Заняття ясельна група "Квадрат"

Про матеріал
Заняття з сенсорного розвитку для дітей ясельної групи на тему "Квадрат". З використанням різних ігор.
Перегляд файлу

                               Баштанський  ЗДО №2 Віночок

 

 

 

6 

 

 

 

 

 

 

                         

                                                      Ясельна група

 

 

                                                                                                               Вихователь:

                                                                                                                Гінжул Н.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема. Квадрат. Закріплення понять великий , малий.

Мета: закріплювати знання про квадрат та понять великий,малий ;вчити дітей визна-

          чати предмет за розміром; закріплювати назви кольорів: розвивати увагу, па-

          м ять мислення;виховувати інтерес до пізнання нового.

Матеріал: іграшка-зайчик,хатинка,дерева  ;морквинки з  картону,квадратики. лист;

                 музичний супровід.

 

                                         Хід  заняття

 

1.Сюрпизний момент.

(Стукають у двері. Листоноша з листом.)

Вихователь забирає листа і дякує листоноші.

Вихователь.

Ой,що це?(Лист.)

На яку фігурку схожий лист?(Квадрат.)

Що це у квадрата?(Кути.)

А це сторони, вони всі рівні.

Якого кольору квадрат?

Лист схожий на квадрат.(Дістаю листівку.)

А листівка на що схожа?(квадрат)

Який квадрат великий чи маленький?

Якого кольору?

Малята,хочете дізнатися ,що у цьому листі написано? Але ж ви ще не вмієте читати. Тоді я сама його прочитаю. Лист цей прийшов до нас із лісу,від Зайчика.

(Відкриваю лист читаю.)

 

«Дорогі малята,любі хлопчики й дівчатка.

Холодної зимової днини

Я святкую іменини.

Всіх вас до себе в гості

Хочу запросити,

Й чимось смачненьким пригостити.

Тож до лісу вирушайте,

До моєї хатинки завітайте.»

2.Мотивація.

Ну що. Вирушаємо до лісу до хатинки,щоб привітати Зайчика.

3.Основна частина.

- Діти,а що любить їсти Зайчик?

Так. Дуже полюбляє моркву. Ось у мене кошик. Ми можемо зібрати Зайчикові у подарунок морквинки й покласти їх у цей кошик. Гаразд.

Дидактична гра «Великий – малий».

Яка за розміром ця морквинка велика чи мала?(Велика.)

А ця ?(Маленька.)

Покладемо у кошик  тільки великі морквинки. Маленькі відкладемо окремо.

Вихователь.

Вирушаємо у подорож.

Погляньте ,малята, цей ліс,мабуть не простий. У ньому діються якісь дива.

Ой,хто це?(Білочка.)

Вона пропонує взяти Зайчикові подарунки.

Дидактична гра »Вибери подарунок схожий на квадрат.»

На столі лежать предмети-подарунки(книжечка,кубик..і т.д.)треба вибрати ті, які відповідають формі квадрата.

Покладемо в кошик..

Дякуємо білочці за пізнавальні подарунки.

Фізкультхвилинка

А ще вона пропонує трішечки погратися.

Що це?(Шишки).

Візьмемо їж в долоньки і виконаємо різні рухи.

Вихователь.

Йдемо далі. Малята. знову діються якісь дива. Мабуть,сердита хуртовина по лісу гуляла й наробила шкоди.

Що це таке довгої форми?(Доріжка)

Щоб потрапити до хатинки треба її відремонтувати.

А це що?(Квадратики.)

Їх треба вставити на свої місця.

Який це квадрат великий чи малий?

Якого кольору?(Діти називають всі кольори.)

Починаємо ремонтувати.

(Діти беруть по одному квадратику називають колір , розмір та вставляють.)

Вихователь. Молодці,ви впорались із цим завданням.

Але,ми повинні пройти по цій доріжці, щоб потрапити до  Зайчикової  хатинки.

(Підходимо до хатинки стукаємо в двері.)

Виходить Зайчик .

Вітаємо.

Добридень Зайчику. Вітаємо з Днем народження. Візьми подарунки від нас.

Зайчик

Дякую за подарунки. Пропоную посвяткувати і весело погратися.

Гра «Зайчик».

Зайчик

Дякую за розвагу і подарунки. І хочу вас пригостити смачненьким.(Дає печиво.)

(діти дякують.)

Зайчику ходімо з нами,разом посмакуємо.

Вихователь.

Давайте скажемо Зайчику на яку фігурку схоже печиво?(Квадрат.)

А квадратики іноді бувають смачненькими.

Підсумок.

Вирушаємо до групи по стежці через лісок.

Ось і закінчилась наша подорож. Тому зараз будемо сідати і смакувати печиво.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                 

docx
Додав(-ла)
Гінжул Наталія
Додано
20 лютого
Переглядів
158
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку