Заняття "Новий друг"

Про матеріал
Заняття допоможе збагатити знання дітей про тварин, зокрема – свійських і диких, спосіб життя і живлення, дати уявлення про бродячих (бездомних) тварин, збагачувати лексичний запас дітей, вправляти в розрізненні геометричних фігур, вживанні понять «багато», «один»
Перегляд файлу

Конспект  інтегрованого заняття  «Новий друг»

 

Мета: Збагачувати знання дітей про тварин, зокрема – свійських і диких, спосіб життя і живлення, дати уявлення про бродячих (бездомних) тварин, збагачувати лексичний запас дітей, вправляти в розрізненні геометричних фігур, вживанні понять «багато», «один», продовжувати вчити виконувати аплікацію: наклеювати в певній послідовності фігури на аркуш, розвивати пізнавальні здібності, мислення, увагу, спостережливість, зв’язне мовлення, виховувати усвідомлене бажання піклуватися про тварин, допомагати бездомним тваринам.

Матеріали: демонстраційний: іграшка песик, ілюстрації з зображенням відомих дітям місць у рідному місті, роздавальний: дидактичні ігри: «Ми годуємо тварин», «Хто де живе?», для аплікації: готові вирізані фігури: квадрат, трикутник, круг, клей, серветки.

Хід заняття:

Вихователь:  Добрий день, діти. Сьогодні чудова погода, тому я хочу запросити вас на прогулянку по осінньому місту. Ви не проти?

-         Тоді  вирушаймо. (Діти йдуть по периметру групи, розглядаючи картини з зображенням знайомих місць. По ходу вихователь запитує, чи впізнали діти їх.)

На своєму шляху малюки зустрічають маленьке цуценя, яке самотньо лежить в купі опалого листя під кущиком.

Вихователь:  Ой, діти, кого ми знайшли? (Відповіді дітей. Діти роздивляються песика, описують його.)

-         Як ви гадаєте, чому цуценя без мами? Що могло статися? (Діти роблять різні припущення).

-         Що ж нам з ним робити? Невже ми залишимо це маля в біді? (Реакції дітей)

-         Так, треба йому допомогти, адже тварини – це наші друзі.

-         Але перш, ніж ми почнемо діяти, що ми спочатку повинні зробити? (Відповіді)

-         Так, треба нагодувати цуценя. А що можна їсти маленькій собачці? У цьому нам допоможе гра «Ми годуємо тварин»

-         А тепер потрібно звернутися до лікарні, щоб лікар перевірив, чи здоровий цуцик. Як називається лікарня для тварин? (Відповіді)

-         Так, ветеринарна. А лікар, що лікує тварин, називається ветеринар. (Діти повторюють слово). Ветеринар (дитина старшої групи в білому халаті) оглядає цуценя.

-         Що ж, собачка здоровий, нагодований.

-         Тепер час знайти житло для нашого знайди.

Вихователь: Але, перш, ніж це зробити, нам треба відпочити і набратися сил разом із песиком.

Давайте уявимо, що у кожного з нас в руках малесеньке цуценя.

Фізкультхвилинка «Цуценя»: (повторити двічі)

Є у мене цуценя,

Разом ми одна сім`я. (Пружинка)

Весело гуляємо, (Ходьба по колу)

Радісно стрибаємо. (Стрибки на місці на  двох ногах)

Гав,гав, гав, маю цуценя,

Гав,гав, гав, ти моє маля (Підіймають іграшку догори)

Гав,гав, гав, любиш ти мене, (Стрибки на місці на  двох ногах)

Гав,гав, гав, люблю я тебе (Підіймають руки з іграшкою вперед)

 

Розповідь вихователя про тварин. (Дати розуміння, що є дикі тварини, які живуть у лісі, і не потребують піклування людини, а є тварини свійські, приручені людиною, і тому таким тваринам важко без допомоги людей.). Для закріплення вихователь пропонує гру «Хто де живе?»

-         Отже, ми дійшли висновку, що собаки – це свійські тварини, вини живуть поруч з людьми, вони   добрі вірні друзі. Ви не проти, щоб наше цуценя залишилось з нами?  (Відповіді). А домівку для нього ми зробимо самі.

Аплікація «Будка для песика» (Вихователь демонструє зразок)

-         З яких геометричних фігур складається будка? (Діти називають: круг, квадрат, трикутник)

Діти виконують аплікацію: спочатку наклеюють основу будки – квадрат, дах – то трикутник, а вхід – круг.

Вихователь:  Діти, подивіться, як багато будочок у нас вийшло. В одну ми поселимо нашого песика. А з іншими що робити? (Діти обговорюють, і вихователь підводить їх до висновку, що на світі багато безпритульних собак, і не всім так пощастило, як нашому песику).

-         Тож пропоную надіслати наші роботи до притулку для собак, щоб у кожної собачки було окреме помешкання.

-         Давайте поміркуємо, як ще ми можемо допомогти  тваринам, у яких немає господарів, і немає кому про них піклуватися. У нашому місті є притулки для бездомних тварин, вони потребують нашої допомоги. Ви хотіли б долучитися до такої справи? Тоді давайте кожний з вас принесе торбинку крупи з дому, ми зберемо усі пакунки в коробку і завеземо у притулок разом з нашими будками.

-         Подивіться, як радіє ситий песик біля свого власного будиночка в оточенні друзів!

-         А вдома поділіться з сім`єю нашими пригодами і разом з батьками підберіть ім`я для нашого нового друга, ми в садочку обговоримо усі варіанти і разом оберемо найкращий

Заняття закінчується.

docx
Додано
17 листопада 2023
Переглядів
483
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку