Заняття з малювання з використанняя нетрадиційних технік на тему "Подорож в країну Малювандію"

Про матеріал
розвиток у дітей творчих здібностей; закріплення вміння малювати різними нетрадиційними способами (штампування, малювання поролоном, та вушними паличками), виховувати любов до прекрасного.
Перегляд файлу

1

 

Мета: розвиток у дітей творчих здібностей; закріплення вміння малювати різними нетрадиційними способами (штампування, малювання поролоном, та вушними паличками), виховувати любов до прекрасного.

Завдання:

-виховувати любов до образотворчої діяльності;

- розвивати в дітей уяву, творчість, наполегливість, дрібну моторику кістей рук;

-формувати вміння дітей малювати нетрадиційними способами;

Види дитячої діяльності: пізнавально - дослідницька, ігрова, продуктивна, художня.

Роздатковий матеріал: папіри білого кольору А5, А3,  гуаш різного кольору (зеленого, блакитного, червоного, жовтого), непроливайки, кусочки поролону, штампіки, вологі серветки, широкі тарілочки, палички ватні.

Наочний матеріал: листівка, картини галявин з квітами, готовий зразок малюнку, лист білого кольору А5.

 

Хід заняття

Вихователь: Доброго дня, діти! День у нас сьогодні незвичайний. До нас прийшло багато гостей. Оберніться обличчям до гостей, привітайтеся з ними.

Діти: Доброго дня!

Сьогодні, коли я зайшла в групу, відкрило вікно, і залетіла листівка. Я вам прочитаю, а ви уважно послухайте:

«Здрастуйте мої маленькі художники. Я Чарівниця, запрошую вас в казкову країну «Малювандію». Ви там зустрінете багато цікавого. У ній живемо ми - добрі чарівники. Ми думаємо, що вам, цікаво побувати в нашій країні. Ваші добрі чарівники» - а зараз відгадайте загадку,

Намалювати можна нею

Будинки, хмари і поля,

Зелену затишну алею,

Високі гори і моря. (Ганна

Зачарувати можна нею-

Така вона чудова й гарна!

Чи знаєте, як звуть цю чарівницю?

Звичайно,фарба - гуаш (Надія)

Вихователь: Цікаво, що це за країна така «Малювандія»? Чому вона так називається? (Відповіді дітей)

Вихователь: діти, підніміть ручки хто  бажає стати маленькими чарівниками і творити чудеса?

Вихователь: Тоді давайте заплющимо очі і скажемо чарівні заклинання:

«Топ - топ

Хлоп - хлоп,

Навколо себе обернись

У маленького чарівника перетворись! »

(Чарівна музика)

Подивіться, що у нас з'явилося? На столі з’являються чарівні ковпачки. 

Давайте, ми їх одягнемо (діти надягають чарівні ковпачки, і вихователь теж)

Вихователь: Ось ми і перетворилися в чарівників, і я вас запрошую, відправиться в чарівну країну Малювандію до Чарівниці фарб! Ви готові? (Відповіді дітей).

Вихователь: Щоб потрапити в чарівну країну Малювандію, треба відкрити двері. А ключами до цих дверей є ваші чарівні пальчики, давайте з ними пограємо.

На двері висить замок (ритмічні сполучення пальців рук в замок)

Хто його відкриє?

Потягнули (руки тягнуться в сторони)

Покрутили (кругові рухи пальців від себе)

Постукали (підстави долонь стукають один об одного)

І відкрили (розімкнули пальці).

Подивіться, не відкривається, давайте спробуємо ще раз.

Подивіться, двері відчинилися.

Вихователь: Подивіться, ми опинилися на зачарованій галявинці, вона у нас не красива, сумна, біла? А якою вона має бути ми можемо подивитись на картини. Давайте допоможемо галявинці стати яскравою, казкової, по - справжньому чарівної. Давайте подивимось якими кольорами ми її пофарбуємо. (Відповіді дітей).

А на ваших столах є все, щоб здійснити чудо. Вам потрібно взяти аркуші паперу і покрити  лист навпіл фарбами блакитного та зеленого кольору  (показуємо).

Рухлива хвилинка

Ми у руки фарбу взяли

Небо синє змалювали

Вліво, вправо, вліво, вправо

Небо синє змалювали.

Ми у руки фарбу взяли

 І траву намалювали

Вгору вниз, вгору вниз

На травичку подивись.

А тепер, спробуйте ви. (Діти беруть листи і роблять те ж саме)

Вихователь: Розкажіть, що у вас з'явилося на галявинці? (Відповіді дітей) Вихователь: Подивіться наша галявина, звільнитися від чар, і на ній з'явилися небо, травка. Нам пора вирушати далі,

Вихователь: Подивіться, а що це? Чарівна мішечок, бажаєте її відкрити. Давайте подивимося, що там ? а тут штампіки, з їх допомогою можна малювати. Давайте будемо творити чудеса. Беремо чарівний предмет, занурюємо його в фарбу будь-якого кольору, який вам подобається, і на аркуші паперу робимо відбиток, а зараз ви спробуєте самі. А тепер беремо ватяну паличку, Інструктаж з техніки безпеки з колючими предметами !!!!!!! занурюємо її в фарбу і домальовуємо лисття та стеблі.

Ось яка чарівна галявина у нас вийшла, давайте я вам допоможу донести їх. А нам пора повертатися. Давайте станемо в коло і вимовив чарівне заклинання, повернемося в дитячий сад, і станемо звичайними дітлахами.

(Чарівна музика)

«Топ - топ

Хлоп - хлоп

Навколо себе повернись

І в діточок перетворись».

Вихователь: Ось ми і повернулися в дитячий сад.

Діти, де ми з вами побували?

А що ми там робили?

Що більше сподобалося?

А тобі що запам'яталося?

Чия робота вам сподобалась найбільше?, хто акуратніше намалював?

Я гадаю Чарівниці Фарб сподобаються ваші роботи!

https://2.bp.blogspot.com/-uH37vjex2WI/WDICQSGd_sI/AAAAAAAAAUE/crXRdgY9yOYwYMI71qfFAt4EU2S8P2v8QCLcB/s1600/SAM_7786.JPG

https://2.bp.blogspot.com/-xq0kl3auGe4/WDICvuFIQwI/AAAAAAAAAUQ/yH1Zsqy2NhcXye7diSZsdSfFF1iQbxoXwCLcB/s1600/IMG_20161116_105259.jpg

docx
Додано
24 лютого 2021
Переглядів
1272
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку