Заняття на тему "Я і мої права" для учнів 1-4х класів на ГПД

Про матеріал

Добрий день!

Вам я, діти, побажаю,

Хай щастить вам до кінця,

Хай дитинство ваше квітне,

Наче квіточка ось ця.

- Диво квітка вам відкриє

Знання про права дитини.

Пелюстки ми відриваємо,

Заняття нині починаємо!

Перегляд файлу

«Я і мої права»

Очікувані результати: діти ознайомлені з основними положеннями Конвенції про права дитини; виховувати правову свідомість учнів; вміють самовдосконалюватися, в інтелектуальному і моральному розвитку учнів .

Обладнання: квітка з різнокольоровими пелюстками; скриня; мяч; дзеркало.

Хід

Вчитель разом з учнями

Психогімнастика.

- Добрий день!

Вам я, діти, побажаю,

Хай щастить вам до кінця,

Хай дитинство ваше квітне,

Наче квіточка ось ця.

- Диво квітка вам відкриє

Знання про права дитини.

Пелюстки ми відриваємо,

Заняття нині починаємо!

Вспупне слово дитина

Уявіть , що відкрили нову країну, де ще ніхто не жив і в якій немає ні прав, ні законів. Ви будете першими поселенцями. Які ж права і свободи потрібні в цій країні?

У мене в руках чарівна скринька, а в ній найцінніший скарб планети Земля. Хто з вас хоче побачити що це, може зазирнути, але поки що не розповідати про те, що там, аж доти, поки всі не заглянуть.

Запитання вилель

1.Що ви побачили?

2.А кого ви в ньому побачили?

3.То кого ви побачили в цій скриньці?

Так, ви побачили в чарівному дзеркалі кожен себе, людину - НАЙЦІННІШИЙ СКАРБ. Кожен з вас - людина. Неповторна особистість, людина ,яка живе сьогодні і, САМЕ ТАКОЇ БІЛЬШЕ НА ЦІЙ ЗЕМЛІ НЕМАЄ І НІКОЛИ НЕ БУЛО...

Вчитель: Дитина, як і кожна людська істота, від народження має права.

Предентаці вступне слово (Дитина22 змінить під себе)

Права дитини — це певні можливості, які потрібні дітям для того, щоб жити і дорослішати. Дитиною вважають людину віком до 18 років. Саме діти потребують особливої охорони і піклування з боку дорослих.

 

Дитинство — найважливіший період у житті людини, коли вона формується здобуваючи необхідні знання, уміння і навички.

 

Вчитель грає з учнями в гру: «Розкажи про себе»

Ви будете передавати м’яча один одному . Учень, який одержав м’яч, буде відповідати на одне моє питання.

Питання:

  1.   Твоя улюблена телепередача.
  2.    Де відпочивав улітку?
  3.    Чим займаєшся у вільний час?
  4.    Який твій улюблений предмет у школі?
  5.    Який гурток чи спортивну секцію відвідуєш?

Таким чином ми зрозуміли по відповідям, що в нас є певні права і ми їх використовуємо у житті.

Вчитель: Давайте розглянемо основні права дитини і пограємо в гру «Склади квітку своїх прав»

1.Пелюстка червона палає яскраво

На щасливе дитинство ви  маєте право.

Кожна дитина має право на життя, на свободу й особисту недоторканність та щасливе дитинство.

2. Ось пелюсточка зелена

Нам відкриє всім знання.

Мають діти наші право

На освіту й навчання.

Діти, ви маєте право на освіту.

3. Ось пелюсточку синеньку

Я легенько підкрипляю,

Пам'ятайте любі друзі,

Діти жити мають право!

Дитина, має право жити у сім’ї разом з батьками.

4. Оранжева пелюстка

Всім повідомля,

Мають хлопці і дівчата

Право на здоров'я.

Діти мають право на медичну допомогу

 

5. Ось пелюсточка одненька,

І на колір, ще й жовтенька

Право це всі мають знати

Дітям треба відпочивати!

Діти мають право на відпочинок.

Гра «З якої казки» (рають всі діти)

- Вгадати ім’я героя казки і які правила поведінки порушив кожен із них або які права порушили проти них?

1.Хто утік від баби з дідом –

Не міг сидіти на вікні.

Зустрів в лісі різних звірів

І кожному співав пісні?

А хитру лисицю зустрів

І себе занапастив? (« Колобок» - не слухав старших і потрапив у біду).

2.В батька хлопчик дуже гарний,

Незвичайний, дерев’яний.

Він навчатись не бажає,

Лиш в халепи потрапляє…(«Казка про Буратіно» – не хотів вчитися у школі)

3.Працювала я у хатці,

Танцювала у палаці.

Є така у мене звичка —

Десь губити черевички.

(«Попелюшка» - примушували тяжко працювати)

4.Підробив він голосок,

Став малим співати.

Здогадалися вони:

Вовк — не їхня мати.

(«Вовк і семеро козенят» – правила порушили козенята, а вовк порушив право - посягнув на життя козенят)

5.Він звірят усіх лікує,

Від холери їх рятує.

Вилікує він за мить

Все, що в звірів заболить.

Які права виконував лікар Айбалить?

(«Айболить» - право на медичне обслуговування)

6.Сидить півник на печі

Їсть смачненькі калачі.

Ось лисичка прибігає,

Півника мерщій хапає.

Біжить котик рятувати,

В лиса півника забрати.

(«Котик і півник», півник не слухав старших)

ВЧИТЕЛЬ: Наостанок хочу ще раз нагадати : ЗНАЙТЕ СВОЇ ПРАВА І ПОВАЖАЙТЕ ПРАВА ІНШИХ, виконуйте свої обов’язки і будьте відповідальними.

Хоча ми всі ще школярі,

Та в нас закон є і права.

І ми навік запам’ятали

 Із Декларації слова:

 

Всі діти вільні і всі рівні,

І треба дружно всім нам жить

Тож ми із школи навчимося

Всіх поважати і любить!

 

1

 

docx
Додано
15 лютого 2018
Переглядів
1614
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку