Заняття з малювання «Чарівні долоньки».

Про матеріал
Це конспект заняття з малювання Формуються навички та уміння створювати образи за допомогою долоні, домальовувати деталі пензлем (олівцем).Вигадувати та розповідати історію про свою уявну істоту. Розвивати дрібну моторику, фантазію, креативність мислення. Збагачувати словник, виховувати самостійність, охайність, увагу. Заохочувати до навчання, психологічна підготовка до школи.
Перегляд файлу

Заняття з малювання

«Чарівні долоньки».

Доброго ранку.Доброго дня!

Хай плещуть долоньки,

Тупають ніжки,

Працюють голівки

Та сяють усмішки.

Доброго ранку.Доброго дня!

Бажаєте ви.І бажаю вам я!

А долоньки можуть не тільки плескати,а й малювати.І сьогодні Ви в цьому переконаєтеся.

-Як Ви вже здогадалися з вами художниця Наталя і мій помічник Олівець малювець.

-    Я коли йшла до Вас на заняття  я зустріла  котика і він просить нас йому допомогти.

- Йому потрібно врятувати свого товариша

- А кого нам потрібно врятувати ,на це нам відповість відгадка до загадки :

На дворі і на току —

Скрізь луна :»Ку-ку-рі-ку!»

Гордо птах цей походжає,

Дуже пишний хвостик має,

Шпори, гребінець чарівний…

Що за птах цей, дітки? …(Півень).

-Про якого птаха ця загадка?

-Так правильно  про  півника .

- Де живе півник?

-А де у півня тулуб? Якої він форми? А це що? (хвіст)

-А який хвіст у півня? (красивий, кольоровий, великий)

- Якого кольору у півника хвіст?

-А це що таке? (голова) Якої форми голова?

- А що є на голові у півника? (дзьоб, очі, гребінь, борода)

-А ще що є в півника?(кінцівки)

-Подивіться, які вони в нього великі!
А пам’ятаєте казку про котика і півника?

-Півника якого викрадала лисичка ,а котик його врятував.(показ картинки)

-Чим закінчилася ця казка?

- Давайте придумаємо кінцівку.

- А де ще зустрічали півника?

-Під час прогулянки нашого президента та британського прем’єр міністра українська художниця подарувала їм керамічних півників.Ці фігурки стали своєрідним символом стійкості та перемоги.(показ картинки).

- Півник встає найперший і своїм співом будить всіх. І вас він будитиме ,щоб Ви не проспали на заняття.

- Ми сьогодні допоможемо врятувати півника,намалюємо своїми долоньками.

- Але щоб розпочати роботу нам потрібно підготувати свої пальчики.

- Олівець малювець давай разом з нами .

- Приготували свої ручки.

Раз два,три, чотири,п’ять.

Вишли пальці  погуляти.

Оцей пальчик найсильніший.

Він найбільший , найтовстіший.

Вказівний палець для того,

Щоб показувати відоме.

Палець цей середнім зветься,

Він найдовший,як ведеться.

Оцей палець безім’яний

Вередливий, неслухняний.

Ось мізинчик,хоч маленький,

Проте вдалий і спритненький.

 

- Щоб  намалювати півника нам потрібно:

Фарба(жовта  фарба)

Фломастери

Пензлик

Аркуш білого паперу

Серветки вологі

Стаканчик з водою

Поетапне малювання.

1.Розташовуємо аркуш паперу горизонтально (показ)

2.Змочуємо пензлик водою,розводимо фарбу і поступово покриваємо долоньку цією фарбою.

3.Долоньку кладемо на папір ,але щоб пальчики були окремо однин від одного.

4.Притискаємо долоньку до листочка і сильно притуляємо.

5.Витираємо вологими серветками свою долоньку.

6. До великого  пальчика  – домальовуємо голову з гребінцем та борідкою,а знизу –лапки.

Давайте розглянемо ваші роботи.

Ви всі молодці, гарних намалювали півників! Подивіться, які веселі, чудові ці півники!

- от тепер наш котик і півник знову разом .

- Звертаюся до батьків,підпишіть роботи дітей і надішліть мені в особисті повідомлення для онлайн виставки.

- На цьому наше заняття закінчується до нових зустрічей.

 

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
23 березня 2023
Переглядів
2013
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку