конспект інтегрованого заняття з дітьми середнього віку на тему "Весела мандрівка"

Про матеріал
Мета: продовжувати вчити малят грати в квест – мандрівки; закріпити вміння досліджувати пісок, воду; викладати завдання за зразком, за уявою; вправляти в умінні орієнтуватися на мапі, читати її; закріпити знання про поняття понтонний міст, лупа; розвивати увагу, мислення, пам'ять, окомір, уяву, мовлення; виховувати бажання довести розпочату роботу до кінця та отримати кінцевий результат, працювати в колективі дружно, допомагаючи один одному; отримувати від кінцевого результату задоволення Попередня робота: досліди з піском та водою, перегляди відео про властивості піску, води; викладання предметів та сюжетів з паличок та геометричних фігур. Матеріал: мобільний телефон, мапа, конверти під цифрами з частинами картини, мольберт, короб з піском, лупи, кульки, 2 обручі, трубочки, рахівні палички, індивідуальні картки, синя тканина – річка, кришички, геометричні фігури – квадрати, трикутники, круги, прямокутники. Хід заняття: I Організаційний момент (діти стоять в колі) Вихователь: Добрий ранок! Добрий час! Рада бачити всіх вас. Треба дружно привітатись, Посміхнутись і обнятись. II Основна частина (Задзвонив мобільний телефон.) Вихователь: Малята, до нас телефонує наш добре знайомий гном Економ. (Діти слухають голос) Гном Економ: «Добрий день, мої малятка, любі хлопчики й дівчатка. Я знаю, що ви дружні та працьовиті діти, завжди прийдете на допомогу. Скоро велике свято і я прошу вас для мене виготовити святкову картину. Для цього ви повинні, користуючись мапою, виконати всі завдання, знайти частини картини та скласти сюжет. Бажаю вам успіхів.» Вихователь: Малята, вам цікаво? Зможемо допомогти нашому гному? Він сказав, що працювати ми будемо з мапою а що ж це таке – мапа? (схема малюнка). Так. На нашій мапі зображена схема завдань від цифри до цифри. Що у нас під цифрою 1? 1 завдання. Обстеження піску та предметів, які знайшли в ньому. (стоїть короб з піском) Запитання: 1. Що це таке? (пісок) 2. Де пісок взяли? (з надр Землі) 3. Які ще ви знаєте надра Землі? (газ, вода, глина) 4. Вихователь: Вихователь: Молодці. Давайте розглянемо пісок. Візьміть в руки лупу. 1. А чому саме її ми взяли? Що вона робить? (збільшує предмет). 2. Що ми з вами помітили? ( піщинки) 3. А які вони за розміром, формою, кольором? (маленькі, кругленькі, світлого кольору) 4. А що з ним можна робити? (гратися, пересипати) Висновок: пісок – це маленькі дрібні камінчики. Вихователь: Покладіть одну долоньку на пісок і скажіть, що ви відчуваєте. Вам приємний його дотик чи ні? Чому? А тепер занурте її в пісок. Ви там нічого не знайшли? (кульки: пластмасові, скляні) 1. Що це? (кульки) 2. Якої форми, розміру? (круглі, невеликі) 3. Чи з одного матеріалу виготовлені? (пластмас, скло) 4. Що можна з ними робити? (котити, підкидати) 5. А пограти можна? Хочете подивитися як ці кульки вміють танцювати? (Дітям пропонується взяти трубочки і за їх допомогою подути на кульки по черзі) Висновок: пластмасова кулька танцює швидко та весело, бо легка, скляна -повільно, бо важка) Вихователь: Ми з вами виконали перше завдання з нашої мапи, тому потрібно знайти конверт із цифрою 1. (відкривають конверт, дістають частину та кріплять на дошку) (Розглядають мапу. Зображено рахівні палички) 2 завдання Д\г «Чарівні палички» Вихователь: Малята, для чого потрібні ці палички? (рахувати, викладати) Наше завдання: за зразком викласти предмет. Що ви отримали? (діти називають предмет, який вони виклали) Молодці. І це завдання ми виконали. Покладіть палички в тацю. Шукаємо конверт із цифрою 2. Іще одну частину знайшли. Що говорить наша мапа? Куди тепер нам рухатися? 3 завдання Д\впр. «Побудуй понтонний міст» Вихователь: Малята, що ж це зображено? (річка) А із чого вона складається? (води) А що таке вода? (речовина без кольору, смаку та запаху) А де ще є вода? (озеро, море, океан, калюжа) А ви влітку полюбляєте купатися в річці, на морі? А правила поводження біля води ви знаєте? (без дорослого не ходити в воду, не іти на глибину, довго не бути у воді) Молодці. Але гном Економ приготував для вас цікаве завдання: потрібно перебратися на інший берег річки. Що ж робити? (збудувати міст) Але ж нам потрібен легкий міст, який не тоне і його можна швидко зробити, а потім розібрати. Що ж це за такий міст? (понтонний) Молодці. Перед вами матеріал для мосту, працюєте командою дружно та швидко. І це завдання виконали. Шукаємо конверт із цифрою 3. 4 завдання Д\г «Красива квітка» Вихователь: Давайте поглянемо на нашу мапу. Ми вже з вами майже на фініші. Останнє завдання. Вона нам говорить, що ми повинні з вами потрапити на квітучу галявину. А для чого нам потрібні квіти? (милуватися, відчувати запах, дарувати один одному) А яка будова квітки? Що у неї є? (стовбур, листя, пелюстки, серединка) Наші квіти будуть незвичайні. Ми їх виростимо з геометричних фігур. Але умова: якої форми серединка квітки – такими будуть пелюстки і листя. Молодці. Завдання ми виконали. Конверт із цифрою 4 знайшли і маємо сюжет картини. Ви здогадалися, яке ми будемо святкувати свято? (Великдень) А як ви здогадалися? (зображені паска та яйця) Чим же воно таке цікаве? (люди бажали один одному добра, здоров`я, успіхів; святили паски, крашанки та писанки) III Підсумок Вихователь: Я гадаю, що гному Економу наша картина сподобається. А вам сподобалося мандрувати мапою та виконувати завдання? А що вам сподобалося найбільше? Я гадаю, що і гостям було цікаво та весело. Тому подаруйте їм свій гарний настрій (повітряний поцілунок) Давайте поглянемо на мапу – чи все ми виконали. Ні. Тут намальовані діти, які весело танцюють. Давайте і ми затанцюємо веселий танок. Парний танок
Перегляд файлу

Конспект інтегрованого заняття

з використанням елементів STREAMосвіти з дітьми середнього дошкільного віку

на тему: «Весела мандрівка»

 

Мета: продовжувати вчити малят грати в квест – мандрівки; закріпити вміння досліджувати пісок, воду; викладати завдання за зразком, за уявою; вправляти в умінні орієнтуватися на мапі, читати її; закріпити знання про поняття понтонний міст, лупа; розвивати увагу, мислення, пам'ять, окомір, уяву, мовлення; виховувати бажання довести розпочату роботу до кінця та отримати кінцевий результат, працювати в колективі дружно, допомагаючи один одному; отримувати від кінцевого результату задоволення

Попередня робота: досліди з піском та водою, перегляди відео про властивості піску, води; викладання предметів та сюжетів з паличок та геометричних фігур.

Матеріал: мобільний телефон, мапа, конверти під цифрами з частинами картини, мольберт, короб з піском, лупи, кульки, 2 обручі, трубочки, рахівні палички, індивідуальні картки, синя тканина – річка, кришички, геометричні фігури – квадрати, трикутники, круги, прямокутники.

 

Хід заняття:

I Організаційний момент

(діти стоять в колі)

Вихователь:

Добрий ранок! Добрий час!

Рада бачити всіх вас.

Треба дружно привітатись,

Посміхнутись і обнятись.

Усміхніться ви гостям,

Будуть раді вони нам.

 

II Основна частина

(Задзвонив мобільний телефон.)

Вихователь: Малята, до нас телефонує наш добре знайомий гном Економ.

 (Діти слухають голос)

Гном Економ:  «Добрий день, мої малятка, любі хлопчики й дівчатка. Я знаю, що ви дружні та працьовиті діти, завжди прийдете на допомогу. Скоро велике свято і я прошу вас для мене виготовити святкову картину. Для цього ви повинні, користуючись мапою, виконати всі завдання, знайти частини картини та скласти сюжет. Бажаю вам успіхів.»

Вихователь:

Малята, вам цікаво? Зможемо допомогти нашому гному? Він сказав, що працювати ми будемо з мапою а що ж це таке – мапа? (схема малюнка). Так. На нашій мапі зображена схема завдань від цифри до цифри. Що у нас під цифрою 1?

 

1 завдання. Обстеження піску та предметів, які знайшли в ньому.

(стоїть короб з піском)

Запитання:

  1. Що це таке?  (пісок)
  2. Де пісок взяли?   (з надр Землі)
  3. Які ще ви знаєте надра Землі?   (газ, вода, глина)
  4. Вихователь:

Вихователь:  Молодці. Давайте розглянемо пісок. Візьміть в руки лупу.

  1. А чому саме її ми взяли? Що вона робить? (збільшує предмет).
  2.  Що ми з вами помітили? ( піщинки)
  3. А які вони за розміром, формою, кольором? (маленькі, кругленькі, світлого кольору)
  4. А що з ним можна робити? (гратися, пересипати)

Висновок: пісок – це маленькі дрібні камінчики.

 

Вихователь: Покладіть одну долоньку на пісок і скажіть, що ви відчуваєте. Вам приємний його дотик чи ні? Чому?

А тепер занурте її в пісок. Ви там нічого не знайшли? (кульки: пластмасові, скляні)

  1. Що це? (кульки)
  2. Якої форми, розміру? (круглі, невеликі)
  3. Чи з одного матеріалу виготовлені? (пластмас, скло)
  4. Що можна з ними робити? (котити, підкидати)
  5. А пограти можна? Хочете подивитися як ці кульки вміють танцювати?

(Дітям пропонується взяти трубочки і за їх допомогою подути на кульки по черзі)

Висновок: пластмасова кулька танцює швидко та весело, бо легка, скляна -повільно, бо важка)

 

Вихователь: Ми з вами виконали перше завдання з нашої мапи, тому потрібно знайти конверт із цифрою 1. (відкривають конверт, дістають частину та кріплять на дошку)

(Розглядають мапу. Зображено рахівні палички)

 

2 завдання Д\г «Чарівні палички»

Вихователь: Малята, для чого потрібні ці палички? (рахувати, викладати)

Наше завдання: за зразком викласти предмет. Що ви отримали? (діти називають предмет, який вони виклали) Молодці. І це завдання ми виконали. Покладіть палички в тацю. Шукаємо конверт із цифрою 2. Іще одну частину знайшли.

Що говорить наша мапа? Куди тепер нам рухатися?

 

3 завдання Д\впр. «Побудуй понтонний міст»

Вихователь: Малята, що ж це зображено? (річка) А із чого вона складається? (води) А що таке вода? (речовина без кольору, смаку та запаху) А де ще є вода? (озеро, море, океан, калюжа)

А ви влітку полюбляєте купатися в річці, на морі? А правила поводження біля води ви знаєте? (без дорослого не ходити в воду, не іти на глибину, довго не бути у воді)

Молодці. Але гном Економ приготував для вас цікаве завдання: потрібно перебратися на інший берег річки. Що ж робити? (збудувати міст) Але ж нам потрібен легкий міст, який не тоне і його можна швидко зробити, а потім розібрати. Що ж це за такий міст? (понтонний) Молодці. Перед вами матеріал для мосту, працюєте командою дружно та швидко.

І це завдання виконали. Шукаємо конверт із цифрою 3.

 

4 завдання  Д\г «Красива квітка»

Вихователь: Давайте поглянемо на нашу мапу. Ми вже з вами майже на фініші. Останнє завдання. Вона нам говорить, що ми повинні з вами потрапити на квітучу галявину. А для чого нам потрібні квіти?  (милуватися, відчувати запах, дарувати один одному) А яка будова квітки? Що у неї є? (стовбур, листя, пелюстки, серединка)

Наші квіти будуть незвичайні. Ми їх виростимо з геометричних фігур. Але умова: якої форми серединка квітки – такими будуть пелюстки і листя.

Молодці. Завдання ми виконали. Конверт із цифрою 4 знайшли і маємо сюжет картини. Ви здогадалися, яке ми будемо святкувати свято? (Великдень) А як ви здогадалися? (зображені паска та яйця) Чим же воно таке цікаве? (люди бажали один одному добра, здоров`я, успіхів; святили паски, крашанки та писанки)

 

III Підсумок

Вихователь:  Я гадаю, що гному Економу наша картина сподобається. А вам сподобалося мандрувати мапою та виконувати завдання? А що вам сподобалося найбільше? Я гадаю, що і гостям було цікаво та весело. Тому подаруйте їм свій гарний настрій (повітряний поцілунок)

Давайте поглянемо на мапу – чи все ми виконали. Ні. Тут намальовані діти, які весело танцюють. Давайте і ми затанцюємо веселий танок.

 

Парний танок

 

 

 

docx
Додано
17 жовтня 2020
Переглядів
741
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку