Заняття з логіко-математичного розвитку дошкільнят "Тема: Число і цифра 6. Орієнтування у часі: пори року"

Про матеріал
Конспект для здобувачів дошкільної освіти (старший вік) з використанням віртуальної дошки Jamboard для дистанційного та очного навчання. Матеріал призначений удосконалювати вміння дітей рахувати кількісною та порядковою лічбою, визначати предмет за порядком, навички орієнтування в просторі; навчати орієнтуватися у часі: пори року;познайомити з числом і цифрою 6; поглиблювати етичні явлення про добро і зло; розвивати мислення, вміння встановлювати логічні зв’язки; виховувати повагу до думки інших; формувати навички спільної діяльності.
Перегляд файлу

Логіко-математичний  розвиток.

Тема: Число і цифра 6. Орієнтування у часі: пори року

Мета: удосконалювати вміння дітей рахувати кількісною та порядковою лічбою, визначати предмет за порядком, навички орієнтування в просторі; навчати орієнтуватися у часі: пори року;познайомити з числом і цифрою 6; поглиблювати етичні явлення про добро і зло; розвивати мислення, вміння встановлювати логічні зв’язки; виховувати повагу до думки інших; формувати навички спільної діяльності.

Матеріал:  віртуальна дошка Jamboard, відео про число і цифру 6.

Хід заняття

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Вихователь.

Миле дзеркальце, скажи

Та всю правду розкажи.

В яку казку хочем завітати,

Із героями пограти?

Лунає легка мелодія.

Відповідь воно дає,Казка в гості до нас йде.

— Щоб дізнатися, яка казка сьогодні до нас прийшла, потрібно відгадати загадку.

Загадка

Жила я у гномів, ласкава та ніжна,

І пташок я слухала спів дивовижний,

Мов кров, мої губи, волосся — мов нічка,

А личко — як сніг. Мене звуть... (Білосніжка).

  Із  якої  казки  ця  героїня?  Скільки  було  гномів  у  казці?  Білосніжка  їх загубила. Допоможімо їй знайти гномів!Щоб знайти друзів Білосніжки, необхідно виконати завдання.

ІІ. ОСНОВА ЧАСТИНА

  Дидактична  гра  «Яка пора року»

https://jamboard.google.com/d/1r9MdLoKsqpeelzgP7GoBTYoWKNbMwqFiEiT8-PB0Sy0/edit?usp=sharing

Перший аркуш

Дидактична  вправа  «Збери сніжинки»

https://jamboard.google.com/d/1r9MdLoKsqpeelzgP7GoBTYoWKNbMwqFiEiT8-PB0Sy0/edit?usp=sharing

Другий аркуш

 Знайомство з числом і цифрою 6.

https://jamboard.google.com/d/1r9MdLoKsqpeelzgP7GoBTYoWKNbMwqFiEiT8-PB0Sy0/edit?usp=sharing

Третій аркуш

Навчальне відео

https://www.youtube.com/watch?v=U6y7tF2Mgl8

Фізкультхвилинка

Діти виконують вправи за змістом вірша.

Ми — будівельники малі, нахились до землі, (Нахили тулуба вперед.)

Потім встали, руки в боки, і зробили три підскоки, (Підскоки на місці.)

Будівельники-майстри із діток виходять.

Он який високий дім із кубиків зводять. (Стають навшпиньки.)

Кубик на кубик, кубик на кубик — (Удари кулачка по кулачку.)

Це вже гараж для машин наших буде. (Імітування їзди на автомобілі.)

Ми набавились, награлись,

Жартували і сміялись, (Посміхаються одне одному.)

Час за столики сідати, (Сідають на місця.)

Треба іграшки прибрати. (Удари кулачка по кулачку.)

Робота на картках

https://jamboard.google.com/d/1r9MdLoKsqpeelzgP7GoBTYoWKNbMwqFiEiT8-PB0Sy0/viewer?f=2

Четвертий аркуш

  Дидактична  вправа  «Повтори за зразком»

https://jamboard.google.com/d/1r9MdLoKsqpeelzgP7GoBTYoWKNbMwqFiEiT8-PB0Sy0/viewer?f=2

Шостий аркуш

ІІІ. ПІДСУМОК

- Що нового ви дізналися?

 

docx
Додав(-ла)
Біда Карина
Додано
7 травня 2023
Переглядів
1001
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку