Заняття з аплікації "Сніжинкка"

Про матеріал
Заняття з образотворчого мистецтва для дітей з особливими освітніми потребами з інтелектуальними порушеннями
Перегляд файлу

Творча майстерня

Аплікація «Сніжинка»

 

Мета: навчити дітей нової техніки в аплікації, вдосконалювати вміння охайно працювати з клеєм ПВА, розвивати уміння створювати візерунок, не виходячи за межі трафарету, тренувати дрібну моторику, продовжувати знайомити дітей з порами року та їх ознаками, виховувати охайність, посидючість, взаємодопомогу, створювати умови для позитивної налаштованості на роботу та мистецького самовираження.

 

Обладнання: картки з зображенням сніжинки, проліска, осіннього листя, соняха; зразки готових виробів, вологі серветки; для кожної дитини – клейонка  40*20 см, трафарет сніжинки розмір А5 у мультифлорі, клей ПВА, пляшечка з блискітками, смужка паперу.

 

Хід заняття

Дидактична гра «Символи пір року»

Вихователь по черзі показує дітям картки з зображенням проліска, квітучого соняха, жовтого листя, сніжинки із запитанням «Якої пори року стосується ця картинка?»

  •  Яка зараз пора року?
  •  Чим вам подобається зима?

Вірші про зиму (декламують учні)

 

Мотивація

- Подивіться на ці картки, що на них зображено? (вихователь показує картку з зображенням сніжинки та трафарет сніжинки). Вірно, це сніжинки. Вони схожі між собою і в той же час різні. Чим вони відрізняються? (одна кольорова, гарна, прикрашена, нагадує нам свято, яке ми святкуємо взимку, яке чекають і дорослі і діти  - Новий рік. А інша сніжинка? Проста, не кольорова, не виглядає святково).

Але ми можемо її змінити, побудемо сьогодні чарівниками, попрацюємо у справжній «Майстерні сніжинок». Зробимо ці сніжинки незвичайними, гарними. щоб усі милувалися їх красою.

Підготуємо наші пальчики до відповідальної роботи.

 

Розминка для рук «Солимо капусту»

Ми капусту ріжем, ріжем,

Ми капусту солим, солим,

Ми капусту трем, трем,

Ми капусту жмем, жмем.

(Діти імітують рухи)

 

Практична робота

 

1. Покладіть перед собою трафарет.

 

2. По контурах сніжинки нанести клей ПВА так, щоб не виходити за межі трафарету. Шар клею не повинен бути надто тоненьким, клей наносити рівномірно, не давити на пляшечку, не піднімати трафарет, щоб клей не розтікався.

 

Щоб ми могли далі чаклувати над нашими сніжинками нам треба перепочити та трішки розім’ятися!

Фізкультхвилинка «Сніговик»

Сніговик собі стояв, (потягування вгору)

Раптом сніговик упав, (присідання)

Ти до нього підбіжи (біг на місці)

І йому допоможи! (імітація скачування снігових куль)

 

Тепер ми готові продовжити роботу, зараз наші сніжинки стануть чарівним!

 

3. Зверху сніжинку притрусити блискітками, попередньо насипавши їх з пляшечки у паперовий «жолобок».

 

4. Залишити для висихання до ранку.

 

Підсумок заняття

Сьогодні ви всі старанно працювали, були справжніми чарівниками. Наші сніжинки ми залишимо до завтра, щоб вони висохли. А завтра нас чекає не менш цікава робота – ми прикрасимо вікно нашими сніжинками, будемо ними милуватися!

Дякую вам за роботу! 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Ковальчук Алла
Додано
8 січня 2020
Переглядів
1769
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку