Зразок планування нетрадиційних занять з фізкультури в старшій групі на квітень

Про матеріал

Зміни в державі, екології, суспільстві та здоров'ї населення, а особливо дітей, спрямували мене шукатинові форми та технології роботи які б допомогли збільшити рухову активність, привити любов до спорту, зміцнити здоров'я дітей.

Переді мною постала педагогічна проблема: якими засобами підвищити інтерес

дітей до фізичної культури і тим самим підвищити рівень фізичної підготовки.

Плануючи нестандартні заняття зросла зацікавленість дітей фізкультурними заняттями, збільшилась рухова активність дітей, розвивається вправність, увага, спритність, виховується вміння діяти в колективі, збільшилася моторна щільність занять, підвищується емоційний тонус, прагнення до досягнення більш високих спортивних результатів, винахідливість у самостійній діяльності, закріплюються досягнення корекційно-відновлювальної роботи, естетичний смак.

Перегляд файлу

Квітень

Заняття 1

Заняття з одним посібником

Мотузок

 

Завдання заняття: вчити дітей  ходити по мотузку з хлопками на кожен крок.

Удосконалити стрибки через мотузок, підстрибування до мотузка. Закріпити вміння підлізати під мотузок правим і лівим боком, не торкаючись руками підлоги

та переступати через інший,  стрибати у висоту з розбігу (через гумовий мотузок, вис. 20-30 см від підлоги). Розвивати рівновагу, координацію рухів, стрибучість, увагу, витривалість. Виховувати спортивний такт, взаємовиручку.

Інвентар: мотузок – 4 шт., атрибути для рухливої гри.

Спосіб організації: поточний.

 

Частина

Зміст

Дозування

Підготовча

(7-8 хв.)

Ходьба:

-звичайним кроком,

-на зовнішній стороні стопи

- на внутрішній стороні стопи

- «змійкою»

 Повільний біг

Перешикування

Комплекс ЗРВ

2-2,5 хв.

 

 

 

До 1 хв.

0,5-1хв.

4-4,5хв.

Основна

(22-24 хв.)

1.Ходити по мотузку з хлопками на кожен крок.

2.Стрибати через мотузок.

3.Підлізати під мотузок правим і лівим боком, не торкаючись руками підлоги

та переступати через інший.

4.Підстрибувати до мотузка.

5.Стрибати у висоту з розбігу (через гумовий мотузок, вис. 20-30 см від підлоги)

6.Рухлива гра «Пастух і вовк»

2-3 хв.

      2-3 хв.

2-3 хв.

 

 

2-3 хв.

      2-3 хв.

 

6-8 хв.

Заключна

(3-4 хв.)

1.Ходьба з рухами рук вгору і вниз.

2.Психогімнастика «Зайчики та слоники»

1-2хв

2-3хв

 

 

 

 

 

 

 

Заняття 2

Колове тренування

 

Завдання заняття: вчити дітей ходити по брусу вперед, на кожний крок змінюючи положення рук (в сторони – вгору). Удосконалити вміння просуватися боком, сидячи на гімнастичній лаві за допомогою рук (ноги разом, не торкатися підлоги).

Закріпити вміння стрибати у довжину з місця не зупиняючись 3 рази (потрійний), бігати вперед, переступаючи щаблі драбини, що лежить на підлозі.

Розвивати рівновагу, координацію рухів, стрибучість, мязи ніг.  Виховувати бажання вести здоровий спосіб життя.

Інвентар: брус, гімнастична лава, гімнастична драбина, атрибути для рухливої гри.

Спосіб організації: колове тренування.

 

Частина

Зміст

Дозування

Підготовча

(7-8 хв.)

Ходьба:

-звичайним кроком,

-на зовнішній стороні стопи

- на внутрішній стороні стопи

- «змійкою»

Повільний біг

Перешикування

Комплекс ЗРВ

2-2,5 хв.

 

 

 

До 1 хв.

0,5-1хв.

4-4,5хв.

Основна

(22-24 хв.)

1.Ходити по брусу вперед, на кожний крок змінюючи положення рук (В сторони – вгору)

2. Просуватися боком, сидячи на гімнастичній лаві за допомогою рук (ноги разом, не торкатися підлоги).

3. Стрибати у довжину з місця не зупиняючись 3 рази (потрійний).

4.Бігати вперед, переступаючи щаблі драбини, що лежить на підлозі.

5. Рухлива гра «Білки, жолуді, горіхи»

2-3 хв.

 

2-3 хв.

 

 

2-3 хв.

 

 

2-3 хв.

 

6-8 хв.

Заключна

(3-4 хв.)

1.Ходьба з рухами рук вгору і вниз.

2.Релаксація «Уповільнений рух»

1-2хв

2-3хв

 

 

 

 

 

 

 

 

Заняття 3

Заняття побудоване на одному русі

Стрибки

Завдання заняття: вчити дітей стрибати у довжину з місця не зупиняючись 3 рази (потрійний). Удосконалювати вміння стрибати вперед на обох ногах вздовж

гімнастичної лави (лава між ногами), на середині зістрибнути на лаву обома ногами і зістрибувати в попереднє положення; стрибати, чергуючи правим і лівим боком, (з поворотом  на кожний стрибок на 900) через м’ячі. Закріпити вміння стрибати спиною вперед на обох ногах вздовж гімнастичної лави (лава під ногами) на середині застрибнути на лаву обома ногами і зістрибнути у попереднє положення, стрибати на обох ногах правим і лівим боком через щаблі гімнастичної драбини,  що лежить на цеглинках. Розвивати стрибучість, координацію рухів, витривалість, увагу, спритність. Виховувати спортивний інтерес.

Інвентар: гімнастична лава – 2 шт., м’ячі – 4 шт., гімнастична драбина, атрибути для рухливої гри.

Спосіб організації:поточний.

 

Частина

Зміст

Дозування

Підготовча

(7-8 хв.)

Ходьба:

-звичайним кроком,

-на зовнішній стороні стопи

- на внутрішній стороні стопи

- «змійкою»

Повільний біг

Перешикування

Комплекс ЗРВ

2-2,5 хв.

 

 

 

До 1 хв.

0,5-1хв.

4-4,5хв.

Основна

(22-24 хв.)

1. Стрибати у довжину з місця не зупиняючись 3 рази (потрійний).

2.Стрибати вперед на обох ногах вздовж гімна стичної лави (лава між ногами), на середині зістрибнути на лаву обома ногами і зістрибувати в попереднє положення.

3.Стрибати, чергуючи правим і лівим боком, (з поворотом  на кожний стрибок на 900) через м’ячі.

4.Стрибати спиною вперед на обох ногах вздовж гімнастичної лави (лава під ногами) на середині застрибнути на лаву обома ногами і зістрибнути у попереднє положення.

5.Стрибати на обох ногах правим і лівим боком через щаблі гімнастичної драбини,  що лежить на цеглинках.

6.Рухлива гра «Хто швидше до прапорця».

2-3 хв.

 

2-3 хв.

 

 

 

2-3 хв.

 

2-3 хв.

 

 

2-3 хв.

 

6-8 хв.

Заключна

(3-4 хв.)

1.Ходьба з рухами рук вгору і вниз.

2.Мімічна гімнастика «Смачне варенячко»

1-2хв

2-3хв

 

 

 

 

Заняття 4

Сюжетне заняття

Тема: «Прогулянка до чарівного лісу»

 

Завдання заняття:. Удосконалити  ходьбу  по колоді, підлізання під дуги  боком. Закріпити вміння ходити по мотузку з хлопками на кожен крок. Розвивати рівновагу, координацію рухів, гнучкість, спритність, увагу.

Виховувати бажання виконувати фізичні вправи.

Інвентар: колода, дуги – 2 шт., мотузок, атрибути для рухливої гри.

Спосіб організації: поточний.

 

Частина

Зміст

Дозування

Підготовча

(7-8 хв.)

Ходьба:

-звичайним кроком,

-на зовнішній стороні стопи

- на внутрішній стороні стопи

- «змійкою»

Повільний біг

Перешикування

Комплекс ЗРВ

2-2,5 хв.

 

 

 

До 1 хв.

0,5-1хв.

4-4,5хв.

Основна

(22-24 хв.)

1.Ходьба по колоді.

2.Підлізання під дуги  боком.

3. Ходити по мотузку з хлопками на кожен крок.

4.Рухлива гра «Зайці та вовк»

2-3 хв.

2-3 хв.

2-3 хв.

      6-8 хв.

Заключна

(3-4 хв.)

1.Ходьба з рухами рук вгору і вниз.

2.Дихальна гімнастика «Кулька»

1-2хв

2-3хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заняття 5

Заняття із серії піклуюся про своє здоров’я

«Здорові ніжки»

Завдання заняття:

продовжити вчити дітей піклуватися про своє здоров’я. Розвивати   м’язи ніг, рівновагу, спритність, координацію рухів, увагу. Формувати здорову стопу. Зміцнювати захисні сили організму, шляхом використання елементів масажу. Виховувати бажання піклуватися про своє здоров’я.

Інвентар: «Доріжка здоров’я», кришечки із пластикових пляшок, гімнастичні палички, атрибути для гри, орієнтири.

Спосіб організації: поточний, фронтальний.

 

Частина

Зміст

Дозування

Підготовча

(7-8 хв.)

Ходьба:

- звичайним кроком,

- на носках,

- на п’ятах,

- з високим підніманням колін.

Повільний біг

Перешикування

Комплекс ЗРВ

2-2,5 хв.

 

 

 

До 1 хв.

0,5-1хв.

4-4,5хв.

Основна

(22-24хв.)

1.Ходьба по «Доріжці здоров’я»

2.Катання гімнастичної палиці стопою

3.Збирання кришечок пальчиками ніг

4.Самомасаж стоп.

5.Рухлива гра «Хто швидше по «чарівним слідам»»

3-4хв.

3-4хв.

3-4хв.

3-4хв.

5-6хв.

Заключна

(3-4 хв.)

1.Ходьба з рухами рук вгору і вниз.

2.Самомасаж стоп

1хв.

2-3хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заняття 6

З елементами спортивного орієнтування.

 

Завдання заняття: удосконалити підлізання під дуги, лазіння по гімнастичній драбині. Закріпити стрибки зі скату на скат.

Виховувати бажання рухатися.

Інвентар: атрибути для рухливої гри.

Спосіб організації: поточний.

 

Частина

Зміст

Дозування

Підготовча

(7-8 хв.)

Ходьба:

-звичайним кроком,

-на зовнішній стороні стопи

- на внутрішній стороні стопи

- «змійкою»

Повільний біг

Перешикування

Комплекс ЗРВ

2-2,5 хв.

 

 

 

До 1 хв.

0,5-1хв.

4-4,5хв.

Основна

(22-24 хв.)

1.Підлізання під дуги.

2.Лазіння по гімнастичній драбині.

3.Стрибки із скату на скат.

4.Рухлива гра «Хто спритніший»

2-3 хв.

      2-3 хв.

2-3 хв.

      6-8 хв.

Заключна

(3-4 хв.)

1.Ходьба з рухами рук вгору і вниз.

2.Дихальна гімнастика «Кораблик»

1-2хв

2-3хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заняття 7

Ігрове заняття

 

Завдання заняття: Розучити рухливу гру «Вудочка».  Закріпити  рухливі ігри:

«Пастух і вовк», «Білки, жолуді, горіхи», «Зайці та вовк», «Хто спритніший». Розвивати стрибучість, витривалість, спритність, координацію рухів, швидкість, увагу.  Виховувати любов до спорту.

Інвентар: атрибути для рухливих ігор.

Спосіб організації: фронтальний.

 

Частина

 

Зміст

Дозування

Підготовча

(7-8 хв.)

Ходьба:

-звичайним кроком,

-на зовнішній стороні стопи

- на внутрішній стороні стопи

- «змійкою»

Повільний біг

Перешикування

Комплекс ЗРВ

2-2,5 хв.

 

 

 

До 1 хв.

0,5-1хв.

4-4,5хв.

Основна

(22-24 хв.)

Рухливі ігри:

-«Вудочка»

-«Пастух і вовк»

-«Білки, жолуді, горіхи»

-«Зайці та вовк»

-«Хто спритніший»

 

6-8 хв.

2-3 хв.

2-3 хв.

2-3 хв.

2-3 хв.

Заключна

(3-4 хв.)

1.Ходьба з рухами рук вгору і вниз.

2. Релаксація «Літній день»

1-2хв

2-3хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заняття 8

Підсумкове заняття

 

Завдання заняття: перевірити вміння дітей ходити по брусу вперед, на кожний крок змінюючи положення рук (В сторони – вгору); стрибати у висоту з розбігу (через гумовий мотузок, вис. 20-30 см від підлоги); стрибати у довжину з місця не зупиняючись 3 рази (потрійний); бігати вперед, переступаючи щаблі драбини, що лежить на підлозі. Розвивати рівновагу, стрибучість, витривалість, швидкість, координацію рухів, увагу. Виховувати бажання займатися фізкультурою.

Інвентар: атрибути для рухливої гри.

Спосіб організації: поточний.

 

Частина

Зміст

Дозування

Підготовча

(7-8 хв.)

Ходьба:

-звичайним кроком,

-на зовнішній стороні стопи

- на внутрішній стороні стопи

- «змійкою»

Повільний біг

Перешикування

Комплекс ЗРВ

2-2,5 хв.

 

 

 

До 1 хв.

0,5-1хв.

4-4,5хв.

Основна

(22-24 хв.)

1.Ходити по брусу вперед, на кожний крок змінюючи положення рук (В сторони – вгору)

2.Стрибати у висоту з розбігу (через гумовий мотузок, вис. 20-30 см від підлоги)

3. Стрибати у довжину з місця не зупиняючись 3 рази (потрійний).

4.Бігати вперед, переступаючи щаблі драбини, що лежить на підлозі.

5. Рухлива гра «Вудочка»

2-3 хв.

 

2-3 хв.

2-3 хв.

 

2-3 хв.

 

2-3 хв.

6-8 хв.

Заключна

(3-4 хв.)

1.Ходьба з рухами рук вгору і вниз.

2.Дихальна гімнастика «Голуби летять»

1-2хв

2-3хв

 

 

 

doc
Додано
11 квітня 2018
Переглядів
1211
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку