Математичний квест-подорож «Допоможи улюбленому героєві»
(заняття у ГПД з учнями 1-2 класів)
Мета: формувати навчально-пізнавальні навички учнів, розвивати творчий потенціал кожної дитини, вміння орієнтуватися в різних ситуаціях, допомагати один одному, підвищити мотивацію для подальшого вивчення математики, виховувати взаємоповагу, доброзичливість, естетичні почуття.
Обладнання: зображення героїв мультфільмів: робо кар Ембер, Баба Капа та Шершуля, три кота, Маша і Ведмідь, Незнайко; малюнки для завдань: відеречка з прикладами, 2 кошика, зображення овочів та фруктів, коробочка з чарівними кубиками, заготовки кубиків, ножиці, клей, резинки, кольоровий папір.
Хід заняття
І. Організаційна частина
1. Привітання
- Добрий день, діти! У нас сьогодні незвичайне заняття. Ми відправимося в гості до країни Математики. Вона дуже цікава. Сподіваюся, вам сподобається. Але, щоб дібратися до неї необхідно виконати багато завдань. Ви готові?
А тепер давайте привітаємося один з одним. Поверніться до сусіда і привітайтеся, поверніться до сусіда з іншого боку і потисніть йому руку.
2. Повідомлення теми
І сувора, й солов’їна –
Математика-країна.
Праця тут іде завзята,
Вмій лиш спритно рахувати.
Бо без математики рахувать не зможем,
Ні країни Африки, ані власні гроші…
Листи не знайдуть більш свого адресата.
І в жмурки ніхто з нас не зможе пограти.
Сьогодні ми відправимось в країну Математику, де ви згадаєте відомі вам геометричні фігури, розв’яжете цікаві задачки, візьмете участь у веселих конкурсах. Готові? Тоді рушаймо!
ІІ. Основна частина
На початку нашого шляху нам на зустріч їде розгублена Ембер робокар.
Ембер швидко треба дістатися до лісу, щоб допомогти застряглому грузовику. А вона не може проїхати через те, що на дорозі глибокі ямки. Допоможемо їй?
А подивіться-но, хто нас зустрічає на порозі своєї домівки. Це ж Баба Капа і Шершуля. Шершуля зголоднів і Бабі Капі треба приготувати смачний обід. Та овочі і фрукти для компоту та борщу всі змішалися і немає часу все розібрати. Допоможемо Бабі Капі?
На галявинці по дорозі граються кошенята. Вони вам відомі? (Коржик, Карамелька і Компот) Котики пропонують вам розв’язати задачки, які їм не під силу. Допоможемо?
Скільки ніг у цієї тварини?
Біля останньої доріжки, яка проведе нас до воріт країни Математики чекає на нас Маша та Ведмідь. У дівчинки для вас є цікаве завдання. Любите відгадувати загадки?
5.Завдання від Незнайки
Біля воріт великої країни Математики зачекався нас Незнайко. Він знайшов чарівну коробочку, розкидав усе і не знає, як що з цим робити? Давайте поглянемо. (Вихователь відкриває чарівну коробочку, з якої вистрибують кубики).
Ваша іграшка готова.
ІІІ. Заключна частина
Ось і потрапили ми до незвіданої ще країни Математики. Сьогодні ви тільки на початку пізнання цієї країни. Ще багато чого нового, цікавого та дивовижного вам належить пізнати.
Чи цікаво було сьогодні?
В яку країну ще хотілося б вам помандрувати?
А на сьогодні наше заняття закінчено. До побачення!