Заняття з конструювання для дітей раннього віку життя на тему "Дім для Нюши"

Про матеріал
ознайомити дітей з будівельним матеріалом, зацікавити ним, показати який він яскравий, барвистий; пояснити поняття форма, колір, розмір; заохочувати бавитися будівельним матеріалом, вчити будувати з нього споруди, а після гри – складати на місце; учити виконувати вказівки дорослих; викликати у дітей позитивні емоції; розвивати творчість, уяву.
Перегляд файлу

 

Конструювання для дітей раннього дошкільного віку

Тема: Дім для Нюши.

( Будівельний матеріал).

Програмовий зміст: ознайомити дітей з будівельним матеріалом, зацікавити ним, показати який він яскравий, барвистий; пояснити поняття форма, колір, розмір; заохочувати бавитися будівельним матеріалом, вчити будувати з нього споруди, а після гри – складати на місце; учити виконувати вказівки дорослих; викликати у дітей позитивні емоції; розвивати творчість, уяву.

Обладнання: кубики, цеглинки, пластини, піраміди, іграшки смішарики, велика вантажна машина.

Художнє слово: вірш В. Паронової «Кубики»

Хід заняття

І. Організаційний момент. Створення позитивного настрою.

- Доброго ранку, малята,

Любі хлопчики й дівчатка!

Ви сьогодні встали рано,

Мами вбрали вас аг гарно!

Покажіть де ваші ніжки

Що стрибають по доріжкам?!

А де, дітки, ваші ручки?

Ваші ротики-чомучки?

Очі дивляться навкруг,

Добре чує пара вух.

  • Малята, а чи чують ваші вушка як щось сигналить? Що це може бути?
  • Погляньте, це приїхала велика вантажна машина.  Ви бачите хто за кермом?  Так, це Нюша із мультфільму «Смішарики» . Давайте подивимося що вона привезла.

ІІ. Мотивація.

  • Це – будівельний матеріал. Ось це – цеглинки, бруски, кубики, пластини (показує вихователь) Бачите, всі вони різного розміру, кольору, форми. Розкажіть, які кольори ви тут бачите? (відповіді дітей)
  • А ось ця цеглинка яка за розміром? А цей брусок? (відповіді дітей)
  • Діти, а як ви гадаєте, що можна робити з цим матеріалом? (відповіді дітей)
  • Ось послухайте вірш, про те, що можна робити з кубиків.

Кубики.

З кубиків будую дім –

Лялька буде жити в нім.

Стіл зроблю, диван і ліжко,

Рівно викладу доріжку.

                                         В. Паронова

  • Малята, Нюша також  хоче побудувати для себе і своїх друзів смішариків будиночки, але не знає з чого почати. Давайте ми їй в цьому допоможемо!
  • Але спочатку підготуємо наші ручки  до роботи.

Рухлива гра.

Будували ми будинки

(постувати долоньками об стіл)

Ставили рівненькі стінки

(руки рівно перед собою, долоні пальцями вверх)

Будували дах вгорі

(зімкнути руки над головою «будиночком»)

На потіху дітворі!

(поплескати в долоні)

 

 

ІІІ. Продуктивна діяльність.

  • Для початку візьміть пластину. Якої вона форми? (квадрат) Це буде підлога будиночка.  Кладіть її на стіл. А як ви гадаєте, діти,  з чого можна побудувати стіни?
  • Правильно, із цеглинок. Для цього треба викласти цеглинки по периметру нашої підлоги. Ось так, один ряд, потім ще один, іще…

Вихователь слідкує щоб діти справилися із завданням, за потреби допомагає.

  • Дах будинку можна зробити із пластини, ось так. Але тоді дім буде схожий на великий кубик. Краще використаємо ось таку піраміду.  Тепер це справжній будинок.

ІV. Підсумок.

  • Погляньте, які гарні будиночки ви збудували. Тепер не тільки Нюші, а й всім іншим смішарикам є де жити. Погляньте, Нюша запросила усіх своїх друзів.

Заняття закінчується, вихователь пропонує дітям погратися з будиночками та смішариками.

(можуть бути будь-які мультиплікаційні або казкові герої)

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Булавина Татьяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 лютого 2021
Переглядів
3708
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку