Заняття: "Як я дбаю про своє здоров*я"

Про матеріал
Ознайомити дітей з ознаками здоров’я та способами його збереження ; дати поняття про зміцнення здоров’я, дотримання правил особистої гігієни; виховувати бажання піклуватися про власне здоров’я, розвивати дбайливе ставлення до власного здоров’я.
Перегляд файлу

КЗО “ Магдалинівський навчально – реабілітаційний центр”ДОР”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема:

 

 

 

 

“ Як я дбаю про своє здоров’я ”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконала:

Синенко Наталія Володимирівна

 

 

 

 

 

Мета: Ознайомити дітей з ознаками здоров’я та способами його збереження ; дати

поняття про зміцнення здоров’я, дотримання правил особистої гігієни; виховувати

бажання піклуватися про власне здоров’я, розвивати дбайливе ставлення до власного

здоров’я.

Обладнання: демонстраційний матеріал «Сонечко» ,плакат з прислів’ями фішки для конкурсу.

Хід заняття

Добрий день, діти! Сьогодні у нас незвичайний виховна година. До нашого класу завітали гості привітайтеся будь-ласка до них.

- Доброго здоров’я!

Доброго здоров’я , діти .

доброго вам дня

хай вам ясно сонце світить у вікно щодня

хай сміється мирне небо і дивує світ

а Земля нехай дарує вам барвистий цвіт

бо здоров’я, любі діти, в світі головне

а здорових і веселих щастя не мине!

  •    А тема нашої виховної години «Як я дбаю про своє здоров’я»(запечатане на

дошці)

  •    Діти , а що на вашу думку, означає слово здоров’я?(звернення уваги на дошку де на дошці знаходиться коло на якому написане слово   Моє здоров’я, ми будемо створювати з коло сонечко додаватимемо промінчики)

 

Картинки по запросу сонечко здорового способу життя

 

  •       От ми з вами і розглянули основні складові здоров’я.

Найголовніше - це здоров’я. Здоров’я - це гарне самопочуття людини бадьорий настрій, гарний апетит, міцний сон. Людина сама відповідає за своє здоров’я і тільки вона сама може його зберегти.

Діти, так що ж для людини найдорожче?

(здоров’я ,коли здоровий легко долати перешкоди)

  •       А чи можливо купити здоров’я?

(Ні)

  •    Чому? Поясніть?
  • А як зберегти здоров’я?(дотримуватися розпорядку дня, правильно харчуватися)

(віршики):

Щоб міцне здоров’я мати
Треба добре - добре знати
Дітям правила прості,

Що за змістом золоті

Щоб нічого не боліло
Полюбити треба мило!

Часто й чисто руки мити
Та охайному ходити

Овочі та фрукти мити
Щоб ніколи не хворіти
Бо мікроби щохвилини
Так і липнуть до людини!

Тай волосся причесати,

Щоб красивий вигляд мати
А в кишені кожну днинку
Носову носить хустинку.

Щоб здоровим довго жити,

Воду слід усім любити,

Мило ,пасту ,гребінець
Будеш справжній молодець.

  • Молодці діти! А для того щоб нові знання засвоїлись краще давайте з вами пограємо в гру і перевіримо , які ви уважні.

(вікторина Здоров’я)


Вихователь роздає дітям прапорці в вигляді кленових листочків (червоні, зелені).

  •    Чи носимо носові хустини щодня?
  •       Не миємо руки з милом перед їжею?'"
  • Вечорі коли відвідуємо ванну кімнату, ми миємо ноги з милом і витираємо рушником?
  •    Не чистимо зуби зранку коли вмиваємось?
  •       Не розчісуємо волосся впродовж всього дня?
  •       Зрізаємо нігті на руках і ногах?
  •    Не миємо вуха під час вечірнього туалету?
  •    Носимо носові хустинки щодня?
  •       Миємо руки після відвідування туалету?
  •    Під час прогулянки на подвір’ї вживаємо немиті овочі та фрукти?
  •       Купаємося в забруднених річках і озерах?
  •    Вживаємо отруйні гриби?
  •       Не гладимо і не бавимося з безпритульними тваринами на подвір’ї?
  •       Вживаємо зіпсовані овочі і фрукти?
  •       Лягаємо віпочивати пізніше 21.00 годин?
  •       Молодці діти!
  • А як ви гадаєте, яким чином ви можете допомогти хворій дитині хлопчикові чи дівчинці?
  1.    Сидіти поряд з ним і зітхати;

Б) Дати грошей на нову іграшку;

  1.    Прийти до нього , допомогти йому в навчанні, погратися разом, послухати музику, почитати книгу.
  •    С такі діти, що хворіють від народження, я хочу розповісти вам одну історію:
  •    Жила була собі дівчинка. До неї потрапила чудова квіточка - семецвіточка. Чудовою вона була тому, що кожна пелюстка мала виконати одне бажання. Шість пелюсток дівчинка змарнувала на несерйозні бажання (звернути увагу на які?).А от сьому, останню, пелюстку дівчинка використала дуже розумно. Вона загадала, щоб хлопчик Вітя у якого хвора нога та рухався за допомогою ціпка,- одужав. Тепер вони граються разом.
  •    Діти а чи правильно вчинила дівчинка коли використала останню пелюстку?
  •    Чому?(тому що вона врятувала хлопчика від хвороби).
  •    Діти, а які ви знаєте прислів’я про здоров’я?

Здоров’я - всьому голова.

Веселий сміх - здоров’я.

Найбільше багатство здоров’я.

  • Діти, а як ви розумієте значення цього прислів’я ” Найбільше багатство здоров’я ’’(гроші можна заробить, а здоров’я ні. Ні за які гроші ти не купиш здоров’я.)
  • Вірно.
  • У кожного з вас є на парті монетки. За них ми можемо купити хліб, цукерки, але в жодному магазині ми не продається здоров’я. Тому, маючи здоров’я змалку, необхідно його берегти протягом всього життя.
  • І на при кінці нашої виховної години давайте і ще раз пригадаємо основні складові здоров’я: (повторення сонечка).

Діти ви сьогодні були молодці! А ці монетки нехай будуть вам маленькими сувенірами про нашу виховну годину.

Підрахуємо фішки і визначимо переможця за кількістю отриманих фішок.. Переможець отримує приз (зошит).

А інші а участь отримають вітаміни - яблучка.

  •    До побачення діти . До нових зустрічей.

 

docx
Додав(-ла)
Sinenko Natalija
Додано
5 жовтня 2021
Переглядів
4315
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку