Заняття «Школи лідера» на тему: «Лідер та лідерство. Основи лідерства»

Про матеріал

Заняття проводиться з метою продовження знайомства лідерів з поняттями «Лідерство» і «Лідер»; відкриття лідерських якостей лідерів; стимулювати уяву лідерів у пошуках свого розуміння лідерства.

Перегляд файлу

 

Заняття «Школи лідера» на тему:

«Лідер та лідерство. Основи лідерства»

 

І. Вправа «Знайомство»

Кожний говорить своє ім’я та клас (повідомляють деяку інформацію про себе, вік, захоплення).

ІІ. Вправа «Правила групи»

Мета: сприяти повторенню принципів роботи в групі.

Хід вправи

Для повторення лідерам пропонують правила, встановлені на першому занятті. Педагог-організатор, використовуючи плакат «Правила роботи групи», стисло їх коментує.

Запитання для обговорення:

  1. Чи складно дотримуватися правил?
  2. Чи стали правила груповою нормою поведінки для лідерів?
  3. Чи сприяли правила продуктивному спілкуванню?
  4. Чи часто учасники користувалися правом сказати «Стоп»?

ІІІ. Вправа «Малюнок – символ лідера»

Робота в групах. Кожна група малює уявний образ лідера. Коли малюнки готові, кожна група презентує.

IV. Вправа «Лідери й лідерство»

Мета: узагальнити знання лідерів щодо визначення сфер, де підлітки мають помітні лідерські позиції.

Хід вправи

Лідерів ділимо на 5 мікрогруп. Педагога-організатора пропонує розділити аркуш паперу на кілька колонок. Можна включати такі колонки: «лідер», «лідерство», «сфери, де відбувається лідерство», «сфери, де підлітки мають помітні лідерські позиції». За допомогою «мозкового штурму» учасники мікрогрупи послідовно заповнюють кожну з колонок і обговорюють результати в мікрогрупі. По завершенні відбувається обговорення великою групою.

Запитання для обговорення:

  1. Що для лідерів було найскладнішим, найлегшим?
  2. Що учасники опанували під час цієї вправи?

V. Вправа «Передвиборча програма лідера лідерського самоврядування»

Лідерам пропонується приготувати короткий виступ на вибори президента лідерського самоврядування (охарактеризувати себе як лідера, виділити власні риси, здібності, можливості. Чому саме його повинна обрати більшість?)

Після завершення підготовки учасники презентують свою програму.

VІ. Бесіда-враження

Ваші враження від тренінгу:

  •   Що вам сподобалось?
  •   Ваші враження і настрій після тренінгу.

VІІ. Вправа «Вправа «Прощання»

Мета: розвиток згуртованості групи, створення хорошого настрою.

Хід вправи

Всі учасники стають у коло, беруться за руки, заплющують очі і, стискаючи руки, намагаються передати один одному тепло свого серця. Потім, взявшись за руки, говорять одночасно «Дякуємо!»

docx
Додано
19 серпня 2018
Переглядів
878
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку