ВИДИ [Гор•
ЩО дощльно ПРОВОДИТИ З
ДПЬМИ ДОШКIЛЬНОГО ВП<У
ДЛЯ ФОРМУВАННЯ
ЕЛЕМЕНТАРНИХ мАта,ттичних УЯВЛЕНЬ
ОСЬ ДЕЮЛЬКА ЭИДВ 1ГОР, ЩО Е
ЕЛЕТЕНТАРНИХ ТАТЕТАТИЧНИХ уя9лЕнЬ:
лмильж три:
додавання та виднимання з кубиками:
Використання кольорових кубиюв допомагае д•тям ввуалвувати процеси додавання та видн•мання. Ати можуть кидати два кубики та пщраховувати загальну юлы«сть очок на них.
РОЛЬОВ! три:
Кухня:
игри в кухн• можуть включати вимирювання та додавання 1НГРеДКНТЕВ ДЛЯ приготування
головоломки ТА логмж три:
Лабиринти:
1гри з лабринтами сприяють розвитку просторовоТ уяви та лог'чного мислення.
Головоломки з об'еднанням елементв:
дти можуть спробувати скласти головоломки з об'еднанням частин об'ектв або зображень.
три з КАПКАМИ:
Гра в ”Пщсумовувача”: Шти можуть вчиняти гру, де вони додають або вщнтаають числа на картках. |
Гра на поривняння:
Використовуючи картки з числами, дли можуть вивчати поняття 'Ћльше”, ”менше”
”рвний”.
НЕ тльии ДОПОИЛАГАЮТЬ освосовати
КОНКРЕТЖ МАТЕМАТИЧЖ концЕпцй', АЛЕ
СТИМУЛСОСОТЬ тине искавсть до та
МДИВШУАЛЗОВАЖ ЗАВДАННЯ ДЛЯ тдтримки тхнього МАТЕМАТИЧНОГО РОЗВИТКУ.