Заняття з художньо-естетичної діяльності на тему: Нетрадиційна техніка – відбиток поролоновою губкою «Музичний кіт».

Про матеріал
Мета: закріпити навички малювання нетрадиційною технікою – відбиток поролоновою губкою,що дозволяє найбільш яскраво передати зображувальний об’ект, характерну фактурність його зовнішнього вигляду (обсяг,пухнастість); розширювати знання про домашніх тварин,прищеплювати любов до них; розвивати творчу уяву дітей, створювати умови для розвитку творчих здібностей; виховувати акуратність під час роботи.
Перегляд файлу

Заняття з художньо-естетичної діяльності на тему:  Нетрадиційна техніка – відбиток поролоновою губкою «Музичний кіт».

Мета: закріпити навички малювання нетрадиційною технікою – відбиток поролоновою губкою,що дозволяє найбільш яскраво передати зображувальний об’ект, характерну фактурність його зовнішнього вигляду (обсяг,пухнастість); розширювати знання про домашніх тварин,прищеплювати любов до них; розвивати творчу уяву дітей, створювати умови для розвитку творчих здібностей; виховувати акуратність під час роботи.

Матеріал для роботи: фарба гуаш, кисті, поролонові губки, серветки, альбомний аркуш із заздалегідь намальованим силуетом кота і проведеною лінією 8 см від краю, вода.

Хід заняття

  1. Організаційний момент.

Вихователь читає загадку.

У порога плаче,

кігтики ховає.

Тихо в кімнату увійде

Замурличе,заспіває.    (Кіт)

  • Правильно, це кіт!

У групу заходе дитина у костюмі кота в руках тримаючи піаніно.

Грає на ньому.

Кіт:

Я маленький сірий котик,

мама зве мене Муркотик,

а на вулиці дівчатка звуть мене Муркою.

Всі зі мною люблять грати ,

коли вийду я із хати,

мушу бігати, стрибати

спинку гнучно випинати.

а мені лиш на віконці

спати, де гріє ніжне сонце

й жовтим зайчиком стрибає

 по мені,а я – дрімаю…

  1. Бесіда.
  • Чи є у вас вдома котики?
  • Як їх звуть?
  • Що вони люблять їсти?
  • Якого кольору у них шерсть?
  1. Пальчикова гімнастика «Кошенята».

У звірів 4 лапи

(Піднімаємо і опускаємо 4 пальця на руках)

Кігті можуть подряпати

(зображують кігтики)

Чи не особа у них, а мордочка

(пальці з’єднати  в кулю. Наближують)

Хвіст, вуса, а носик мокренький

(«хвиля», вуса показати, носик обвести)

І звичайно, вушка!

Тільки на маківці.

(показати руками).

  1. Показ та пояснення.

Вихователь звертає увагу дітей на предмети які  на столі, що будемо використовувати під час заняття та пояснює послідовність виконання роботи.

  1. Самостійна робота дітей.
  2. Гра – фізминутка «Музичний котик».

Діти шикуються в коло, вибирається два учасники – «мишка», «котик». Взявшись за руки,йдуть по колу, «мишка» знаходиться в центрі кола, «котик» йде за колом в протилежну сторону і співає пісеньку:

«Я - котик музичний, граю і співаю,

Послухайте ви пісеньку,

Мяу, мяу, мяу, мяу – ось пісенька моя.

Вона про солодких мишок, люблю їх дуже я!»

Після цих слів зупиняється коло, що грають піднімають  руки вгору, «мишка»вискакує з кола і біжить  по колу, «котик» її наздоганяє. Зміна учасників. Гра повторюється 2-3 рази.

Діти продовжують роботу – прорисовують всі частини тіла котика (очі, щічки,ніс вуса).

  1. Виставка дитячих робіт. Аналіз.
  • Подивіться, які гарні музичні котики у вас вийшли. У них різний характер і колір, різний настрій. Давайте придумаємо їм клички.


 

 

docx
Додано
25 листопада 2021
Переглядів
1352
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку