Мета: закріплювати вміння дітей проводити прямі лінії зліва направо , згори вниз, перетинати їх, вчити розміщувати малюнок на смужці паперу , правильно тримати олівець , пензлик , ватну паличку. Ознайомити з українськими звичаями , українськими традиційними речами вжитку ; виховувати цікавість до народних рушників, любов до рідного краю та оберегів України .
Попередня робота: розглядання картин із зображенням українських побутових речей; читання художніх творів про рушник.
Матеріал: малюнки із зображенням калини, традиційна українська хата, рушника.
Наступна робота: закріплення знань дітей в робочому зошиті.
Хід заняття
< Психогімнастика “Ми - одна сім’я”
Діти утворюють коло.
В цій кімнаті ми - сім’я .
Раз , два , три! ( Плескають в долоні)
Ми і ви , і ти , і я .
Раз , два , три! ( Плескають в долоні)
Усміхнись тому , хто справа,
Усміхнись тому, хто зліва -
Ми одна сім’я.
Діти , ми сьогодні з вами на занятті будемо прикрашати - вишивати рушничок пензлем та фломастерами .
Діти , у кожного з вас на парті знаходяться аркуш паперу , погляньте там два рушнички, один рушничок ми розфарбуємо як вишитий, а інший як звичайний рушник - втирачик . Що ми витираємо таким рушником . На першому рушникові ми з вами методом штампування будемо малювати калину. А на другому , будемо вести прямі лінії. ( під музичний супровід)
Перш ніж розпочати давайте зробимо пальчикову фізхвилинку, щоб розімяти наші ручки .
Тож дивіться спочатку я покажу вам як викувати роботу , а потім ви самостійно .
З.Підсумок
- Молодці дуже гарні рушники вийшли.