Сумська початкова школа №14 Сумської міської ради
Інтегроване заняття з образотворчого мистецтва
на тему «Осіння казка» (середня група)
Підготувала вихователь
Варавіна Наталія Іллівна
Мета: Познайомити дітей із способом перетворення з овальної форми образа казкового героя за допомогою домальовування. Закріпити знання про теплі, холодні та нейтральні кольори. Використовувати при малюванні різні фарби: гуаш, акварель та олівці. Розвивати творчу уяву, мовлення дитини: промовляти повні речення, імітувати звуки тварин, чітко відповідати на запитання вихователя, знаходити вихід з надзвичайних ситуацій. Виховувати естетичний смак.
Матеріал: Фарби гуаш, акварель, олівці, пензлики, аркуші паперу, з намальованими краплинками різного кольору, намальована хмаа та Капітошка, аркуші паперу та пензлі для техніки «набриск», ширма та іграшки для лялькового театру, краплинки з картону різного кольору, симфонічна музика «Кораловий риф».
Хід:
1.Організаційний момент.
Вихователь разом з дітьми заходять в художню майстерню. Лунає музика, діти вітаються. Вихователь запитує, яке сьогодні свято. Діти перераховують свята і розуміють, що ніякого свята немає.
2.Мотивація.
Дітям пропонується влаштувати нове свято – Свято осіннього дощу.
3.Основна частина.
Всі помічають, ще одного гостя на святі – сумну жахливу хмарку, яка хоче зіпсувати свято. З’являються краплинки, хмара хоче полити осінній дощ. Вихователь пропонує дітям розвеселити хмарку, пограти в гру «Дощик – добре чи погано. Діти називають спочатку погані, а потім добрі ознаки дощу.
Помічають, що хмарка не змінюється. Діти кличуть на допомогу. Але, щоб хтось прийшов на допомогу, треба відповісти на запитання.
Діти відповідають. З’являється кружечок. Діти фантазують на кого він схожий.
Діти відповідають. З’являється капелюшок. Діти міркують, що це.
Діти відповідають. З’являється Капітошка. Він хоче допомогти дітям, дарує чарівний пензлик. Діти малюють в техниці «кляксографія», а потім фантазують на що схожі клякси. Хмарка не змінюється.
Вихователь знайомить дітей з друзями Капітошки, яких він розфарбував в різні кольори. Діти називають колір, з’являються іграшки з лялькового театру, танцюють і вітаються. Хмарка не змінюється.
Капітошка перетворює краплинки дощу в різнокольорові. Діти називають кольори теплі та холодні. Хмарка не змінюється.
Вихователь пропонує дітям перетворити краплинки на казкових героїв, домалювати частини.
Діти разом з Капітошкою та Хмаркою роздивляються малюнки, аналізують. Хмарка стає доброю та веселою. Вихователь пропонує дітям показати свою групу і пограти там з нею.