Виховний захід з метою патріотичного виховання для учнів 2-4 класів "Моя країна-Україна"

Про матеріал
Виховний захід з метою патріотичного виховання для учнів 2-4 класів "Моя країна-Україна"
Перегляд файлу

Картинки по запросу украина моя краинаТема: «Україна – моя країна» 2-4 кл.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета: формувати знання про Україну як незалежну державу з давньою славетною історією, багатою культурною спадщиною, власними традиціями; розвивати соціальну і громадянську компетентність; виховувати почуття гордості й любові до Батьківщини.

Наочність: карта України, державна та народна символіка; музичні записи…

І.Вступ.

Запис на дошці :

Можна все на світі вибирати, сину,

Вибрати не можна тільки Батьківщину

(В.Симоненко).

Вчитель :

Я рада вас вітати у цій світлиці,

І дарувати хліб із золота пшениці.

Щоб хліб святий у всіх був на столі,

Щасливі були люди в місті і селі.

Серця в нас сповнені любов`ю, миром.

Бажаю,щоб зустріч була щирою.

II. Очікування від уроку.

На вирізаних листочках діти пишуть свої очікування від уроку і кріплять його до стовбура дерева.

III. Основна частина.

Вірш Л.Костенко (фонограма разом і відео)

Буває,часом сліпну від краси,

Спинюсь,не тямлю,що воно за диви,

Оці степи,це небо, ці  ліси

Усе так гарно, чисто, незрадливо.

Усе, є – дорога, явори,

Усе моє – все зветься …(Україна)

Вчитель:

Сьогодні ми будемо говорити про найдорожче серцю кожної людини – про свою Батьківщину.

Діти читають вірш.

1.Сьогодні ми зібралися,

Щоб дива – квіт квітчати,

Щоб всім нам розказати

Про Україну – матір.

2.Це край, де найкращі у світі пісні,

І цвітом чарує калина,

Де сонечко вперше всміхнулось тобі,

Це дім твій – твоя Україна.

3. Різні в світі є Країни,

Різні люди є на світі,

Різні гори, полонини,

Різні трави, різні квіти.

4. А у нас одна країна,

Найрідніша нам усім –

То прекрасна Україна,

Нашого народу дім.

5. Краю милішого,ріднішого,

Я к Україна, - в світі нема.

Слова солодшого,зручнішого,

Як Україна – в світі нема.

Вчитель: - Діти, а що для вас є Батьківщина?

Діти:

6.Батьківщина – це ліс осінній,

Це домівка твоя, і школа,

І гаряче сонячне коло.

7. Батьківщина – це труд, і свято,

Батьківщина – це мама й тато.

8. Це твої найрідніші друзі,

І бджола у веснянім лузі.

9. Батьківщина – це рідна мова,

Це дотримане чесне слово.

10.Моя Батьківщина – це хата й калина,

Що виросла біля вікна.

11.Моя Батьківщина – це вся Україна,

Що в цілому світі одна!

12.Моя Батьківщина – це села й містечка,

й верба, що пустила гілля.

І річка красива від нас недалечко…

Уся наша рідна земля!

13.Моя Батьківщина – це будні і свято,

І неба безмежного шир .

Щасливе дитинство,мама і тато,

Це радість, це ласка і мир.

Вчитель:- Отже,Батьківщина-це та земля,де ми народились і живемо . А як зветься наша Батьківщина?

(Україна,Вітчизна,рідний край,рідна земля.)

-(Робота з фізичною картою)  

 Україна знаходиться у центрі Європи і сягає корінням у сиві часи . Вона має свою глибоку історію і славиться такими

містами,як(слайди)Київ,Львів, Чернівці,Дніпропетровськ,Чернігів,Одеса,Запоріжжя…;

- це Чорне море та Азовське;(слайди)

- це гори Карпати,степи та ліси;(слайди)

- це визначні місця,парки та фортеці.

- Це ,діти, і є Україна - велика та незалежна!А хто є ми,хто я ,хто ви?Що скажете,діти?

ДІТИ:

1.Україна моя мати.

Батько мій українець зроду

і козацького він роду.

2.Іхоч я малий ще нині,

але вірний син Вкраїни,

і віддам свої всі сили

Україні моїй милій.

3.Ми всі-діти українські,

український славний рід.

Дбаємо,щоб про нас маленьких

добра слава йшла у світ.

4.Все.що рідне хай нам буде

найдорожче і святе,

рідна мова,рідна віра,

рідний край наш-над усе.

      Вчитель:- Так,діти, Батьківщина бере початок від мами і тата,від роду-прадіду. від рідної хати,від дерева,що зростив,від квіточки,що посадив,від щебету,що серце звеселяє і від землі,що тебе зростає.

    Мені Україна за все наймиліша -

  Це рідна Вітчизна,- як мати-одна!

 Для кожного мила, ясна найсвятіша,

Найкраща у  цілому світі вона!

Кожна країна світу обов’язково повинна мати свої символи . А які наші символи?

   Загадка:- Символічний знак,ключ до історії,роду,міста,держави.(ГЕРБ)

             Наш герб-тризуб.

          Це воля,слава й сила.

         Наш герб-тризуб.

         Недоля нас косила.

        Та ми зросли,ми є,

      Ми завжди будемо,

       Добро і пісню

      Несемо ми людям.(Демонструю )

Загадка:- Грецьке слово,означає урочисту . похвальну пісню на честь богів і героїв?(ГІМН)

  Слова палкі, мелодія врочиста…

Державний  Гімн ми знаємо усі.

Для кожного села,містечка,міста -

Це клич один з мільйонів голосів.

Це наша клятва,заповідь священна,

Хай чують друзі й варяги ,

Що Україна вічна ,незнищенна ,

Від неї ясне світло навкруги  .

Загадка:

Наш стяг-пшениця у степах під голубим склепінням неба.(Прапор)

   Сьогодні щасливий омріяний час -

Воля-є!Незалежна країна!

Це батьки здобули незалежність  для нас.

 Щоб цвіла дорога Україна!

Вчитель:- Давайте встанемо і хвилиною мовчання згадаємо тих,хто здобуває нам мир ,щоб в наших оселях був затишок та спокій.

(Хвилина мовчання)

 Вчитель:- Україна - це незалежна держава . Нещодавно ми  відзначали день народження нашої Батьківщини . Давайте разом пригадаємо,якого числа ми святкуємо День Незалежності?

-А зараз на честь свята нашої України - адже про неї сьогодні говорять всі учні в усіх містах і селах-ми колективно складемо вірш.

 На землі великій є одна країна:

Гарна,неповторна,мила…(Україна)

І живуть тут люди добрі,працьовиті,

І скажу ,до речі,ще й …(талановиті).

Землю засівають і вірші складають,

На бандурі грають і пісні…(співають)

Щоб жила та раділа кожна родина

Щоб була щаслива наша…(Батьківщина)

Ми сьогодні багато говорили про нашу Батьківщину . Ще більше знань отримаємо під час навчання в школі. Ми з вами,як

справжні патріоти і громадяни, покликані трудитися невтомно,щоб наша Батьківщина розквітла, а головне жила в мирі.

Тому бажаю всім пригадати і виконувати головний обов`язок учня.

 Я буду вчитись,щоб знання здобути,

Нові зробити в світі відкриття.

Щоб корисним своїй державі бути.

І щоб прекрасним в нас було життя.

IV. Підсумок заняття.

Пригадайте, чи збулися ваші сподівання щодо нашого уроку. 

Хліб на вишитому рушникові теж невід`ємний символ  України . Він символізує любов і достаток, щедрість і щирість української душі.

 

Я хочу, щоб ви прийняли цей коровай, щоб була легкою ваша дорога у світлу Країну Знань,щоб ви були здорові, а в країні панували  мир і злагода. Завжди пам`ятайте, що ви – діти своєї милої країни зі своїми звичаями і традиціями, легендами і казками, бажаю бути, як земля,своїми піснями,своєю любов`ю, головне – багатою українською душею.

 

docx
Додано
23 січня
Переглядів
84
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку