Конспект заняття для дітей середньої групи
Вид заняття Художня праця
Тема "Літачок"
Програмовий зміст. Навчити дітей складати літачок з паперу, виконувати свою роботу акуратно, до кінця. Розвтвпти мілку моторику рук, уважність, естетичний смак. Виховувати працьовитість, барежливе ставлення до своїх виробів.
Иатеріали та обладнання: готовий виріб "літачок", поетапно складені фігури для літачка, художня література (загадки).
Хід заняття
I Організація дітей за столами
-Доброго дня, діти! Скажіть, хто на якому транспорті приїхав до дитячого садка? (На велосипеді, на машині, та ін)
- Які види транспорту ви іще знаєте? (Поїзд, автобус, літак та ін)
-Молодці діти, ви такі розумні! А зараз відгадайте загадки про один із видів транспорту.
Загадування загадок
***
В синім небі поолітаю,
Швидкість я велику маю.
Два крила, хоча не пта,
Називаюсь я… (Літак)
***
Ось залізна птиця,
З небом хоче злиться.
Що за дивний чудо птах?
Називається…(Літак)
-Так, правильно - це літак. Хтось із вас літав на літаку? (Ні)
-Діти, ми сьогодні з вами політаємо на літаку, але для цього потрібно спочатку його змайструвати(зробити).
II Основна частина
Показ готового виробу
-Ось такий літак має вийти у вас. Він зроблентй методом складання навпіл.
-З чого він виготовлений? (З паперу)
-З яких частин він складається? (Корпус і крила)
-А щоб у вас вийшов такий гарний літак, я зараз покажу як його робити.
Показ і пояснення етапів роботи
-Беремо аркуш паперу. Подивіться якої форми я взяла аркуш? (Прямокутної)
-Згинаєио його навпіл, щоб визначити середтну.
-Згинаємо правий верхній кут до середини, так само згинаємо лівий верхній кут.
-Згинаємо праву сторону до середини навпіл, так само згинаємо і ліву сторону.
-Тепер акуратно, за центральною складкою згинпємо наш виріб навпіл.
-Згинаємо верхню сторону навпіл. Перевертаємо виріб і так само згинаємо іншу сторону.
-Таким чином у нас виходить дуже гарний літачок. Ним можна гратися зі своїми друзями.
-У вас всих золоті руки. Я зараз вам роздам по аркушу паперу, а ви постарайтесь, щоб потім ваш літачок гарно літав.
Самостійна робота дітей
Керівництво вихователя: заохочення, нагадування, частковий показ, допомога при необхідності, індивідуальна оцінка, використання художнього слова.
III Заключна частина
У всих вийшли гарні літачки. Ви сьогодні створили іграшки для себе. Тепем ви можете гратись виробом, створили своїми руками.
-З чого ви зробили свої літачки? (З прямокутного аркуша паперу)
-Яким способом ви його складали? (Складання навпіл)
-Мкажіть, ви старались, коли робили свій літак?
-Тож треба берегти їх, і не тільки їх, а й усі речі потрібно берегти, адже ті люди (майстри) що робили іх, таж дуже старались, для того щоб ви могли ними користувались.