Заняття-тренінг "Я - учасник/учасниця дорожнього руху"

Про матеріал
Заняття з елементами тренінгу найкраще дають можливість учням активно засвоїти матеріал, бути учасниками певних подій та ділитися враженнями. Завдання тренінгу. Засвоїти правила для пішохода, розвивати навички безпечної поведінки на дорозі. Матеріали, які допоможуть створити простір:плакат з правилами, «розсипані» слова, клей, заготовки для плакату, завдання в конвертах, розмальовки світлофора, кольорові фішки, стікери для самооцінки, плакат самооцінки, зображення дорожніх знаків та написи, долоньки із завданнями. Оцінюючи свою діяльність, діти висловлюються щодо власних результатів засвоєння теми, де найвищим досягненням є те, що вони здатні і готові навчити інших.
Перегляд файлу

Школа безопасности on Twitter: "ВНИМАНИЕ! Подведены итоги  конкурса!Награждение участников состоится 06.08.2020 в отделе ГИБДД  г.Ефремов в 17.00 (напротив Кургана). Все участники смогут посетить музей  ГИБДД… https://t.co/ktcY3EzQyL"

 

 

Заняття-тренінг для учнів 2 класу

Тема. Я – учасник/учасниця дорожнього руху

Завдання. Засвоїти правила для пішохода, розвивати навички безпечної поведінки на дорозі.

Матеріали:плакат з правилами, «розсипані» слова, клей, заготовки для плакату, завдання в конвертах, розмальовки світлофора, кольорові фішки, стікери для самооцінки, плакат самооцінки, зображення дорожніх знаків та написи, долоньки із завданнями.

І Вправа «Збери привітання»

Завдання: вільно пересуваючись по класу, потиснути руки якомога більшій кількості учасників.

-         Який у вас настрій?

ІІ Правила роботи

  1. Говорити по черзі
  2. Бути доброзичливими
  3. Бути активними

ІІІ Відгадування загадок

Покрути його педалі – й повезе в далекі далі.

Є звичайний, є гірський, жовтий, білий, голубий. (Велосипед)

Є великий, є малий, з вантажами, легковий.

По дорогах поспішає, у собі людей катає. (Автомобіль)

Пасажирський чи товарний, металевий він і гарний.

Все ховає у вагонах і стоїть лиш на перонах. (Потяг)

Кінь сталевий вівса не просить, але оре і косить. (Трактор)

В гору ріжки підіймає і в дорогу вирушає.

Їздить тільки у містах в будні дні і по святах. (Тролейбус)

Від села і до села, де дорога пролягла,
Перевозить дім людей – і дорослих, і дітей. (Автобус)

-         Який вид транспорту можна побачити на вулицях міста?

-         Найчастіше трапляється автомобіль. Що повинен пам’ятати пішохід?

ІV Складання римівки із розсипаних слів.

Машина близько – зачекай. Переходити дорогу не поспішай!

V Визначення теми зустрічі

Ми поговоримо про… (висловлюються діти)

Наше завдання: засвоїти правила руху пішоходів, щоб почуватися безпечно на дорозі.

Правила якщо ти знаєш і завжди їх пам’ятаєш,

На дорозі небезпечній складатись буде все доречно.

І, звичайно, що тоді ми не будемо в біді.

VІ Вправа «Світлофор»

-         Що допомагає орієнтуватися на дорозі і водіям, і пішоходам?

В мене є три кольори,

 Всі для діла, не для гри.

 Пішоходи й водії

 Знають правила мої.

 Коли колір я міняю –

 Тих чи інших зупиняю.

Джерело:https://dovidka.biz.ua/zagadki-pro-svitlofor

Завдання: розкрийте конверт і наклейте відповідно кольори.

-         Що означає кожний колір?

 

 

 

 

 

 

VІІ Гра «Дорожні знаки»

-         Що ще стане у пригоді на дорозі?

Групи отримують набір дорожніх знаків та їхні назви.

Завдання: дібрати назву до малюнка.

VІІІ Вправа «Рука допомоги»

Завдання: на долоньці записані ситуації, в які потрапили діти – учасники дорожнього руху. Подайте їм руку допомоги. Як їм бути? (Учасники тренінгу коментують або розігрують запропоновані сюжети)

 

Різнокольорові сліди (долоньки) EDX Education: цена в Одессе с доставкой по  Украине от "Zullu - интернет-магазин развивающих игрушек"

 

 

Різнокольорові сліди (долоньки) EDX Education: цена в Одессе с доставкой по  Украине от "Zullu - интернет-магазин развивающих игрушек"

 

 

 

 

Різнокольорові сліди (долоньки) EDX Education: цена в Одессе с доставкой по  Украине от "Zullu - интернет-магазин развивающих игрушек"

 

 

ІХ Створення плакату «Правила для пішохода»

Завдання для груп: Вибрати із запропонованих трьох тверджень два правила, яких слід дотримуватися пішоходам. Наклеїти на загальний плакат

Група 1 

     Ходимо по тротуарах з правого боку.

     Переходимо вулицю лише на зелене світло.

     Ходимо по тротуарах з лівого боку (-)

Група 2

     Переходимо вулицю по пішохідному (або) підземному переходу.

     При переході дороги дивимося спочатку наліво, потім направо.

     Червоний сигнал світлофора означає, що йти дозволено. (-)

Група 3

     Не можна обходити стоячий на зупинці автобус – це небезпечно. Треба почекати, поки він від’їде від зупинки.

     За містом йдемо по узбіччю по лівій стороні дороги, назустріч – машина.

     За містом йдемо по узбіччю по правій стороні дороги, за рухом транспорту. (-)

Х Рефлексія

-         Виберіть для себе твердження і відмітьте позначкою , яке для вас найбільш прийнятне.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Використані джерела:

Кондратова В.В , Шумейко Ю.М. Методичний посібник «Використання ментальної карти як інноваційного засобу організації тематичних тижнів в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»», Кропивницький, 2019 р.

docx
Додано
23 січня
Переглядів
40
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку