Заняття з ліплення "Дорогою казки чарівної"

Про матеріал
Спонукати дітей виразно зображувати знайомі предмети при ліпленні з муле - патату (солоного тіста) – морквинки,бублики; працювати в групі, використовуючи знайомі прийоми ліплення та інших технік зображувальної діяльності ( аплікація ),використовуючи героїв знайомої казки «Колобок».
Перегляд файлу

  Тема: «Дорогою казки чарівної»

  Мета: Продовжувати спонукати дітей виразно зображувати знайомі предмети при ліпленні з муле - патату (солоного тіста) – морквинки,бублики; працювати в групі, використовуючи знайомі прийоми ліплення та інших технік зображувальної діяльності ( аплікація ),використовуючи героїв знайомої казки «Колобок».

  Розвивати мислення,уяву, дрібні м’язи пальців рук; активізувати словник прикметниками ( довговухий, хитра, грізний) , дієсловами ( скачуть).

  Виховувати доброзичливість,вміння працювати разом в колективі,турботу про тварин.

   Обладнання:  іграшки: колобок, заєць, ведмідь, лисиця; малюнок-сюрприз

,зображений воском колобок, декорації зимового лісу, муле – патат (білий,оранжевий, зелений), дошки для ліплення,заготовки для аплікації із круп ( рис, пшоно, манка ), вологі серветки, акварельні фарби блакитного кольору, склянки з водою.

 

Хід заняття   І. Організаційна частина.

-         Доброго дня, діти. Сьогодні ми з вами будемо подорожувати казкою. Тож давайте спочатку привітаємось: Добрий день, добрий день, добрий день усім,

Щастя ми бажаєм і здоров’я всім,

А щоб щастя – отаке ( руки вгору ), А здоров’я – отаке ( руки вбоки ).

 

  ІІ. Основна частина.

-         Я сьогодні отримала листа ( відкриваю конверт ). Діти , погляньте, цей лист пустий?  Щоб побачити, що там зображено, чи написано, потрібно взяти до рук пензлики та акварельні фарби і зафарбувати аркуш блакитним кольором. Але спочатку ми розімнемо пальчики.

 

 

 

 

Пальчикова гра «П’ять і п’ять”

П’ять і п’ять пішли гуляти,

Разом весело їм грати,

(Руки перед собою,долоньки широко розкриті. Потім пальці обох рук згинаються і розгинаються.)

 

Обернулися,

(Виконувати обертальні рухи кистями рук.)

Посміхнулися,

 

В кулачок ось так згорнулися. (Пальці рук стиснуті в кулак.)

 

Ось такі всправнесенькі Пальчики малесенькі!

(Постукати кулачок об кулачок. Вправу повторити два рази.)

  (Діти виконують завдання: на малюнку з’являється зображення колобка ).

-         Діти, хто це? (Колобок ).

-         Вірно, це Колобок. Він хоче запросити вас у подорож до зимового лісу. Цікаво, кого ми там можемо зустріти? Підемо разом з Колобком до лісу і побачимо.

Ось і зимова галявина. Тихо в лісі. Доріжка привела Колобка до ялинки. Погляньте, під ялинкою хтось сидить:

 

Вушка довгії стирчать,

Лапки білії дрижать,

Хто цей сірий побігайчик?....( Зайчик )

 

Труситься бідний зайчик, змерз, певно… Колобок дуже поспішав і не взяв ніякого гостинця для зайчика. Як ми можемо допомогти Колобку, чим можна пригостити зайчика? Пропоную виліпити маленькі морквинки,адже вухань їх дуже любить. 

Послідовність виконання: діти беруть шматок тіста оранжевого кольору і скачують з нього кулю. Розкачують кулю до її перетворення на видовжений овал і для отримання гострого кінчика морквини розкачують один бік овалу. Із зеленого тіста розкачують ковбаску розміром з мізинець і ділять її на три частини. Кожну частину розплющують за допомогою щипків, утворюючи листочки. Прикріплюють листочки до товстої частини морквини( діти стають навколо столу і виконують завдання.)

-         Покладемо морквинки для зайчика ось тут, у корзинку,щоб зайчик скуштував.

-         Покотився Колобок далі лісовою стежинкою.  І прикотився до великої кучугури снігу. Прислухайтесь, хтось сопе? Хто це може бути? 

 

Влітку медом ласував,

Досхочу малини мав,  а як впав глибокий сніг,  він поспати трохи ліг.   (Ведмідь)

 

-         Не будемо будити ведмедя, нехай собі спить до весни, а намалюємо для нього малюнок зимового лісу  з природніх матеріалів ( круп).

-         Так.

Послідовність виконання: на листках зображені контури зимового лісу. Діти намазують клеєм контури і насипають крупи на зображення. Використовують для зображення сніговика манку, снігу – манку з пшеничною крупою, для ялинки – пшеничну крупу( діти діляться на групи то 3 – 4 чоловіки і виконують завдання).

-         Гарні в нас вийшли малюнки ?  

-         Ми покладемо їх у конверт і підпишемо,що це лист для ведмедя. Він прокинеться і відкриє його.

-         Покотився Колобок доріжкою далі. Подивіться, промайнув за деревом хвіст пухнастий. 

Вона руденька, ще й хитренька,

Не велика, не маленька,

Вона Вовчику сестричка,

А зовуть її - …. ( Лисичка ).

 

-         Бачите,яка весела сьогодні лисичка? А знаєте, чому? У неї сьогодні День Народження і вона хоче запросити Колобка до себе в гості і пригостити чаєм. Але не встигла напекти бубликів до чаю. Пропоную допомогти лисичці «приготувати» бублики.

Послідовність виконання: діти беруть тісто та ліплять бублики. Розкачують  невеличкі ковбаски та з’єднують їх кінці між собою,утворюючи бублик.

-         Залишимо  Колобка у лисички в гостях чаювати, а самі повернемося до садочка.

       ІІІ. Підсумок заняття.

 

-         Кого ми зустріли в лісі?

-         Що зробили для зайчика?

-         Що зробили для ведмедя?

-         А лисиця з’їла Колобка під час подорожі зимовим лісом?

-         Яким чином ми допомогли лисиці?

-         З героями яких казок ви хотіли б ще зустрітися?

-         На цьому наше заняття закінчене, ви всі були молодці та старались . До побачення. 

 

pdf
Додано
26 березня
Переглядів
73
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку