Заняття з розвитку мови та ознайомлення з навколишнім середовищем на тему: " Бабусин обід для малят"

Про матеріал
Мета: вчити дітей правильно називати продукти харчування, розуміти їх використання під час приготування різних страв; закріпити правильну вимову звука ( к ), розвивати навички визначення цього звука на слух і знаходження його у словах; уміння складати невеликі розповіді за допомогою запитань.
Перегляд файлу



Мета: вчити правильно називати продукти харчування, розумпи Тх використання час приготування рвних страв;  правильну вимову звука ( к), розвивати навички визначення цього звука на слух i знаходження його у словах; вправляти в YMiHHi складати 2-

Зречення) за допомогою запитань вихователя ; виховувати akypaTHicTb.

Обладнання: вихователь в 6a6yci; 2 каструлькивелика i маленька MakiTpa•, щкерки на кожну дитину; картинки i3 зображенням продукйв харчування; маски на кожну дитину ; 3 столи.

 занятгя:

Вихователь:              ви любите ходити в rocTi?

так

Вихователь; а на чому можна  гостей

 Тздити на MaIIJ\1Hi , на  , ходити (ланки; якщо це в одному то можна й протхагися на

Вихователь:  Як ви багато знаете.

 ми з вами теж вирушимо в         до 6a6yci Mapyci. А помандру€мо ми на

(виховатсль одягас на кожну дитину маску

        А зараз заводимо мотор: р-р-р; руки в промовляютк

«у-у-у» спочатку тихо

Вихователь промовляс: Збудували               ми,

Полеепјли над

Нас бабуся BCix

У  розсадила.

разом з вихователем ходячи по колу , теж промовляють слова.

 роблячи вправу на одному ковбику, переходять на ковбик де об лаштована бабусина kiMHaTa. На столах стоять 2 0B0“i та фрук-ги.

Вихователь: ой , а де бабуся, щось 11 не видно . пошукаю, а ви тихенько ось на        а я по шукаю.

Вихователь виходить за ABepi, перевдягаеться на бабусю i продовжу€ занятгя.

Бабуся: чую чую, хтось тут шарудить, думала Гавчик BiJlipBilRc51, а тут rocri ирийшли.

-Ой  дочекалася. Я так давно вас банила . Мабуть, утомилися з дороги?

- Я вас цукерками почастую смачненькими.

Бабуся роздае з корзинки дитигй по LIYkep14i„ Запитуе чи цукерки

-А хто знае де виготовляють цукерки? на 14YkcpHiii

-Бабуся: а де продають цукерки?

-Ьабуся: а хто продае? продавець.

як ви багато знаете.

-Я дуже вас пригостити смачною Тжею, але не встигаю все зробити.

Бабуся  по            до 3             показуючи розкщзус.

      - На цьому             я готую борщик. ()сь моя велика каструля.

, а хто знае идо 130Tpi6H0 для борщика —0B0Hi чи фрукти?

дгмти:

     Бабуся: а                  ви знаете?

капуста, буряк, морква. Бабуся: а саме для борију?

бурячок , морква, капуста, картопля, цибулька„ i це ви добре знаете,

до другого столу

На цьому       я готую вареники. Ось MakiTpa —це така каструля в      варяться вареники, А хто знас що  , щоб зварити вареники?

 борошно, молоко , яйця.

Бабуся, як ви гарно

до третього столу

А ось за цим столом буду варити компот. Це маленька каструля.

А хто MeHi скаже з чого варять компот? З 0BoqiB чи

з

Бабуся: а хто знас         бувають фрукти?

             абрикоси,              слини, яблука.

Бабуся:                  гарний отримаеться компот.

Певне ви стомилися. Данайте трпики пограемося.

Я печу, печу, печу,

 BCiM по калачу, В       гарячу покладу. Випјкайтесь . k&laqi, У  ae'“i!

Буду Васю ,буду Нату Калачами частувати!

Бабуся: ну що сподобшлося гратися? А тепер MeHi: - у касчрулј ми що варимо? борщик

Бабуся: а що туда покладемо?

 буряк, моркву, картоплю

Бабуся: а що ми варимо в MakiTpi? Дјти: вареники

Бабуся: а що для  треба? молоко, яйця

Бабуся: а що ми варимо в  каструлР компот

Бабуся: а що noq•pi6H0 для компоту? вода , фрукти, цукор.

А тепер     за свот столики. У вас на столиках лежать Taki ж предмети. Що i в мене на столах i ви розкласти все на свот Micl.lW

Бабуся:   ,що ти «варитимеш» у борщик

Бабуся: Аня , а що  для борщу взяти?

Аня:

Бабуся: а  знае Петя?

Петя: буряк , моркву .капус»,'

Бабуся: а що ми варитимемо в MakiTpi Таня?

Таня: вареники

Бабуся: а що  для BapeII\1kiB Соня? Соня:молоко, яйця ,борошно

Молодц( гарно попрацювали, Я вами дуже задоволена. А ще я вам пропоную гру. У мене Е картинки. Я буду вам 1х показувати, а ви — що на них намальовано.

Бабуся спочатку показне картки , а називакугь, идо на них намальовано„ А HOTiM показус Ti ж картинки , а  звук « к » , якщо BiH е у словах. - Це капуста.К-к-капуста.

чи е у             « капуста» е звук « к »?

-Це

Чи € у           «           звук « к» i т.д.

Ой        ви    , я вам так вдячна за допомогт, але нам час прощатися з вами. До побачення. До наступних

 тут бабуся виходить, а вихователька заходить, говорить:

я    не можу знайти бабусю, ви не бачили? Вона тут не         А що була?

           .       ви з бабусею страви готували ?

/ борщ, вареники, КОМТIОГг'(

-Саша, а що  д.ля борщу?

а щоб зварити компот, що  взяти чи фрукти?

kapiHa щоб зварити вареники що взяти?

” яйця, борошно, молоко'

Даша а ми борщ в  варили?

Коля — а компот?

 В MaJleHbkiW

Юра — в чому ти варив вареники?

3” в MakiTpiL

Ой       ви  , як ви багато знаете , не виховательку. Я дуже вами пишаюся.

На цьому наше заняття завершено дякую за увагу.

pdf
Додано
23 березня 2019
Переглядів
472
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку