1
Мета: розвиток у дітей творчих здібностей; закріплення вміння малювати різними нетрадиційними способами (штампування, малювання поролоном, та вушними паличками), виховувати любов до прекрасного.
Завдання:
-виховувати любов до образотворчої діяльності;
- розвивати в дітей уяву, творчість, наполегливість, дрібну моторику кістей рук;
-формувати вміння дітей малювати нетрадиційними способами;
Види дитячої діяльності: пізнавально - дослідницька, ігрова, продуктивна, художня.
Роздатковий матеріал: папіри білого кольору А5, А3, гуаш різного кольору (зеленого, блакитного, червоного, жовтого), непроливайки, кусочки поролону, штампіки, вологі серветки, широкі тарілочки, палички ватні.
Наочний матеріал: листівка, картини галявин з квітами, готовий зразок малюнку, лист білого кольору А5.
Хід заняття
Вихователь: Доброго дня, діти! День у нас сьогодні незвичайний. До нас прийшло багато гостей. Оберніться обличчям до гостей, привітайтеся з ними.
Діти: Доброго дня!
Сьогодні, коли я зайшла в групу, відкрило вікно, і залетіла листівка. Я вам прочитаю, а ви уважно послухайте:
«Здрастуйте мої маленькі художники. Я Чарівниця, запрошую вас в казкову країну «Малювандію». Ви там зустрінете багато цікавого. У ній живемо ми - добрі чарівники. Ми думаємо, що вам, цікаво побувати в нашій країні. Ваші добрі чарівники» - а зараз відгадайте загадку,
Намалювати можна нею
Будинки, хмари і поля,
Зелену затишну алею,
Високі гори і моря. (Ганна
Зачарувати можна нею-
Така вона чудова й гарна!
Чи знаєте, як звуть цю чарівницю?
Звичайно,фарба - гуаш (Надія)
Вихователь: Цікаво, що це за країна така «Малювандія»? Чому вона так називається? (Відповіді дітей)
Вихователь: діти, підніміть ручки хто бажає стати маленькими чарівниками і творити чудеса?
Вихователь: Тоді давайте заплющимо очі і скажемо чарівні заклинання:
«Топ - топ
Хлоп - хлоп,
Навколо себе обернись
У маленького чарівника перетворись! »
(Чарівна музика)
Подивіться, що у нас з'явилося? На столі з’являються чарівні ковпачки.
Давайте, ми їх одягнемо (діти надягають чарівні ковпачки, і вихователь теж)
Вихователь: Ось ми і перетворилися в чарівників, і я вас запрошую, відправиться в чарівну країну Малювандію до Чарівниці фарб! Ви готові? (Відповіді дітей).
Вихователь: Щоб потрапити в чарівну країну Малювандію, треба відкрити двері. А ключами до цих дверей є ваші чарівні пальчики, давайте з ними пограємо.
На двері висить замок (ритмічні сполучення пальців рук в замок)
Хто його відкриє?
Потягнули (руки тягнуться в сторони)
Покрутили (кругові рухи пальців від себе)
Постукали (підстави долонь стукають один об одного)
І відкрили (розімкнули пальці).
Подивіться, не відкривається, давайте спробуємо ще раз.
Подивіться, двері відчинилися.
Вихователь: Подивіться, ми опинилися на зачарованій галявинці, вона у нас не красива, сумна, біла? А якою вона має бути ми можемо подивитись на картини. Давайте допоможемо галявинці стати яскравою, казкової, по - справжньому чарівної. Давайте подивимось якими кольорами ми її пофарбуємо. (Відповіді дітей).
А на ваших столах є все, щоб здійснити чудо. Вам потрібно взяти аркуші паперу і покрити лист навпіл фарбами блакитного та зеленого кольору (показуємо).
Рухлива хвилинка
Ми у руки фарбу взяли
Небо синє змалювали
Вліво, вправо, вліво, вправо
Небо синє змалювали.
Ми у руки фарбу взяли
І траву намалювали
Вгору вниз, вгору вниз
На травичку подивись.
А тепер, спробуйте ви. (Діти беруть листи і роблять те ж саме)
Вихователь: Розкажіть, що у вас з'явилося на галявинці? (Відповіді дітей) Вихователь: Подивіться наша галявина, звільнитися від чар, і на ній з'явилися небо, травка. Нам пора вирушати далі,
Вихователь: Подивіться, а що це? Чарівна мішечок, бажаєте її відкрити. Давайте подивимося, що там ? а тут штампіки, з їх допомогою можна малювати. Давайте будемо творити чудеса. Беремо чарівний предмет, занурюємо його в фарбу будь-якого кольору, який вам подобається, і на аркуші паперу робимо відбиток, а зараз ви спробуєте самі. А тепер беремо ватяну паличку, Інструктаж з техніки безпеки з колючими предметами !!!!!!! занурюємо її в фарбу і домальовуємо лисття та стеблі.
Ось яка чарівна галявина у нас вийшла, давайте я вам допоможу донести їх. А нам пора повертатися. Давайте станемо в коло і вимовив чарівне заклинання, повернемося в дитячий сад, і станемо звичайними дітлахами.
(Чарівна музика)
«Топ - топ
Хлоп - хлоп
Навколо себе повернись
І в діточок перетворись».
Вихователь: Ось ми і повернулися в дитячий сад.
Діти, де ми з вами побували?
А що ми там робили?
Що більше сподобалося?
А тобі що запам'яталося?
Чия робота вам сподобалась найбільше?, хто акуратніше намалював?
Я гадаю Чарівниці Фарб сподобаються ваші роботи!