Заняття з фізкультури "У пошуках друзів"

Про матеріал

Фізкультурна казка для старших дошкільників з використанням здоров'язберігаючих технологій, а саме: фітболгімнастики та елементів ігрового стретчингу.

Перегляд файлу

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\1362124680_9.jpeg                                 

 

 

 

                     

 

                   

 

 

 

 

 

 

 

 

                 «

         «У  ПОШУКАХ ДРУЗІВ »

  (Фізкультурна казка з елементами  стретчингу

 та  фітбол - гімнастики  для дітей старшого дошкільного віку )

        

                                                                        ІНСТРУКТОР З ФІЗКУЛЬТУРИ

                                                                                               ПАЩЕНКО Л.В.

                                                                                              ЗДО №7 «Казка»

                                                                                               м. Скадовськ

 

Мета. Зміцнювати м’язи хребта шляхом виконання вправ на фітболах;  вчити під час ходьби зберігати правильну поставу;                                           працювати над правильним виконанням вправ, які фізіологічно               впливають на організм дитини, формують фізичні якості у дітей;                             зміцнювати  і розвивати  різні групи м’язів: тазового поясу, стегон та                   

          стоп ніг; вправляти під час виконання прав на рівновагу та  координацію рухів;                                                                                                                 формувати і виховувати у дітей бажання піклуватись про своє здоров’я               та здоровий спосіб життя.

Попередня робота. Розучування вправ на фітболах та вправ ігрового стретчингу.

Обладнання :  мультимедійна презентація, килимки на кожну дитину, фітбол -м’ячі  по кількості дітей, музичні фонограми до кожної вправи.

                                             Хід заняття.  

Діти заходять в зал і стають у коло.

Інструктор. Добрий день! Діти,  у вас є друзі? І в мене є. А от я знаю казку про Ведмедика, в якого зовсім не було друзів. Але  він дуже хотів їх знайти.  Хочете послухати? Тоді вирушаємо у казку!

Раз ,два, не лінуйся і в колону всі шикуйся!

І. Вступна частина.  

Фонограма «Ми збираємось в похід».

1. Різновиди ходьби з рухами рук за текстом пісні.

2. Вправа на дихання «Чисте  і свіже повітря».

(Після вправ діти беруть м’ячі - фітболи і  розміщуються на індивідуальних килимках.)

ІІ. Основна частина.

Інструктор. Ось і прийшли ми з вами у казковий ліс де живе наш Ведмедик. Був ранок, і Ведмедик ще спав, коли з-за  високих крон дерев вийшло сонце)

 

  1. Вправа «Сходить сонце»

В. п. –о. с., м’яч тримати в обох руках спереду .

1 – підняти м’яч угору.

2-  опустити у в. п. Повторити вправу 4-6 разів.

Сонячні промінці розбудили Ведмедика,торкнувшись його мокрого носика і змусили його  солодко потягнутися.

  1.          Вправа «Ведмедик потягується»

В. п. –лежачи на спині на м’ячі , ноги в сторони, руки вздовж м’яча .

1- руки розвести в сторони, одночасно піднімаючи голову.

2-повернутись у в. п . Повторити вправу 4-6 разів.

Ведмедик вирішив поснідати і викотив  із барлоги діжку з медом.

  1.               Вправ «Ведмедик котить діжку з медом»

 В.п. – ноги на ширині плечей, руки лежать на поверхні м’яча .

1-4- прокочувати обома руками якнайдалі м’яч вперед, залишаючи при цьому ноги нерухомими зробити пружні прогинання.

5-8- прокочувати м’яч у в. п. Повторити вправу 4 рази.

Меду в діжці було так багато, що Ведмедику захотілося з кимось поділитися. І тут він зрозумів, що ділитися йому ні з ким. У нього зовсім не було друзів. Він засмутився, а потім вирішив пошукати собі друзів у лісі. І вирушив у дорогу, взявши із собою діжку з медом.

  1. Вправа  «Ведмедик іде по лісу»

В. п. -  м’яч  тримати в  обох руках перед собою. Ходьба по колу навкруг килимка  як «клишоногий ведмедик». (30 - 40 с.)

Вийшов Ведмедик на зелену галявину, і побачив , що на кущику барбарису сиділа зелена Гусениця. Вона грілася на сонечку.

  1. Вправа «Гусениця»

В. п. – лежачи на фітболі на животі, упор руками об підлогу, ноги прямі.

1-4- просуватися вперед на м’ячі.

5-8 – просуватися назад у в. п.  Вправу повторити 6-8 разів.

Ведмедик пригостив свою нову знайому медом і запропонував їй  дружбу. Гусениці теж було приємно поспілкуватися з Ведмедиком. Попрощавшись із новою подружкою, він продовжив свою подорож , адже меду в діжці було ще так багато… Ведмедик прийшов на квітковий лужок. Там було дуже багато різних квітів, а метеликів там було ще більше.

  1. Вправа «Метелик»

В.п. – сісти на підлогу в позу прямого кута, зігнути ноги в колінах, з’єднати стопи, коліна розвести, руки на колінах.

1 – опустити розвернуті коліна до підлоги повільно натискуючи на них руками, затриматись якийсь час.

2 – в. п .  Повторити вправу 6-8 разів.

Вони перелітали з квітки на квітку, з квітки на квітку…,Ведмедик теж грався з ними.

  1. Вправа «З квітки на квітку»

В. п. – сидячі верхи на м’ячі триматися за ріжки.                                Стрибати  по колу з одного килимка на інший, зупиняючись на кожному килимку і змахуючи руками-крилами.(4 стрибка – 4 змаха).

Ведмежатку ще ніколи не було так весело. Він пригостив своїх нових друзів медком та і сам вирішив підкріпитися.

  1. «Ведмежатко ласує медом»

 

В. п.- о. с. ноги разом, руки зжаті в кулачки.

1-4-приставні кроки навколо фітболу вправо , нахиляючись і впираючись

       руками в м’яч. (ніби дістає мед із діжки).

5-8-те саме вліво. Повторити по 2 рази в кожну сторону.

Пообідавши  Ведмедик вирушив до річки, попити водички. Вода  була така смачна і холодна , що ведмедик не помітив як намочив навіть лапки. Довелося сушити їх . він  зручно влаштувався на зеленій травичці, а лапки виставив на кругленький камінець, щоб швидше висохли на сонечку.

  1. Вправа «Сушимо лапки»

 

В. п. –лежачи на спині, руки за головою, ноги рівні покласти на  

           фітбол ,торкаючись його носками.

 

1-4-    ступнями ніг підкотити  м’яч до себе .

5-8-    ступнями відкотити м’яч від себе, вирівнюючи ноги.

          Вправу повторити 4 рази.

 

Ведмедик став озиратися навкруги у пошуках нових знайомств.

  1. Вправа. «Ведмедик шукає друзів»

 

В. п.- сидіти на підлозі, ноги широко розведені в сторони, м’яч між ногами, руки покласти на м’яч.

1- поворот вправо, праву руку відвести назад.

2-повернутись у в. п.

3-4-те саме вліво.  Повторити вправу по 4 рази в кожну сторону.

Аж ось він побачив мурашник, біля якого старанно працювали мурахи-будівельники. Вони дуже дружно і завзято виконували свою роботу.

  1. Вправа «Мурашки-будівельники»

 

В. п. –лежачи на спині, м’яч тримати за головою.

1-  одночасно підняти руки  і ноги вгору. Передати  м’яч з рук в стопи ніг.

2- опустити ноги з м’ячем  на підлогу. Руки покласти рівно за головою.

3- так само повернутись у в. п.

Ведмедик запропонував  свою дружбу мурашкам, але вони були такі зайняті, що навіть не звертали на нього уваги.                                                                На сусідньому камінчику сиділа зелена жабка і спостерігала за кумедним Ведмежатком.

  1. Вправа «Жабка».

В. п. – сидіти на фітболі , ноги нарізно, руки, зігнуті в ліктях, підняти вгору.

Похитування на м’ячі вправо-вліво. Повторити 6-8 разів в кожну сторону.

Ведмедик хотів пригостити свою нову подружку медком, але діжка була порожня. Жабка стрибнула з камінчика у воду, навіть не попрощавшись із ним. Раптом з води визирнула золота рибка.

13. Вправа «Рибка»

В. п. – лежачи на животі, упор на руках , ноги лежать на підлозі.

1-підняти верхню частину тулуба, тримаючись на руках.

2- опустити  тулуб у в. п.,одночасно піднімаючи зігнуті в колінах ноги.

Вправу повторити 4-6 разів.

Ведмежатко запропонувало свою дружбу золотій рибці, та вона пірнула глибоко у річку, нічого йому не відповівши.

Ведмедик дуже був втомлений і вирішив трішки відпочити і послухати спів пташок. погрітися під промінцями теплого сонечка…

  1. Релаксація.

В. п. - Лежачи на килимку на спині , руки за головою, очі заплющити. Легенько повертатися з боку на бік. Розслабитися.

 Аж тут почув знайомий голос: «Ведмежатко! Де ти ,мій маленький?» 

Інструктор. Як ви гадаєте, чий голос почув Ведмедик? (Відповіді дітей).

Так, діти, це був голос його мами Ведмедиці.  Він  дуже зрадів своїй матусі і швидко  побіг їй назустріч.

ІІІ. Заключна частина.

Легкий біг по колу у чергуванні з ходьбою. 2 хв.

Інструктор. Діти , якщо вам сподобалася моя казочка, прошу поплескати в долоні, а якщо ні – потупати ногами. (дії дітей).

 Але на цьому казка не закінчується. Адже  нових друзів можна зустрічати кожного дня. Тож  я пропоную   придумати продовження цієї казки. Ви згодні?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Пащенко Лариса
Додано
31 березня 2020
Переглядів
2663
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку