Заняття " Світ професій "

Про матеріал
Заняття для учнів 3-4 класів " Світ професій". Беде цікавим для соціальних педагогів закладів загальної середньої освіти.
Перегляд файлу

Заняття -подорож для учнів 3-4 кл. « Цікавий світ професій »

 

Мета: розширити та закріпити знання учнів про професії, розвивати кругозір учнів, мислення, увагу, творчу фантазію, виховувати повагу до людей, до праці.

Час : 60 хв.

                                               

                                          Хід заняття

1.Привітання 5 хв.

Сідайте, діти на місця

Зустрілися и знову

Про славний світ…

Проведе розмову.

2.Кросворд « Розумники та розумниці » 10 хв.

 

П

и

с

ь

м

е

н

н

и

к

 

2п

е

    Р

у

к

а

р

 

 

 

у

д

    О

ж

н

и

к

 

 

4 Ф

у

т

б

о

л

і

с

т

е

т

    Е

р

и

н

а

р

 

а

к

    С

и

с

т

 

    І

к

а

р

в

е

    Я

 

    

- хто пише розповіді про звірят, оповідання для дорослих та малят ?

( письменник)

  • хто працює в перукарні і зачіски робить гарні ? ( перукар )
  • хто пише картини, портрети ? ( художник)
  • хто в футбол грає, голи в ворота забиває ? ( футболіст)
  • він лікує всіх звірят, собачок, котиків, кролят ? ( ветеринар )
  • хто за кермом сидить весь день, повсюди возячи людей ?( таксист)
  • хто лікує всіх людей, і дорослих і дітей ? (лікар )
  • хто шиє сукні, і спідниці такі, що любо подивитися ? ( швея).

3. Повідомлення теми і мети заняття 5 хв.

Ви правильно відгадали всі загадки. Яке слово заховалося в клітинках кросворда ? Отже, сьогодні наша з вами мова піде про захоплюючий світ професій.

4.Ігрова вправа «  Хто більше ? » 10 хв.

Діти діляться на 4 команди. Кожні групі дається геометрична фігура на якій зображена буква.

Завдання: пригадайте та запишіть якнайбільше назви професій у яких є така буква.

( К, В, Р, Д ).

5. Гра пантоміма 15 хв.

 Учень загадує якусь професію. Але нічого не розповідає, він показує її імітуючи рухами, інші учні відгадують. Учень, який відгадав, продовжує гру.

6. Колаж « Наш клас у майбутньому » 10 хв.

Колективне створення учнями колажу . Кожен учень прикріплює на ватман назву професії, яку б хотів обрати у майбутньому.

7. Підведення підсумків « Вільний мікрофон » 5 хв.

Що цікаве ви для себе відкрили ?

Як треба ставитися до представників різних професій ?

 

 

 

 

 

doc
Додано
2 листопада 2021
Переглядів
354
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку