Заняття "Осіння казка"

Про матеріал
Познайомити дітей із способом перетворення з овальної форми образа казкового героя за допомогою домальовування. Закріпити знання про теплі, холодні та нейтральні кольори. Використовувати при малюванні різні фарби: гуаш, акварель та олівці. Розвивати творчу уяву, мовлення дитини: промовляти повні речення, імітувати звуки тварин, чітко відповідати на запитання вихователя, знаходити вихід з надзвичайних ситуацій. Виховувати естетичний смак.
Перегляд файлу

Сумська початкова школа №14 Сумської міської ради

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегроване заняття з образотворчого мистецтва

 на тему «Осіння казка» (середня група)

 

 

                                                              Підготувала вихователь

                                                               Варавіна Наталія Іллівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета: Познайомити дітей із способом перетворення з овальної форми образа казкового героя за допомогою домальовування. Закріпити знання про теплі, холодні та нейтральні кольори. Використовувати при малюванні різні фарби: гуаш, акварель та олівці. Розвивати творчу уяву, мовлення дитини: промовляти повні речення, імітувати звуки тварин, чітко відповідати на запитання вихователя, знаходити вихід з надзвичайних ситуацій. Виховувати естетичний смак.

Матеріал: Фарби гуаш, акварель, олівці, пензлики, аркуші паперу, з намальованими краплинками різного кольору, намальована хмаа та Капітошка, аркуші паперу та пензлі для техніки «набриск», ширма та іграшки для лялькового театру, краплинки з картону різного кольору, симфонічна музика «Кораловий риф».

Хід:

1.Організаційний момент.

Вихователь разом з дітьми заходять в художню майстерню. Лунає музика, діти вітаються. Вихователь запитує, яке сьогодні свято. Діти перераховують свята і розуміють, що ніякого свята немає.

 2.Мотивація.

Дітям пропонується влаштувати нове свято – Свято осіннього дощу.

3.Основна частина.

Всі помічають, ще одного гостя на святі – сумну жахливу хмарку, яка хоче зіпсувати свято. З’являються краплинки, хмара хоче полити осінній дощ. Вихователь пропонує дітям розвеселити хмарку, пограти в гру «Дощик – добре чи погано. Діти називають спочатку погані, а потім добрі ознаки дощу.

Помічають, що хмарка не змінюється. Діти кличуть на допомогу. Але, щоб хтось прийшов на допомогу, треба відповісти на запитання.

  1. Вийшли ми на вулицю, але раптом пішов дощ. Що робити?

Діти відповідають. З’являється кружечок. Діти фантазують на кого він схожий.

  1. Грали ми вдома, але раптом потекла вода з крану. Що робити?

Діти відповідають. З’являється капелюшок. Діти міркують, що це.

  1. Йшли ми в дитсадок, а на дорозі велика калюжа. Що робити?

Діти відповідають. З’являється Капітошка. Він хоче допомогти дітям, дарує чарівний пензлик. Діти малюють в техниці «кляксографія», а потім фантазують на що схожі клякси. Хмарка не змінюється.

Вихователь знайомить дітей з друзями Капітошки, яких він розфарбував в різні кольори. Діти називають колір, з’являються іграшки з лялькового театру, танцюють і вітаються. Хмарка не змінюється.

Капітошка перетворює краплинки дощу в різнокольорові. Діти називають кольори теплі та холодні. Хмарка не змінюється.

Вихователь пропонує дітям перетворити краплинки на казкових героїв, домалювати частини.

  1. Підсумок.

Діти разом з Капітошкою та Хмаркою роздивляються малюнки, аналізують. Хмарка стає доброю та веселою. Вихователь пропонує дітям показати свою групу і пограти там з нею.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шилкіна Наталя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
11 грудня 2021
Переглядів
2019
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку