Заняття «Виготовлення янгола»

Про матеріал
Тема: «Виготовлення янгола» Мета: Формувати нові знання, вміння і навички, ознайомити з технологією виготовлення іграшок з солоного тіста; активізувати творчу активність дітей; розвивати творчі здібності — спостережливість, відчуття масштабу, кольору, форми та пропорцій, художньо-образного сприйняття побаченого та його творчого відображення засобами мистецтва, варіативності та асоціативності; розвивати уяву, фантазію,увагу, аналітичне мислення,дрібну моторику; формувати естетичний смак; виховувати акуратність; активізу¬вати творчу ініціативу учнів, виховувати любов до народних традицій .
Перегляд файлу

ЗІНЬКІВСЬКА РАЙОННА СТАНЦІЯ ЮНИХ ТЕХНІКІВ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відкрите заняття

на тему:

«Виготовлення янгола»

 

(Моделювання іграшок сувенірів.)

Початковий рівень, перший рік навчання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20.12.2019, 1300-1500

Зіньківська районна станція юних техніків,

керівник гуртка

Ландик Майя Іванівна

 

 

 

 

 

 

Зіньків-2019


Тема:  «Виготовлення янгола»

Мета: Формувати нові знання, вміння і навички, ознайомити з технологією виготовлення іграшок з солоного тіста; активізувати творчу активність дітей; розвивати творчі здібності — спостережливість, відчуття масштабу, кольору, форми та пропорцій, художньо-образного сприйняття побаченого та його творчого відображення засобами мистецтва, варіативності та асоціативності; розвивати уяву, фантазію,увагу, аналітичне мислення,дрібну моторику; формувати естетичний смак; виховувати акуратність; активізу­вати творчу ініціативу учнів, виховувати любов до народних традицій .

Завдання: Виготовити іграшку -янгола.

Обладнання: Фарби (гуаш),  пензлики, солоне тісто або пластилін, зоровий ряд із тематичними зображеннями.

Тип заняття: заняття формування нових знань, умінь і навичок.

Форма заняття: групове.

Хід заняття

І. Організаційний момент

1) Привітання та перевірка присутніх

2) Перевірка готовності учнів до заняття

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Керівник гуртка: - Діти, скоро новорічні свята . В наших родинах є чудова традиція – прикрашати своє житло , щоб створити святковий настрій . Чим найчастіше прикрашають ялинку і інтер’єр ? 

Діти:- Іграшками.

Керівник гуртка: З яких матеріалів виготовлені сучасні іграшки ?

- А з яких матеріалів виготовляли раніше ?  

ІІІ. Постановка теми та мети заняття

Керівник гуртка: - Діти, сьогодні ми виготовимо іграшкового янгола з солоного тіста .

Збудилось небо, посміхнулось сонце,

І ангел твій постукав у віконце

Твій вірний ангел – він з небес спустився,

.Щоб спогад про цей день в душі лишився.

У кожного свій ангел є на небі,

Та на землі теж ангела нам треба,

Щоби крильми зміг в холод обійняти.

В важку хвилину руку нам подати…

Тих ангелів тобі хай не бракує,

Небесний хай від зла завжди рятує,

Земний же хай віддасть тобі всю ласку,

Життя хай перетворить в справжню казку.

 

- Що ви уявляли,коли слухали вірш ?

- Чому в народі любили іграшки у вигляді янголів?

- Яким ви уявляєте янгола?

 

ІV. Ознайомлення з новим матеріалом 

Розповідь вчителя

Сьогодні ми працюватимемо з новим для вас матеріалом солоним тістом. Цей матеріал має безліч переваг . Вироби з нього зберігаються дуже довго ,є міцними, їх можна прикрасити різним декором.

План роботи над виробом.

  1. Беремо солоне тісто.
  2.  Розкочуємо на пласкій дошці .
  3. За допомогою викрійки або самостійно викроюємо стекою тулуб, крила, голову, руки.
  4. З’єднуємо деталі.
  5. Декоруємо виріб за допомогою дрібних деталей .
  6. Розфарбовуємо янгола , залишаємо висихати.

 

 

V. Практична робота. Фізкультхвилинка. Питання до обговорення.

(Фізкультхвилинка виконується після певного етапу практичної роботи)

Переглянувши зоровий ряд із тематичними зображеннями учні приступають до роботи.

 Учитель допомагає учням проаналізувати правильність виконання виробу та випра­вити помилки, а також надає індивідуальну допомогу.

Під час виконання практичної роботи вчитель та учні обговорюють ряд питань:

  1. Розмір та об’єм фігурки .
  2. Стиль виробу .
  3. Можливість поєднання з текстильними матеріалами.
  4. Важливість оздоблення.
  5. Важливість охайності виконання роботи.
  6. Кольорове рішення.

VІ. Аналіз робіт та підбиття підсумків

Демонстрація та перегляд дитячих робіт з коментарями.

- Що нового ми сьогодні навчились?

- Чи під час даної роботи виникали у вас якісь труднощі?

- Що вдалося найкраще?. 

- Чи видно в малюнках,хто з дітей був уважний під час пояснення ?

 

doc
Додано
9 лютого 2023
Переглядів
306
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку