заняття-подорож "Стежками фізичної активності"

Про матеріал
Стежками фізичної активності ( заняття-подорож для учнів 2 класу) Мета : Поглибити знання учнів про здоров’я, формувати уявлення про здоровий спосіб життя, його значення для навчання, спілкування, повноцінної праці та відпочинку; розвивати уявлення про необхідність фізичної активності для фізичного розвитку, заохочувати дітей до ігор, фізичних вправ, спорту; збагачувати словниковий запас, розвивати мовлення ,логічне мислення, уяву, пам'ять, слідкувати за вимовою; виховувати інтерес до фізичної культури, необхідність дбайливого та бережливого ставлення до свого здоров’я.
Перегляд файлу

 

Стежками фізичної активності

( заняття-подорож для учнів 2 класу)

Мета : Поглибити знання учнів про здоров’я, формувати уявлення про здоровий спосіб життя, його значення для навчання, спілкування, повноцінної праці та відпочинку; розвивати уявлення про необхідність фізичної активності для фізичного розвитку, заохочувати дітей до ігор, фізичних вправ, спорту; збагачувати словниковий запас, розвивати мовлення ,логічне мислення, уяву, пам'ять, слідкувати за вимовою; виховувати інтерес до фізичної культури, необхідність дбайливого та бережливого ставлення до свого здоров’я.

Обладнання: назви стежин у вигляді промінців, конверти із завданнями, стікери, картинки.

Хід заняття

І. Організаційний момент. Мотивація .

Поглянь, дитино, все довкола

Так щиро посміхається тобі:

І сонце, й небо, ліс і поле –

Ти теж у відповідь їм посміхнись.

 Вправа «Мікрофон».

- Що на світі найдорожче?

(Відповіді дітей вихователь фіксує на дошці).

Найдорожчий, безцінний скарб, що має людина – це здоров’я. Без нього немає повноцінного, радісного, щасливого життя.

ІІ. Повідомлення теми заняття

Ось про це ми дізнаємось на занятті. Здійснимо подорож цікавими стежинами по «Країні фізичної активності».

1. Гра «Хто швидше».

(Робота в парах).

А щоб веселіше було працювати на занятті, складемо девіз заняття.

(З окремих розрізаних аркушів учні складають девіз).

Якщо

 

хочеш,

 

щоб

 

життя

 

тобі

 

усміхнулось

 

спочатку

 

сам

 

Усміхнись

 

життю.

2. Гра «Одягни слово».

Придумайте епітети до слова «життя».

- Яке? (Веселе. Чудове. Красиве. Важке. Щасливе).

- Якого кольору життя ? (Оберіть свій колір олівця).

- Запишіть на стрічках, яке у вас життя.

(Діти заповнюють стрічки-промінчики та закріплюють їх на дошці).

Погляньте, які різні промінці! Життя – це перш за все здоров’я людини.

ІІІ. Основна частина

А зараз розпочинаємо подорож по стежинах

«Країни Рухової Активності».

1.Стежина «Режим дня».

Режим дня – це правильне чергування праці і відпочинку.

Гра «Режим дня».

Діти отримують малюнки із серії «Режим дня» і розташовують їх у відповідності до свого «Режиму дня».

Висновок: для того, щоб бути здоровим, слід дотримуватись режиму дня.

2.Стежина «Ранкова зарядка і спорт».

Зарядкою починають свій день спортсмени, туристи, солдати. Бо фізичні вправи зранку – це заряд бадьорості на весь день. Після неї ви почуваєте себе бадьоро. А зі щоденної бадьорості і складається здоров’я .

Віршована фізкультпауза.

Що ж, мабуть, прийшла пора
Трохи відпочити.
Хочу на фізкультхвилинку
Всіх вас запросити.
Раз – підняли руки вгору.
Два – схилились всі додолу.
Руки в боки.
Повернулись, нахилились
І вправо, і вліво -,
Щоб нічого не боліло.
Спортом слід займатися для того, щоб тіло перебувало в русі. Рух необхідно для нормального життя людського організму. Пам’ятайте й те, що рости здоровими і сильними вам допоможуть уроки фізкультури, заняття у спортивних секціях.

3.Стежина «Активного відпочинку»

Гра «Забіг тваринок»

Гру потрібно проводити на спортивному майданчику або шкільному подвір’ї. Спочатку поясніть дітям правила гри, визначте назви тварин та відповідні дії, які вони повинні виконувати. Наприклад, за командою «Черепахи» — діти починають повільно ходити; за командою «Жабки» — стрибати; «Конячки» — бігти, торкаючись долонями колін; «Гепарди» — бігти щодуху. Змінюйте команду кожні 10–30 секунд залежно від інтенсивності фізичного навантаження (наприклад, «Черепахи» — 30 секунд, «Гепарди» — не  більше 10 секунд).

4. Стежинка-цікавинка

Банк(а) ідей

Напишіть на папірцях завдання для учнів, наприклад («10 присідань», «7 стрибків з місця», «10 стрибків зі скакалкою»), помістіть їх у банку (або іншу ємність). Діти по черзі обирають завдання та виконують запропоновану вправу.

5. Математична стежинка

 Стрибки + математика

Діти працюють у парах. По черзі вони виконують певну кількість стрибків (на свій розсуд), потім педагог дає завдання: помножити одну кількість стрибків на іншу (додати або відняти).

6.Стежина «Гарного спілкування».

Люди починають свій день словами «Доброго ранку!», «Доброго дня». Сьогоднішнє заняття ми розпочинали привітаннями із всміхненими обличчями.

- Як ви думаєте, чи приємно бачити усміхнене обличчя, чути ласкаві, звернені до тебе слова ввічливості? Чому? (Відповіді дітей).

Посмішка зігріває серце людей, покращує настрій . Пригадаймо якомога більше лагідних, добрих слів. Наповнимо цими словами нашу класну кімнату.

Діти називають такі слова.

А зараз ми відчинимо двері нашого класу та випустимо ці слова по всій школі, в інші класи. Нехай усім дітям буде добре, приємніше, веселіше.

IV. Підсумок заняття

- Що нового дізналися ?

- Коли треба починати берегти здоров’я ?

- Яка стежка найбільше сподобалася ?

Я сподіваюсь, що кожен із вас буде зростати здоровим!

Бережіть себе і свій організм, радійте життю. Набувайте хороші звички, привчайте себе до активного і здорового способу життя, будьте розумними і мудрими, обирайте самі правильні стежини, крокуйте ними до «Країни Міцного Здоров’я» і пам’ятайте, що нема більшого багатства, як здоров’я ваше. На радість всім – і тату, й мамі ростіть усі здорові й гарні.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Розробки уроків
Додано
30 травня 2020
Переглядів
372
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку