Заняття з розвитку математичних уявлень "Число і цифра 2"

Про матеріал

Заняття з розвитку математичних уявлень "Число і цифра 2": На дошці — борсучок з бурячком. Учитель демонструє на набірному полотні утворення числа два: до одного бурячка додає ще один бурячок.

Перегляд файлу

ЧИСЛО І ЦИФРА 2

1. Пояснення вчителя.

На дошці — борсучок з бурячком. Учитель демонструє на набірному полотні утворення числа два: до одного бурячка додає ще один бурячок.

— Відгадайте загадку.

Біг маленький борсучок,

Ніс додому бурячок.

Потім ще один знайшов.

З чим додому він прийшов?

(Із двома бурячками.)

— Скільки бурячків було у борсучка? (Один.)

— Скільки бурячків стало у борсучка? (Два.)

— Як у нього стало два бурячки? (До одного бурячка додали ще один.)

— Як же утворилося число два?

2. Ознайомлення з утворенням числа два.

3. Ознайомлення із цифрою 2.

Ніби лебідь вигнув шийку,

Випливає цифра двійка.

Два — це пара: дві сестрички,

Дві руки, дві рукавички,

Ока два, по два крила

Є і в півня, і в орла.

5. Написання цифри 2

6. Введення поняття пара.

Дерев’яні дві сестри

Швидко мчать мене з гори.

(Лижі.)

— Яке число згадується в загадці? (Два.)

— Два можна назвати ще словом пара. Чого може бути пара? (Пара чобіток, пара рукавичок тощо.)

7. Віршовані завдання (демонструються на набірному полотні або за допомогою роздавального матеріалу).

Курка Пуся — з білим пір’ям,

Курка Муся — з чорним пір’ям.

Поруч півень червонястий,

Голосистий, гребенястий.

Скільки курок на подвір’ї?

(Дві.)

Півник залетів на тин,

Де сидів уже один.

Полічити треба їх.

Скільки півників усіх?(Два.)

III. РОЗВИТОК І ЗАКРІПЛЕННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ

1. Робота з лічильним матеріалом.

— Яких предметів два?

— Яких геометричних фігур дві?

— Як можна утворити число 2?

2. Гра «Будь уважний».

— Скільки вушок у зайців? (Два.)

— Скільки крил у горобців? (Два.)

— Скільки ніг у гусака? (Дві.)

— Скільки вух у борсука? (Два.)

— Скільки рук у Попелюшки? (Дві.)

— Скільки п’ятачків у Хрюшки? (Один.)

3. Завдання на кмітливість.

За допомогою двох паличок побудуйте на парті квадрат. (У кутку парти.)

IV. ПІДСУМОК УРОКУ

— Яку цифру ми вивчили? Покажіть.

— Яке число позначає ця цифра?

docx
Додано
9 червня 2018
Переглядів
9010
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку