Заняття з логіко-математичного розвитку «Кораблик- мандрівник».

Про матеріал
Заняття з логіко-математичного розвитку «Кораблик - мандрівник». Мета: продовжувати формувати вміння дітей рахувати; формувати уяву про рівність і нерівність, порівнювати нерівні групи предметів способом додавання; проводити класифікацію за певною ознакою; вчити орієнтуватись у просторі, вживаючи слова «під», «над», «за», «перед», «на», «між», «біля», «праворуч», «ліворуч»; учити розвивати увагу, спостережливість, мислення; виховувати доброзичливість, організованість.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Заняття з логіко-математичного розвитку «Кораблик- мандрівник». Мета: продовжувати формувати вміння дітей рахувати; формувати уяву про рівність і нерівність, порівнювати нерівні групи предметів способом додавання; проводити класифікацію за певною ознакою; вчити орієнтуватись у просторі, вживаючи слова «під», «над», «за», «перед», «на», «між», «біля», «праворуч», «ліворуч»; учити розвивати увагу, спостережливість, мислення; виховувати доброзичливість , організованість.

Номер слайду 2

Кораблик по морю пливе в далечінь, він бачив морів й океанів глибінь. Проплив і в холодній, і теплій воді, іЧайкам у небі з труби він гудів. Він сотні красивих побачив земель, та нам розповів мандрівний корабель:- Ріднішого берега нам не знайти, де вчився уперше по хвилях пливти!

Номер слайду 3

Дидактична гра «Розблокуй код».

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Гра «Що де розташоване?»Мрія

Номер слайду 7

Гра «Додай відповідь на запитання». Якщо кит великий, то сом…Якщо акула зла, то рибка…

Номер слайду 8

Якщо жабки квакають, то рибки…Більше п’ять медуз чи чотири?

Номер слайду 9

Якщо струмок вузький , то річка…Якщо річка мілка, то море…Що може бути глибоким?Що може бути мілким?

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Фізкультхвилинка.

Номер слайду 12

Виконай завдання. Чотири жабки на березі сиділи, кумкали, сміялись, і веселились. Раптом дві у річку пірнули , злякались. Скільки жабок зосталось?

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Підсумок:-На чому ми подорожували?-Чи сподобалась вам наша подорож?-Яке завдання вам сподобалось виконувати?Молодці!!!

pptx
Додав(-ла)
Олена Ситник
Додано
20 грудня
Переглядів
2
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку