Заняття "Основні кольори"

Про матеріал
Заняття з сенсорного розвитку для ясельної групи ,через різні види розвивальних ігор.
Перегляд файлу

                   Баштанський    ЗДО№2 «Віночок»

6                            

 

 

 

 

 

 

 

       

                                Ясельна група

 

 

 

 

                                                                                       Вихователь ; Гінжул Н.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета. Розвивати    вміння   впізнавати  співвідносити  і

          називати  кольори( синій,жовтий);   закріплювати

          поняття» один – багато»;  розвивати  увагу, мову,

         мислення; виховувати  взаємоповагу  до  товари-

        шів.

Матеріал: кольорові кульки, стрічки, малюнок клоуна.

                      Хід  заняття

1.Сюрпизний момент.

Подивіться, хто  завітав?(Клоун).

Хоче  дізнатися  про різні  види  кольорів.

Що  приніс  із  собою?(різнокольорові  кубики)

ВИХОВАТЕЛЬ, Візьміть кульки.

1.Кульки піднімемо вгору.

  В  небо  синє  у блакить.

  Покружляємо, покружляємо.

2.Кульки  за спину  сховаємо.

Трішечки  пострибаємо.

 Ми  стрибаємо, як зайчата

 Дружно, весело,завзято.

2.Мотивація

Хочете погратися з кульками?

3.Робота над матеріалом.

ВИХОВАТЕЛЬ. Подивіться, якого кольору у вас куль-

ки

Давайте назвемо  кольори.(Діти називають та повторюють за вихователем.)

Скільки кульок у Сашка?(1)

А тепер витягнемо  ручки вперед і скажемо, скільки всього кульок?(Багато).

Дидактична гра «Моя  кулька».

Мета: розвивати  увагу, мислення.

 На стільчиках лежать кубики  синього та жовтого кольорів.

(Вихователь знаходиться біля першого стільчика.)

Скільки кубиків я тримаю?(1)

Який  колір у мене в руках?(Синій).

Підбіжіть до цього стільця в кого  в руках кульки синього кольору.

Скільки кубиків я тримаю?(1)

Який колір у мене в руках?(Жовтий)

Підбіжіть до цього стільчика в кого в руках кульки жовтого кольору.

Скільки  стало всього геометричних фігур?(багато).

Покладіть кульки  в корзинку.

ВИХОВАТЕЛЬ,Давайте подивимося ,який  сюрприз приготував нам ще клоун.

Що це ?(стрічки)

Скільки стрічок?(Багато).

Візьміть 1 стрічку.

 

Сашко, якого кольору у тебе стрічка?(Синього. Діти повторюють.)

Підніміть до гори руки в кого є стрічка синього кольору.

Марійка, якого кольору в тебе стрічка?(Жовтого)

Підніміть до гори  руки в кого є  стрічка жовтого кольору

Скільки їх?(Багато).

Підсумок.Клоуну дуже сподобалося у нас на занятті. Він  дякує за допомогу і говорить до побачення.

      

 

doc
Додав(-ла)
Гінжул Наталія
Додано
20 лютого
Переглядів
115
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку