Заняття в ГПД для 1-2 класів "Математичний квест-подорож "Допоможи улюбленому героєві"

Про матеріал
Матеріали даної розробки призначені для проведення заняття в групі продовженого дня з учнями 1-2 класів.
Перегляд файлу

 

Математичний квест-подорож «Допоможи улюбленому героєві»

(заняття у ГПД з учнями 1-2 класів)

Мета: формувати навчально-пізнавальні навички учнів, розвивати творчий потенціал кожної дитини, вміння орієнтуватися в різних ситуаціях, допомагати один одному, підвищити мотивацію для подальшого вивчення математики, виховувати взаємоповагу, доброзичливість, естетичні почуття.

Обладнання: зображення героїв мультфільмів: робо кар Ембер, Баба Капа та Шершуля, три кота, Маша і Ведмідь, Незнайко; малюнки для завдань: відеречка з прикладами, 2 кошика, зображення овочів та фруктів, коробочка з чарівними кубиками, заготовки кубиків, ножиці, клей, резинки, кольоровий папір.

Хід заняття

І. Організаційна частина

1. Привітання

- Добрий день, діти! У нас сьогодні незвичайне заняття. Ми відправимося в гості до країни Математики. Вона дуже цікава. Сподіваюся, вам сподобається. Але, щоб дібратися до неї необхідно виконати багато завдань. Ви готові?

 А тепер давайте привітаємося один з одним. Поверніться до сусіда і привітайтеся, поверніться до сусіда з іншого боку і потисніть йому руку.

2. Повідомлення теми

І сувора, й солов’їна –

Математика-країна.

Праця тут іде завзята,

Вмій лиш спритно рахувати.

Бо без математики рахувать не зможем,

Ні країни Африки, ані власні гроші…

Листи не знайдуть більш свого адресата.

І в жмурки ніхто з нас не зможе пограти.

Сьогодні ми відправимось в країну Математику, де ви згадаєте відомі вам геометричні фігури, розв’яжете цікаві задачки, візьмете участь у веселих конкурсах. Готові? Тоді рушаймо!

ІІ. Основна частина

  1. Завдання від Ембер

На початку нашого шляху нам на зустріч їде розгублена Ембер робокар.

Ембер швидко треба дістатися до лісу, щоб допомогти застряглому грузовику. А вона не може проїхати через те, що на дорозі глибокі ямки. Допоможемо їй?

  • Необхідно порахувати скільки відер щебеню необхідно, що засипати кожну ямку, а їх аж шість. (Малюнки відер, на яких написані  приклади: 2+5, 6+3, 18-5, 10-10, 36+4, 7-3)
  • Молодці, ви гарно вмієте рахувати. Тепер Ембер встигне на допомогу. Рушаймо далі.
  1. Завдання від Баби Капи

А подивіться-но, хто нас зустрічає на порозі своєї домівки. Це ж Баба Капа і Шершуля. Шершуля зголоднів і Бабі Капі треба приготувати смачний обід. Та овочі і фрукти для компоту та борщу всі змішалися і немає часу все розібрати. Допоможемо Бабі Капі?

  • Потрібно зібрати в кошики овочі та фрукти  і порахувати, скільки потрібно всього для приготування борщу, а скільки для приготування компоту. Чого більше? А що взагалі не потрібне? На які геометричні фігури вони схожі? (Діти прикріплюють магнітом до кошиків зображення овочів чи фруктів: картопля, буряк, морква, капуста, помідор, абрикос, груша, яблуко, слива, огірок).
  • Бачу ви вдома допомагаєте мамам готувати їжу. Добре справилися. Тепер Шершуля не залишиться голодним. Ходімо далі!
  1. Завдання від трьох котів

На галявинці по дорозі граються кошенята. Вони вам відомі? (Коржик, Карамелька і Компот) Котики пропонують вам розв’язати задачки, які їм не під силу. Допоможемо?

  • Розв’язати логічні задачі
  • Із-за куща стирчать 6 вушок. Там сховались зайчики. Скільки зайчиків заховалось?
  • У сімї три брати. У кожного брата є сестра. Скільки в сімї дітей?
  • У тварини дві праві ноги, дві – ліві, дві ноги спереду, дві – ззаду.

Скільки ніг у цієї тварини?

  1. Завдання від Маші і Ведмедя

Біля останньої доріжки, яка проведе нас до воріт країни Математики чекає на нас Маша та Ведмідь. У дівчинки для вас є цікаве завдання. Любите відгадувати загадки?

  • Загадки
  • Під яким кущем сидить заєць, коли йде дощ? (під мокрим)
  • Скільки кроків зробить горобець за своє життя? (жодного)
  • Яких каменів немає у морі? (сухих)
  • Народжуються – летять, живуть – лежать, вмирають – спливають.(сніжинки)
  • Вантажівка їхала в село. По дорозі вона зустріла 4 легкові машини. Скільки машин їхало в село?(одна)

5.Завдання від Незнайки

Біля воріт великої країни Математики зачекався нас Незнайко. Він знайшов чарівну коробочку, розкидав усе і не знає, як що з цим робити? Давайте поглянемо. (Вихователь відкриває чарівну коробочку, з якої вистрибують кубики).

  • Що це за геометрична фігура? (куб)
  • З яких фігур він складається? (з квадратів, трикутників)
  • Хочете виготовити для себе такі ж і допомогти Незнайкові розібратися з фігурою?
  • Практичне завдання (виготовлення стрибаючого кубика - скрапбукінг)
  1. Виріжте по контуру заготовку для кубика

E:\Семінар 09.01.2020\прыгающий кубик\2.jpg

  1. Зігніть по контуру фігуру: штрихи – гора, штрих-пунктир – впадина.
  2. В місці, де зображені крапочки, обережно ножицями чи шилом зробіть отвір.
  3. З’єднайте отвори за допомогою резинки.
  4. Склейте фігуру в позначених місцях.
  5. Наклейте кольорові квадрати на 4 сторони кубика.

Ваша іграшка готова.

ІІІ. Заключна частина

Ось і потрапили ми до незвіданої ще країни Математики. Сьогодні ви тільки на початку пізнання цієї країни. Ще багато чого нового, цікавого та дивовижного вам належить пізнати.

Чи цікаво було сьогодні?

В яку країну ще хотілося б вам помандрувати?

А на сьогодні наше заняття закінчено. До побачення!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
20 січня 2020
Переглядів
592
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку