Заняття "Український посуд"

Про матеріал
Дане заняття з образотворчо мистецтва є доповненням до презентації дозволяє поглибити знання про посуд; вчити прикрашати його візерунками за зразком та уявою, добирати кольори, розвивати дрібну моторику руки творчу уяву, уміння відтворювати дії у зазначеній послідовності, виховувати гордість за майстрів рідної країни, охайність під час роботи.
Перегляд файлу

Заняття № 8

Тема: Прикрасимо  український посуд (малювання ватними паличками)

 

Мета: поглибити знання про посуд; вчити прикрашати його візерунками за зразком та уявою, добирати кольори, розвивати дрібну моторику руки творчу уяву, уміння відтворювати дії у зазначеній послідовності, виховувати гордість за майстрів рідної країни, охайність під час роботи.

 Матеріал: склянки з водою, вирізаний глечик, фарби, серветки, презентація.

Попередня робота: бесіда про народних майстрів, розглядання українського посуду, ознайомлення з його назвами, вирізання глечиків.

 

Хід заняття

І.Організаційний момент

Треба разом привітатись:

Добрий день!

Дружно весело сказати:

Добрий день!

Вліво, вправо поверніться,

Своїм друзям посміхніться!

Добрий день! Добрий день! Добрий день!

 

ІІ. Основна частина

Вихователь. Діти відгадайте загадку.

Біля тіла - вухо,
Голови немає.
Молоко, сметану, квас
Добре зберігає. (Глечик)

Ставлю перед дітьми глечик.

Вихователь. Погляньте діти, який красивий український глиняний посуд виготовлений українськими майстрами.

  • Хто виготовляє глиняний посуд? (Гончар)
  • У гончара золоті руки, адже він може виготовити з глини різний посуд.  Давайте переглянем відео про те як він це робить.

Дидактична гра «Посуд упізнай - швишко відповідь давай»

Правила гри. Діти швидко називають глиняні вироби і знаходять їх на картинках(Глечик, горщик, куманець, горнятко)

 

Вихователь.

  • Після того, як вироби висохають, майстри беруться за їх розпис.

Вихователь.

  •  Сьогодні ми звами спробуємо розписати наші глечики, які ми з вами підготовили. Але спочатку розігріємо наші пальчики.

Пальчикова гімнастика

Кіт на пічку пішов, (Пальчики ідуть)

Горщик каші найшов (Долоні разом)

Коржики побачив (Повороти руками)

Гарячі-гарячі.(Дмухають на руки)

Пряники печуться,

В лапки не даються.(Пальчиком показуєм «ні»)

 

Практична індивідуальна робота дітей.

Погляньте на виставку гончарних виробів на екрані. Скільки різного посуду створили вмілі руки майстрів, ми сьогодні теж будемо майстрами та розмалюємо наші глечики за допомогою ватної палички.

 Показ із детальним поясненням

Виставка і аналіз дитячих робіт.

ІІІ. Підсумок

Які гарні глечики у вас вийшли! Усі ви добре попрацювали та гарно впоралися з завданням. Сьогодні ми прикрашали наші глечики, а наступного разу, можливо доведеться працювати з глиною.

  • Діти вам сподобалося заняття?
  • Що спричинило у вас труднощі?

Картинки по запросу глечик розмальовкаКартинки по запросу глечик розмальовка

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Рыбалка Анна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
27 січня 2020
Переглядів
9323
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку