Заняття з аплікації для молодшої групи "Листопад, листопад - зазирнув у ліс і сад"

Про матеріал
Заняття з аплікації молодша група "Листопад, листопад - зазирнув у ліс і сад" Програмовий зміст: вчити дітей викладати композицію з природного матеріалу; викликати інтерес до створення колективної композиції «Листопад»; закріпити знання ознак осінньої пори року; учити розкладати готові форми (листочки) різного кольору і різного розміру на блакитному тлі переміщувати в пошуку вдалого місця розташування та вчити акуратно приклеювати їх; пригадати з якого дерева листочки; розвивати відчуття форми, кольору та композиції, уяву, дрібну моторику пальців рук; виховувати інтерес до яскравих явищ природи, любов до природи.
Перегляд файлу

Відкрите заняття для батьків молодшої групи

Заняття з аплікації на тему: «Листопад, листопад – зазирнув у ліс і сад»  (колективна робота)

Програмовий зміст: вчити дітей викладати композицію з природного матеріалу; викликати інтерес до створення колективної композиції «Листопад»; закріпити знання ознак осінньої пори року; учити розкладати готові форми (листочки) різного кольору і різного розміру на блакитному тлі переміщувати в пошуку вдалого місця розташування та вчити акуратно приклеювати їх; пригадати з якого дерева листочки; розвивати відчуття форми, кольору та композиції, уяву, дрібну моторику пальців рук; виховувати інтерес до яскравих явищ природи, любов до природи.

Матеріали: листя берези, намальована береза на ватмані, клей, вірші

Хід заняття:

  1.                Організаційний момент

Дітки, давайте утворимо коло узявшись за руки.

 

Психогімнастика

Моя посмішка весела,

Моя посмішка чарівна.

Ось, тримай і ти її.

Посміхнися і рости.

Діти у колі передають один одному посмішки.

 

II. Основна частина

  1. Читання вірша А. Житкевича «Листопад»

Осінь, осінь, листопад,
Жовте листя стелить сад,
За моря в краї далекі
Відлетіли вже лелеки.
Хмари небо затягли,
Вітер віє з-за гори,
Ходить осінь листопадом,
Жовте листя стелить садом.

  •                   Про що розповідається в цьому вірші?
  •                   Якого кольору стало листя?
  •                   Куди відлетіли птахи?
  •                   Як називається ця пора року?

 

Мотивація

Сьогодні Осінь завітала до нас у гості.

(Вихователь під спокійну музику вносить ляльку Осінь)

Осінь принесла букетик з листочків і пропонує вам уявити себе осінніми листочками.

 

Оздоровча хвилинка «Я – листочок»

Я - маленький, осінній листочок (діти тримають у руках листочки). Мене весело колише вітерець (повільні нахили вліво, вправо) і я злітаю (повільні помахи руками). Як хороше над землею (кружляння). Коли втомлюся, відпочину (діти присідають і заплющують очі).

 

  1.               Колективна композиція

Свою роботу Осінь вже виконала, ось подивіться, яку гарну композицію вона виготовила.

Вихователь демонструє зразок

  •                   Що ви бачите на картині? (дерево)
  •                   Чи є на гілочках листочки? (ні)
  •                   Як ви гадаєте, де вони поділися? (обпадають)
  •                   Правильно, обпадають. Це явище називається – листопад. Ви бачили як листочки падають з дерев?
  •                   Якого кольору листочки, які вже опали з дерев?
  •                   Погляньте, листочки є і вгорі на гілочках, вони кружляють у повітрі, і падають на землю.

Для початку пригадаємо правила роботи з клеєм.

  1.     Чим треба наносити клей? (пензликом)
  2.     Чи можна мазати клеєм одяг свій або товариша? (ні)
  3.     Чим ми притискаємо елементи аплікації та витираємо ручки? (серветками)
  4.     Що треба зробити після закінчення роботи з клеєм? (закрити баночку з клеєм)
  •         А зараз підготуймо наші ручки до роботи.
  •          

Пальчикова гімнастика

Діти по лісі ходили.

І не їли, і не пили.

Тільки так робили:

Відпочивали, ( гойдають долоньками по столу)

Танцювали, ( пальчики по столу танцюють)

Листочки збирали, ( смикають за кожен пальчик)

У букети складали, ( кожним пальчиком стукають по долоні)

Обнімалися, (долоньки разом перехрещують пальчики)

До роботи бралися ( труть долоньками одна об одну.)

Бачите, на наших деревах немає листочків. Ми з вами повинні зобразити листопад. Для цього треба наклеїти листочки на гілочки дерев, між землею і гілками дерев – у повітрі, на землі. Беремо листочок, намазуємо його клеєм і приклеюємо. Ось так.

 

Вихователь показує і коментує процес виконання аплікації

  •                                           А зараз ви дітки спробуйте.
  •                                            

Діти виконують аплікацію під мелодію А. Вівальді «Осінь»

 

Фізкультхвилинка «Ми – будемо листочками»

Ми, листочки осінні,

На гілочках сиділи.

Дмухнув вітер – полетіли

І на землю сіли.

Вітер знову набіг

І листочки всі підняв,

Повертів їх, покрутив

І на землю опустив.

 

Слухання звуку шурхання листочків

Закрийте очі і послухайте звук. Здогадайтеся, що це? (звук листочків)

 

ІІІ. Підсумок

  •         Молодці, малята! Подивіться які гарні роботи ви створили!
  •         Яку пору року ви зобразили на своїх картинах?
  •         Чи сподобалося вам працювати з осінніми листочками?
  •         Нашій гості Осені теж дуже сподобалися ваші картини. На згадку про себе вона хоче подарувати вам ось такі гарні листочки.
  •         Осінь прощається з вами, адже їй пора до лісу, допомогти звірятам підготуватися до зими. Тож попрощаймося з нею, скажімо: До побачення!
  •         Гадаю треба організувати виставку ваших робіт у нашій роздягальні, щоб ваші мами й тата теж могли ними помилуватися.

Вихователь виставляє роботи, заняття закінчується.

 

docx
Додано
22 травня 2020
Переглядів
5767
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку