Заняття : У квітнику. Слухання вірша Т.Карпенко «Чорнобривці»

Про матеріал
Тема: У квітнику. Слухання вірша Т.Карпенко «Чорнобривці» Програмовий зміст:розширювати уявлення дітей про рослини ,що цвітуть у квітнику;навчити дітей розуміти і свідомо запам’ятовувати віршований твір; визначати основні частини будови рослини- стебло,листя,квітка; складати квітку з частин; закріплювати навички вживання іменників із прийменниками;формувати вміння описувати квітку за допомогою запитань вихователя; збагачувати словник дітей словами(чорнобривці,айстри,різнокольорові) ;розвивати зв’язне мовлення ,увагу,логічне мислення, вміння слухати;виховувати організованість, любов до природи.
Перегляд файлу

Тема: У квітнику. Слухання  вірша Т.Карпенко «Чорнобривці»

Програмовий зміст:розширювати уявлення дітей про рослини ,що цвітуть у квітнику;навчити дітей розуміти і свідомо запам’ятовувати віршований твір; визначати основні частини будови рослини- стебло,листя,квітка; складати квітку з частин; закріплювати навички вживання іменників із прийменниками;формувати вміння описувати квітку за допомогою запитань вихователя; збагачувати словник дітей словами(чорнобривці,айстри,різнокольорові) ;розвивати зв’язне мовлення ,увагу,логічне мислення, вміння слухати;виховувати організованість, любов до природи.

Матеріал: вірш Т.Карпенко «Чорнобривці» , предметні картинки із зображеням квітів(чорнобривців, айстрів, жоржин),пазли із двох частин.

Хід заняття

1.Організаційний момент

Вихователь приносить картинки з різними квітами(чорнобривці,жоржини,айстри) звертає увагу на їхню різноманітність.

2.Читання вірша Т.Карпенко «Чорнобривці»

Ці маленькі квіточки

Під осінь розквітають.

Голівками яскравими

Малюків вітають.

Як хороше на квітнику

Рости і всіх вітати!

З-під чорних,чорних брівочок

На сонце заглядати.

3.Бесіда за змістом вірша

-Про які квіти йдеться у вірші?

-Коли ці квіти розцвітають?

-Де ці квіти ростуть?

-Чим вони вітають малюків?

-Які ще квіти ростуть на квітнику?

3.Пальчикова гра»Квітка»

Сяє сонечко привітне-

Квітка з пуп’янки розквітне

(Пучки пальчиків обох рук зімкнено,долоньки трішки круглясті нижні частини долонь притиснуті одна до одної,(утворюється велика квітка що розпускається)

4.Рухлива гра «Знайди свою квітку»

Мета:удосконалити навички ходьби та бігу;розвивати спритність і вміння діяти за сигналом.

Хід гри

Вихователь роздає дітям квітки(айстри, чорнобривці ,жоржини) на слова» ідіть гуляти» діти гуляють коли каже «знайди свою квітку» біжать до своєї квітки і утворюють коло

5.Розглядання ілюстрацій

Це в квітці стебло, листок, якого коліру квітка

6.Дидактична гра «склади квітку з 2 частин»

Мета:учити складати квітку з двох частин ,упізнавати за зовнішнім виглядом і називати її;розвивати уяву ,зорову пам'ять ;виховувати інтерес до квітів

Матеріал:картки із зображеням квітів,поділені навпіл.

Хід гри

Вихователь розповідає дітям що на квіти подув вітер і змішав їх.пропонує дітям скласти квітки.

7.Підсумок

-Про які квіти ми сьогодні говорили?

-Де вони ростуть?

 

docx
Додано
2 червня 2020
Переглядів
2461
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку