Заняття з LEGO цеглинками на тему: « Круглячок та Вухастик ».

Про матеріал
Освітні завдання: розширювати та уточнювати знання дітей про конструктор LEGO та мешканців тваринного світу; заохочувати до створення власних образів та втілення задуманого за допомогою конструктора; розвивати мову, мовлення, пам'ять, мислення, увагу, пробудження інтересів до нового, біг у розтіч з ловінням. виховання кмітливості, уваги, швидкої орієнтації в просторі, спритності.
Перегляд файлу

Заняття з LEGO цеглинками на тему:

      « Круглячок та  Вухастик ».

                   (старша група)   м. Прилуки     2020 рік

Освітні завдання: розширювати та уточнювати знання дітей про конструктор LEGO та мешканців тваринного світу; заохочувати до створення власних образів та втілення задуманого за допомогою конструктора;

розвивати мову, мовлення, пам'ять, мислення, увагу, пробудження інтересів до нового, біг у розтіч з ловінням. виховання кмітливості, уваги, швидкої орієнтації в просторі, спритності.

Матеріал: відео-ролик оповідання про дружбу, атрибути до гри: «Їжак та миші», конструктор LEGO, загадка про Їжачка, набори 6 цеглинок LEGO, сухе листя, 6 аркушів картону відповідно до кольору цеглинок, зразок Їжачка, Зайчика, ноутбук.

 

                  Перебіг проведення:

     Організаційний момент.

              Підійшли усі до мене,

              буде гра у нас весела.

              Про листочки та звірят,

               і допитливих малят.

 Гра: «Лабіринт!» (заздалегідь обираю галявину де багато опалого листя, розгрібаю її з боків так, щоб вийшли кордони лабіринту. Тепер шукаємо правильну дорогу!)

Гра: «Полювання на кольори LEGO»

( вибираю 6 аркушів кольорового картону і по 10 елементів LEGO, які відповідають кожному кольору. Сховала  всі елементи LEGO на території майданчика, і поклала кольоровий картон біля себе на певній відстані одне від одного. Запускаю годинник, і діти, розпочнуть полювання. Щойно вони знайшли LEGO, покладуть його на відповідний папірець.

 

  В чарівній  країні Леголендії є  багато іграшкових людей, будинків, машин. А в  Цеглинковому лісі на жовтій галявині мешкають дикі тварини та птахи. Сьогодні ми підемо в гості до одного з них. Щоб дізнатись, хто це?

  Нам потрібно відгадати загадку.

   Загадка:

       В лісі є кравець чудовий.

        Шиє звірям він обнови.

       Для ведмедя—кожушки.

      Для лисички—чобітки.

       Для куничок—рукавички.

      А для білочки спіднички,

       Зайцю валянки на  лапки

       І для вовка теплу шапку.

       Ще й собі пошив піджак,

        Хто кравець такий?... (Їжак)

Про кого, ця загадка? Правильно, про Їжачка.

Пропоную вам переглянути оповідання про дружбу.

 

Оповідання про дружбу. Солтис-Смирнова Марія Петрівна

( канал Кузьменко Світлана-відео-перегляд оповідання) https://www.youtube.com/channel/UCSr7B3SasANCHiUlYJRdtTg

   Маленький їжачок, що жив у нірці , одного погожого дня вирішив прогулятись. Вийшов їжачок з дому і захоплено подивився довкола: ранкове сонечко посміхалося сонному лісу, перетворюючи росу на коштовне каміння, яскраві квіти раділи, що прийшов новий день, чувся стукіт дятла і солов’їна пісня.

   Їжачок так захопився, спостерігаючи за такою красою, що й не помітив, як зіткнувся з зайченям.

-Пробач, я тебе не побачив.

-Нічого,-відповіло зайченя. Мене звати Вухастик.

-А я-Круглячок. Нумо гратися разом, -запропонував їжачок. Так вони і , подружились.

 Гралися їжачок з зайченям цілий день то у схованки, то у доганялки, спостерігали за яскравим метеликами, тоді дивились, як у річці «плавають» хмарки, а ввечері стомлені, але задоволені попрощались.

  Їжачок вдома розповів батькам про зайчика і пішов спати. І снився йому друг Вухастик.

-Як називається оповідання?

-Про кого розповідається в оповіданні?

-Як звати зайчика? Їжачка?

- В які ігри гралися їжачок із зайчиком?

-Хто снився  Круглячку? (друг Вухастик)

Є одне правило дружби: « Хочеш мати вірного друга, постарайся сам стати вірним другом!»

 

Конструювання з LEGO цеглинок Їжачка та Зайчика.

(зразок -картинка Зайчика та Їжачка, силует на тротуарі або підлозі)

              Розділяю дітей на 2 команди.

      1команда. « Їжачка.»       

 Давайте уважно, розглянемо будову їжачка: голова, тулуб, лапки. Тіло вкрите голками. На мордочці є маленький носик, очі, рот. З чого будемо викладати Їжачка?  З кольорових LEGO цеглинок. А ще нам допоможуть ось такий зразок-картинка Їжачка.

 

 C:\Users\Asus\Desktop\ГОВНОМ ВОНЯе\фотки света 08,09,2020\DCIM\Camera\20200828_100106.jpg

 

 

2 команда. «Зайчика.»

 

Давайте уважно, розглянемо будову зайчика: голова, тулуб, лапки. Тіло вкрите шерстю. На мордочці є маленький носик, очі, рот. З чого будемо викладати Зайчика?  З кольорових LEGO цеглинок. А ще нам допоможуть ось такий зразок-картинка Зайчика.

(діти викладають завдання, викладають  тваринок)

 

           Рухлива гра: «Їжак  і миші»

 Завдання: біг у розтіч з ловінням. Виховання кмітливості, уваги, швидкої орієнтації в просторі, спритності.

                                     Хід гри

   Всі діти стають у коло і беруться за руки. З дітей вибирають їжака і мишку. Мишка стає посередині кола, їжак поза колом. Вихователь разом з дітьми, ходячи по колу, проказує:

         Ходить лісом їжачок

           Із колючок кожушок

         Мишку він спіймати хоче,

        Щоб поснідати охоче.

Потім діти зупиняються, піднімають вгору руки, утворюючи ворота і говорять:

              -  Мишко, Мишко не зівай,

                а швиденько утікай!

Після слів «Утікай!» мишка вибігає з нірки, а їжак починає її ловити. Гра закінчується, якщо їжак зловить мишку. При повторенні гри вихователь обирає іншого їжака і мишку.

Правила гри: Їжак починає ловити мишку на слово «утікай»

Вказівки до гри: Коли мишка втомлюється бігати, вихователь каже: «Нірку зачиняємо». Тоді діти присідають, опускаючи зчеплені руки і гра закінчується.

 

    Гра: «Відгадай та покажи!»

( показую цеглинки на яких  зображена та чи інша  тваринка,  пропоную, дітям  запам'ятати.)

-За якою цеглинкою заховалась білочка? (діти піднімають цеглинку відповідного кольору)

-За якою цеглинкою заховалась лисичка? Ведмедик? Заєць? Вовк? Їжак?

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Asus\Desktop\ГОВНОМ ВОНЯе\фотки света 08,09,2020\Download\Слайд12.JPG

Підсумок заняття.

-Чи сподобалася вам подорож до Леголендії?

-Що найбільше сподобалось?

-Кого б ще ви хотіли   зустріти в Леголендії?

docx
Додано
12 жовтня 2020
Переглядів
957
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку