Заняття з художньо-естетичної діяльності на тему: Нетрадиційна техніка – відбиток поролоновою губкою «Музичний кіт».
Мета: закріпити навички малювання нетрадиційною технікою – відбиток поролоновою губкою,що дозволяє найбільш яскраво передати зображувальний об’ект, характерну фактурність його зовнішнього вигляду (обсяг,пухнастість); розширювати знання про домашніх тварин,прищеплювати любов до них; розвивати творчу уяву дітей, створювати умови для розвитку творчих здібностей; виховувати акуратність під час роботи.
Матеріал для роботи: фарба гуаш, кисті, поролонові губки, серветки, альбомний аркуш із заздалегідь намальованим силуетом кота і проведеною лінією 8 см від краю, вода.
Хід заняття
Вихователь читає загадку.
У порога плаче,
кігтики ховає.
Тихо в кімнату увійде
Замурличе,заспіває. (Кіт)
У групу заходе дитина у костюмі кота в руках тримаючи піаніно.
Грає на ньому.
Кіт:
Я маленький сірий котик,
мама зве мене Муркотик,
а на вулиці дівчатка звуть мене Муркою.
Всі зі мною люблять грати ,
коли вийду я із хати,
мушу бігати, стрибати
спинку гнучно випинати.
а мені лиш на віконці
спати, де гріє ніжне сонце
й жовтим зайчиком стрибає
по мені,а я – дрімаю…
У звірів 4 лапи
(Піднімаємо і опускаємо 4 пальця на руках)
Кігті можуть подряпати
(зображують кігтики)
Чи не особа у них, а мордочка
(пальці з’єднати в кулю. Наближують)
Хвіст, вуса, а носик мокренький
(«хвиля», вуса показати, носик обвести)
І звичайно, вушка!
Тільки на маківці.
(показати руками).
Вихователь звертає увагу дітей на предмети які на столі, що будемо використовувати під час заняття та пояснює послідовність виконання роботи.
Діти шикуються в коло, вибирається два учасники – «мишка», «котик». Взявшись за руки,йдуть по колу, «мишка» знаходиться в центрі кола, «котик» йде за колом в протилежну сторону і співає пісеньку:
«Я - котик музичний, граю і співаю,
Послухайте ви пісеньку,
Мяу, мяу, мяу, мяу – ось пісенька моя.
Вона про солодких мишок, люблю їх дуже я!»
Після цих слів зупиняється коло, що грають піднімають руки вгору, «мишка»вискакує з кола і біжить по колу, «котик» її наздоганяє. Зміна учасників. Гра повторюється 2-3 рази.
Діти продовжують роботу – прорисовують всі частини тіла котика (очі, щічки,ніс вуса).