Заняття -подорож для учнів 3-4 кл. « Цікавий світ професій »
Мета: розширити та закріпити знання учнів про професії, розвивати кругозір учнів, мислення, увагу, творчу фантазію, виховувати повагу до людей, до праці.
Час : 60 хв.
Хід заняття
1.Привітання 5 хв.
Сідайте, діти на місця
Зустрілися и знову
Про славний світ…
Проведе розмову.
2.Кросворд « Розумники та розумниці » 10 хв.
1 П |
и |
с |
ь |
м |
е |
н |
н |
и |
к |
|||
|
2п |
е |
Р |
у |
к |
а |
р |
|
|
|
||
3х |
у |
д |
О |
ж |
н |
и |
к |
|
||||
|
4 Ф |
у |
т |
б |
о |
л |
і |
с |
т |
|||
5в |
е |
т |
Е |
р |
и |
н |
а |
р |
|
|||
6т |
а |
к |
С |
и |
с |
т |
||||||
|
7л |
І |
к |
а |
р |
|||||||
8ш |
в |
е |
Я |
|
||||||||
- хто пише розповіді про звірят, оповідання для дорослих та малят ?
( письменник)
3. Повідомлення теми і мети заняття 5 хв.
Ви правильно відгадали всі загадки. Яке слово заховалося в клітинках кросворда ? Отже, сьогодні наша з вами мова піде про захоплюючий світ професій.
4.Ігрова вправа « Хто більше ? » 10 хв.
Діти діляться на 4 команди. Кожні групі дається геометрична фігура на якій зображена буква.
Завдання: пригадайте та запишіть якнайбільше назви професій у яких є така буква.
( К, В, Р, Д ).
5. Гра пантоміма 15 хв.
Учень загадує якусь професію. Але нічого не розповідає, він показує її імітуючи рухами, інші учні відгадують. Учень, який відгадав, продовжує гру.
6. Колаж « Наш клас у майбутньому » 10 хв.
Колективне створення учнями колажу . Кожен учень прикріплює на ватман назву професії, яку б хотів обрати у майбутньому.
7. Підведення підсумків « Вільний мікрофон » 5 хв.
Що цікаве ви для себе відкрили ?
Як треба ставитися до представників різних професій ?