбуємо всі однакові м’ячики трьома фарбами і кожен по іншому та з’ясуємо скільки ж можна ще замалювати в такий спосіб м’ячиків.
8 завдання Доки малювали Василько не лінувався, а вирішував «Логічні задачі» і зараз просить йому допомогти.
На мій телефон надійшла SMS. Діти старшої групи з нашої подорожі просять привезти подарунки. Щоб ви запропонували? Всі згодні зробити в дарунок головоломки?
По закінченню роботи виберіть символ свого настрою з яким ви працювали під час подорожі – смайлик чи хмаринку.